logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Brzeg
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Burmistrz Brzegu
plus Rada Miejska
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Brzegu
plus Budżet miasta na 2006 rok
plus Budżet miasta na 2007 rok
plus Budżet miasta na 2008 rok
plus Budżet miasta na 2009 rok
plus Budżet miasta na 2010 rok
plus Budżet miasta na 2011 rok
plus Budżet miasta na 2012 rok
plus Budżet miasta na 2013 rok
plus Budżet miasta na 2014 rok
plus Budżet Gminy na 2015 rok
minus Projekt budżetu Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2017 rok
plus BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK
plus Budżet Gminy Brzeg na 2019 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2020 rok
plus SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK
minus RAPORT O STANIE GMINY BRZEG ZA ROK 2018
plus Uchwały
plus Zarządzenia - wykazy
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zagospodarowanie przestrzenne
minus Strategia Rozwoju Gminy Brzeg na lata 2016-2022
minus Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Brzeg na lata 2016 - 2023
minus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeg
minus Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Brzeg
minus Regulamin udzielania zamówień publicznych
minus Zarządzenie Nr 1474/2016 w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (...)
minus Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
plus OCHRONA ŚRODOWISKA
minus Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Brzeg na lata 2016 - 2022
minus Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
minus PROGRAM OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA GMINY BRZEG NA LATA 2019-2023
plus ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
minus INFORMACJE O ZGROMADZENIACH
minus Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
plus INSTYTUCJE KULTURY
minus Plan Zarządzania Kryzysowego Gminy Brzeg
 URZĄD MIASTA
minus Dane podstawowe
minus Regulamin organizacyjny
minus Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
plus Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
minus Godziny pracy Urzędu Miasta
minus Rejestry, ewidencje i archiwa
plus Ewidencja działalności gospodarczej
plus Analiza przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
plus Kontrole
plus Kontrole wewnętrzne
plus Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
minus Projekty współfinansowane przez Unię Europejską
minus Księga Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Polityka Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Informacja dotycząca ustawy o języku migowym
plus Lobbing
minus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Pomiar satysfakcji klientów urzędu
plus PETYCJE
minus Lista jednostek Nieodpłatnego Poradnictwa Powiatu Brzeskiego w 2019 r.
 INNE
plus Gminne jednostki organizacyjne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Informacje nieudostępnione
minus Dziennik Ustaw w wersji elektronicznej
minus Monitor Polski w wersji elektronicznej
minus Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego
minus WZORY urzędowych formularzy wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
minus Wniosek o udostępnienie informacji o stanie sprawy
plus Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
 WYBORY
plus WYBORY PARLAMENTARNE - 2019
plus EUROWYBORY 2019
plus WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018 ROK
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
minus Informacja o przetwarzaniu danych
minus Wzór oświadczenia majątkowego radnego
minus Wzór oświadczenia majątkowego
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (kadencja 2018-2023) - początek kadencji
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (kadencja 2018- 2023) - początek kadencji
plus Oświadczenia Majątkowe Radnych Kadencji 2018 - 2023
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
plus Oświadczenia majątkowe - 2019 rok
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Informacje
plus Zarz–dzenia
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
PLANY POSTКPOWAС
A A A


Numer umowy:             RPOP.05.01.00-16-0006/16-00         

Brzeg, dnia 7 lutego 2018r.

OR.IV.042.5.2018

DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,

KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ

ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

dot. postępowania na zadanie pn.:

„Rewaloryzacja zbiornika wodnego przy ul. Korfantego w Brzegu”

(organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)

Działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniach 2 i 5 lutego br. wpłynęły do Zamawiającego pytania od Wykonawców do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:

Pytanie nr 1

Przeglądając dokumentację na powyższe zadanie prosimy o wyjaśnienie czy Zamawiający uzna referencje potwierdzające realizację pomostów pływających siatkowo-betonowych lub betonowych pokrytych konstrukcją drewnianą o wartości powyżej 200 000 zł brutto?

Odpowiedź na pytanie nr 1

Zamawiający informuje, że nie uzna wymienionych referencji.

