logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Brzeg
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Burmistrz Brzegu
plus Rada Miejska
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Brzegu
plus Budżet miasta na 2006 rok
plus Budżet miasta na 2007 rok
plus Budżet miasta na 2008 rok
plus Budżet miasta na 2009 rok
plus Budżet miasta na 2010 rok
plus Budżet miasta na 2011 rok
plus Budżet miasta na 2012 rok
plus Budżet miasta na 2013 rok
plus Budżet miasta na 2014 rok
plus Budżet Gminy na 2015 rok
minus Projekt budżetu Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2017 rok
plus BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK
plus Budżet Gminy Brzeg na 2019 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2020 rok
plus SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK
minus RAPORT O STANIE GMINY BRZEG ZA ROK 2018
plus Uchwały
plus Zarządzenia - wykazy
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zagospodarowanie przestrzenne
minus Strategia Rozwoju Gminy Brzeg na lata 2016-2022
minus Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Brzeg na lata 2016 - 2023
minus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeg
minus Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Brzeg
minus Regulamin udzielania zamówień publicznych
minus Zarządzenie Nr 1474/2016 w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (...)
minus Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
plus OCHRONA ŚRODOWISKA
minus Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Brzeg na lata 2016 - 2022
minus Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
minus PROGRAM OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA GMINY BRZEG NA LATA 2019-2023
plus ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
minus INFORMACJE O ZGROMADZENIACH
minus Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
plus INSTYTUCJE KULTURY
minus Plan Zarządzania Kryzysowego Gminy Brzeg
 URZĄD MIASTA
minus Dane podstawowe
minus Regulamin organizacyjny
minus Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
plus Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
minus Godziny pracy Urzędu Miasta
minus Rejestry, ewidencje i archiwa
plus Ewidencja działalności gospodarczej
plus Analiza przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
plus Kontrole
plus Kontrole wewnętrzne
plus Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
minus Projekty współfinansowane przez Unię Europejską
minus Księga Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Polityka Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Informacja dotycząca ustawy o języku migowym
plus Lobbing
minus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Pomiar satysfakcji klientów urzędu
plus PETYCJE
minus Lista jednostek Nieodpłatnego Poradnictwa Powiatu Brzeskiego w 2019 r.
 INNE
plus Gminne jednostki organizacyjne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Informacje nieudostępnione
minus Dziennik Ustaw w wersji elektronicznej
minus Monitor Polski w wersji elektronicznej
minus Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego
minus WZORY urzędowych formularzy wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
minus Wniosek o udostępnienie informacji o stanie sprawy
plus Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
 WYBORY
plus WYBORY PARLAMENTARNE - 2019
plus EUROWYBORY 2019
plus WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018 ROK
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
minus Informacja o przetwarzaniu danych
minus Wzór oświadczenia majątkowego radnego
minus Wzór oświadczenia majątkowego
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (kadencja 2018-2023) - początek kadencji
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (kadencja 2018- 2023) - początek kadencji
plus Oświadczenia Majątkowe Radnych Kadencji 2018 - 2023
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
plus Oświadczenia majątkowe - 2019 rok
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Informacje
plus Zarz–dzenia
minusPrzetargi
   plus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   plus2011
   plus2012
   plus2013
   plus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
   plus2018
   plus2019
   plus2020
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
PLANY POSTКPOWAС
A A A


Przetargi: 2017 > grudzień > 2017-12-14
Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: „Wdrażanie strategii niskoemisyjnej w Subregionie Brzeskim na terenie Gmin Brzeg i Skarbimierz” w zakresie przebudowy skweru przy ul. Jagiełły-

Dotyczy:

Tytuł projektu:               Wdrażanie strategii niskoemisyjnych w Subregionie Brzeskim na terenie Gmin Brzeg i Skarbimierz

Numer umowy:             RPOP.03.01.01-16-0007/16-00

     

Brzeg, dnia 18 grudnia 2017r.

OR.IV.042.18.2017

DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,

KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ

ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

dot. postępowania na zadanie pn.:

Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: „Wdrażanie strategii niskoemisyjnej
w Subregionie Brzeskim na terenie Gmin Brzeg i Skarbimierz”

w zakresie przebudowy skweru zlokalizowanego przy ul. Jagiełły-Wojska Polskiego.