Pytanie nr 2

Proszę o zmianę wysokości zabezpieczenia należytego wykonania z 10% na 5% wartości przedmiotu umowy brutto.

Odpowiedź na pytanie nr 2

Zamawiający informuje, że nie wyraża zgody na wprowadzenie zaproponowanej zmiany.

Pytanie nr 3

Proszę  o zmianę wymagań w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej

  1. doświadczenie:

Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – wykonał:

  • co najmniej 2 roboty w zakresie prac polegających na budowie pomostów drewnianych
    o wartości min. 200.000,00 zł brutto każda,
  • co najmniej 3 roboty w zakresie prac dotyczących robót melioracyjnych o wartości min. 300.000,00 zł brutto każda,
  • co najmniej 2 zadania polegające na przebudowie lub budowie drogi, placu, chodnika lub ciągu pieszo-rowerowego o nawierzchni bitumicznej w obrzeżu z kostki granitowej o łącznej powierzchni co najmniej 350m2 każde, w tym co najmniej 1 zadanie dotyczące ciągu pieszego lub pieszo-rowerowego o długości nie mniejszej niż 200 mb.

Proszę o zmianę referencji na:

- co najmniej 2 zadania polegające na przebudowie lub budowie drogi, placu, chodnika lub ciągu pieszo-rowerowego o nawierzchni bitumicznej w obrzeżu granitowym o łącznej powierzchni co najmniej 350m2 każde, w tym co najmniej 1 zadanie dotyczące ciągu komunikacyjnego o długości nie mniejszej niż 200 mb.

  1. osoby skierowane do realizacji zamówienia:

Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje osobami będącymi członkami właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającymi niezbędne uprawnienia i kwalifikacje do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
w zakresie:

    - Kierownik budowy z minimum 5-letnim stażem pracy w bezpośrednim wykonawstwie hydrotechnicznym lub melioracyjnym z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, będący członkiem właściwej izby samorządu zawodowego
i posiadający niezbędne uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.

Proszę o zmianę na:

-  Kierownik budowy z minimum 5-letnim stażem pracy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, będący członkiem właściwej izby samorządu zawodowego i posiadający niezbędne uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.

Odpowiedź na pytanie nr 3

Zamawiający informuje, że nie wyraża zgody na wprowadzenie zaproponowanej zmiany w zakresie doświadczenia (lit. a)), natomiast wyraża zgodę na zaproponowaną zmianę wymagań w odniesieniu do osoby kierownika budowy (lit. b)).

Pytanie nr 4

Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą nastąpi na podstawie:

  1. faktur częściowych za odebrany przez Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego zakres wykonanych robót budowlanych w danym okresie rozliczeniowym, wystawianych przez Wykonawcę nie częściej niż jeden raz na trzy miesiące, przy czym łączna wartość faktur częściowych nie może przekroczyć 80% wartości wynagrodzenia Wykonawcy brutto, określonego w § 10 ust. 2 niniejszej umowy.

Proszę o zmianę na:

Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą nastąpi na podstawie:

  1. faktur częściowych za odebrany przez Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego zakres wykonanych robót budowlanych w danym okresie rozliczeniowym, wystawianych przez Wykonawcę nie częściej niż jeden raz na miesiąc, przy czym łączna wartość faktur częściowych nie może przekroczyć 80% wartości wynagrodzenia Wykonawcy brutto, określonego w § 10 ust. 2 niniejszej umowy.

Odpowiedź na pytanie nr 4

Zamawiający informuje, że nie wyraża zgody na wprowadzenie zaproponowanej zmiany.

Jednocześnie Zamawiający –Burmistrz Brzegu- decyzją Komisji Przetargowej z dnia 7 lutego 2018r. działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, dokonuje następujących zmian treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

1) Zamawiający zmienia treść punktu 5 ppkt 3 lit. b) SIWZ - Warunki udziału w postępowaniu, który otrzymuje brzmienie: 

  1. zdolności technicznej lub zawodowej:

b) osoby skierowane do realizacji zamówienia:

Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje osobami będącymi członkami właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającymi niezbędne uprawnienia i kwalifikacje do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
w zakresie:

    - Kierownik budowy z minimum 5-letnim stażem pracy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, będący członkiem właściwej izby samorządu zawodowego i posiadający niezbędne uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.”.