 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)

 

Działając na podstawie art. 38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniu 15 grudnia br. wpłynęły do Zamawiającego pytania od Wykonawców do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:

Pytanie nr 1

W związku z ogłoszeniem postępowania przetargowego zwracam się z pytaniem, czy Zamawiający uzna za spełniony warunek doświadczenia wykonawcy punkt 5.3a) SIWZ jeśli zostanie on wypełniony w okresie
5 lat od terminu składania ofert.

Odpowiedź na pytanie nr 1

Zamawiający zgodnie z § 2 ust. 5 pkt 2) rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016r., poz. 1126) dopuszcza, aby wykaz usług dotyczył usług wykonanych (również wykonywanych) w okresie dłuższym niż trzy lata przed upływem terminu składania ofert, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert.

Jednocześnie Zamawiający –Burmistrz Brzegu- decyzją Komisji Przetargowej z dnia 18 grudnia 2017r. działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, dokonuje następujących zmian treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

1) Zamawiający zmienia treść punktu 5 ppkt 3 lit. a) SIWZ- Warunki udziału w postępowaniu, który otrzymuje brzmienie: 

3) zdolności technicznej lub zawodowej:

a)doświadczenie:

Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – wykonał usługi pełnienia nadzoru nad min. dwoma zadaniami obejmującymi zakresem przebudowę lub budowę drogi, placów, chodników, ścieżek rowerowych o nawierzchni z kostki kamiennej o łącznej powierzchni co najmniej 1000m2, w tym co najmniej jednej usługi sprawowanej przy robotach realizowanych na obszarze objętym ścisłą ochroną konserwatorską,”

2) Zamawiający zmienia treść punktu 7 ppkt 3.3 lit. a) SIWZ- Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, który otrzymuje brzmienie:

"3) w celu wykazania spełniania warunku w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej"

a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.”

3) Zamawiający zmienia treść punktu 12 ppkt 1), 2) i 3) SIWZ- Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert, które otrzymują brzmienie: 

„ 1) Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego w Brzegu przy ul. Robotniczej 12 na biurze podawczym, w terminie do dnia 28 grudnia 2017 roku, do godziny 9:30.

2) Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie, uniemożliwiającej odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis:

Oferta przetargowa na zadanie pn.:

Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.:

„Wdrażanie strategii niskoemisyjnej w Subregionie Brzeskim

na terenie Gmin Brzeg i Skarbimierz”

w zakresie przebudowy skweru zlokalizowanego

przy ul. Jagiełły-Wojska Polskiego.

– NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 28.12.2017r. godz. 10:00.

 

3) Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ul. Robotniczej 12 w Brzegu, w pokoju nr 109A, w dniu 28 grudnia 2017 roku, o godzinie 10:00.”

       Na podstawie art. 12a ust.2 w zw. z art. 38 ust. 4a pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przedłuża się terminy:

  • składania ofert z dnia 22 grudnia 2017r. do godz. 9:30 na dzień 28 grudnia 2017r. do godz. 9:30.
  • otwarcia ofert z dnia 22 grudnia 2017r. o godz. 10:00 na dzień 28 grudnia 2017r. o godz. 10:00.

Zamawiający przypomina ponadto iż w/w zmiany stanowią integralną część siwz i wiążą Wykonawców. Na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.brzeg.pl zamieszczone zostały następujące dokumenty uwzględniające powyższe zmiany tj.: SIWZ oraz ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu.                                                             

Z up. Burmistrza

Z-ca Burmistrza

Tomasz Witkowski

 

Nazwa dokumentu: Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: „Wdrażanie strategii niskoemisyjnej w Subregionie Brzeskim na terenie Gmin Brzeg i Skarbimierz” w zakresie przebudowy skweru przy ul. Jagiełły-
Podmiot udostępniający: BURMISTRZ BRZEGU
Osoba, która wytworzyła informację: Krystyna Rosół
Osoba, która odpowiada za treść: Krystyna Rosół
Osoba, która wprowadzała dane: Krystyna Rosół
Data wytworzenia informacji: 2017-12-14 09:59:00
Data udostępnienia informacji: 2017-12-14 09:59:00
Data ostatniej aktualizacji: 2017-12-18 15:07:54

Wersja do wydruku...

corner   corner