2) Zamawiający zmienia treść punktu 12 ppkt 1), 2) i 3) SIWZ- Miejsce oraz termin składania
i otwarcia ofert
, które otrzymują brzmienie: 

„1) Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego w Brzegu przy ul. Robotniczej 12 na biurze podawczym, w terminie do dnia 14 lutego 2018 roku, do godziny 8:00.

  1. Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie, uniemożliwiającej odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę
    i adres Wykonawcy oraz napis:

Oferta przetargowa na zadanie pn.:

„Rewaloryzacja zbiornika wodnego przy ul. Korfantego w Brzegu”.

– NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 14.02.2018r. godz. 8:30.

 

  1. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ul. Robotniczej 12 w Brzegu, w pokoju nr 109A, w dniu 14 lutego 2018 roku, o godzinie 8:30.

3) Zamawiający zmienia treść załącznika do SIWZ -PRZEDMIAR ROBÓT- nawierzchnia bitumiczna, w zakresie obmiarów dotyczących budowy szachów plenerowych i skateparku w następujący sposób:

W grupie 1 -WARIANT II- NAWIERZCHNIA BITUMICZNA

- z Opisu i wyliczenia w  poz. 1. usuwa się zapisy: <szachy>110.0*0.0001, 0.01ha oraz <skatepark> 704.0*0.0001, 0.07 ha;

- z Opisu i wyliczenia w poz. 6. usuwa się zapisy: <szachy>110.0*0.34, 37.40 m3 oraz <skatepark> 704.0*0.035, 246.40 m3;

- z Opisu i wyliczenia w poz. 12. usuwa się zapisy: <szachy>110.0, 110.00 m2;

- z Opisu i wyliczenia w poz. 16. usuwa się zapisy: <szachy>110.0, 110.00 m2;

- z Opisu i wyliczenia w poz. 19. usuwa się zapisy: <szachy>110.0-25.0, 85.00 m2;

- z przedmiaru usuwa się w całości następujące pozycje: poz. 15, poz. 21; poz. 22; poz. 23; poz. 24 i poz. 25.

       Na podstawie art. 12a ust.2 w zw. z art. 38 ust. 4a pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przedłuża się terminy:

  • składania ofert z dnia 12 lutego 2018r. do godz. 9:30 na dzień 14 lutego 2018r. do godz. 8:00.
  • otwarcia ofert z dnia 12 lutego 2018r.  o godz. 10:00 na dzień 14 lutego 2018r. o godz. 8:30.

Zamawiający przypomina ponadto iż w/w zmiany stanowią integralną część siwz i wiążą Wykonawców. Na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.brzeg.pl zamieszczone zostały następujące dokumenty uwzględniające powyższe zmiany tj.: SIWZ oraz ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu.                                                                   

Z up. Burmistrza

Z-ca Burmistrza

Tomasz Witkowski

Inwentaryzacja Zieleni

Projekt Drogowy

Projekt Architektoniczno-Budowlany

Przedmiary

STWIOR

Zagospodarowanie Terenu

 

Nazwa dokumentu: Rewaloryzacja zbiornika wodnego przy ul. Korfantego w Brzegu.
Podmiot udostępniający: BURMISTRZ BRZEGU
Osoba, która wytworzyła informację: Krystyna Rosół
Osoba, która odpowiada za treść: Krystyna Rosół
Osoba, która wprowadzała dane: Krystyna Rosół
Data wytworzenia informacji: 2018-01-26 12:18:22
Data udostępnienia informacji: 2018-01-26 12:18:22
Data ostatniej aktualizacji: 2018-02-07 13:42:03

Wersja do wydruku...

corner   corner