logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Brzeg
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Burmistrz Brzegu
plus Rada Miejska
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Brzegu
plus Budżet miasta na 2006 rok
plus Budżet miasta na 2007 rok
plus Budżet miasta na 2008 rok
plus Budżet miasta na 2009 rok
plus Budżet miasta na 2010 rok
plus Budżet miasta na 2011 rok
plus Budżet miasta na 2012 rok
plus Budżet miasta na 2013 rok
plus Budżet miasta na 2014 rok
plus Budżet Gminy na 2015 rok
minus Projekt budżetu Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2017 rok
plus BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK
plus Budżet Gminy Brzeg na 2019 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2020 rok
plus SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK
minus RAPORT O STANIE GMINY BRZEG ZA ROK 2018
plus Uchwały
plus Zarządzenia - wykazy
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zagospodarowanie przestrzenne
minus Strategia Rozwoju Gminy Brzeg na lata 2016-2022
minus Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Brzeg na lata 2016 - 2023
minus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeg
minus Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Brzeg
minus Regulamin udzielania zamówień publicznych
minus Zarządzenie Nr 1474/2016 w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (...)
minus Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
plus OCHRONA ŚRODOWISKA
minus Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Brzeg na lata 2016 - 2022
minus Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
minus PROGRAM OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA GMINY BRZEG NA LATA 2019-2023
plus ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
minus INFORMACJE O ZGROMADZENIACH
minus Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
plus INSTYTUCJE KULTURY
minus Plan Zarządzania Kryzysowego Gminy Brzeg
 URZĄD MIASTA
minus Dane podstawowe
minus Regulamin organizacyjny
minus Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
plus Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
minus Godziny pracy Urzędu Miasta
minus Rejestry, ewidencje i archiwa
plus Ewidencja działalności gospodarczej
plus Analiza przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
minus Kontrole
   plus Kontrole zewnętrzne - 2004 rok
   plus Kontrole zewnętrzne - 2005 rok
   plus Kontrole zewnętrzne - 2006 rok
   minus Kontrole zewnętrzne - 2007 rok
      minus Temat kontroli: Kontrola danych zawartych we wniosku Gminy o przekazanie kwoty rokempensującej utracone dochody (...)
      minus Temat kontroli: Rozpoznanie możliwości i warunków prowadzenia działan ratowniczych przez jednostki ochrony przeciwpożarowej, kontrola przestrzegania przepisów przeciwpożarowych w Ratuszu (...)
      minus Temat kontroli: Prawidłowość i rzetelność obliczania, potrącania i opłacania składek oraz innych składek i wpłat (...)
      minus Temat kontroli: Przestrzeganie przepisów prawa pracy, w tym bhp
      minus Temat kontroli: Kontrola archiwum zakładowego Urzędu Stanu Cywilnego w Brzegu
      minus Temat kontroli: Kontrola problemowa w zakresie organizacji przyjmowanych i załatwianych skarg i wniosków
      minus Temat kontroli: Kontrola problemowa z zakresu rejestracji przedpoborowych
      minus Temat kontroli: Kontrola problemowa z zakresu obrony cywilnej
      minus Temat kontroli: Kontrola legalności wydawania decyzji - aktu nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego w roku 2006 i 2007
      minus Temat kontroli: Realizacja decyzji i wystąpień organów Państwowej Inspekcji Pracy
   plus Kontrole zewnętrzne - 2008 rok
   plus Kontrole zewnętrzne - 2009 rok
   plus Kontrole zewnętrzne - 2010 rok
   plus Kontrole zewnętrzne - 2011 rok
   plus Kontrole zewnętrzne - 2012 rok
   plus Kontrole zewnętrzne - 2013 rok
   plus Kontrole zewnętrzne - 2014 rok
   plus Kontrole zewnętrzne - 2015 rok
   plus Kontrole zewnętrzne - 2016 rok
   plus Kontrole zewnętrzne - 2017 rok
   plus Kontrole zewnętrzne- 2018 rok
   plus Kontrole zewnętrzne - 2019 rok
plus Kontrole wewnętrzne
plus Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
minus Projekty współfinansowane przez Unię Europejską
minus Księga Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Polityka Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Informacja dotycząca ustawy o języku migowym
plus Lobbing
minus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Pomiar satysfakcji klientów urzędu
plus PETYCJE
minus Lista jednostek Nieodpłatnego Poradnictwa Powiatu Brzeskiego w 2019 r.
 INNE
plus Gminne jednostki organizacyjne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Informacje nieudostępnione
minus Dziennik Ustaw w wersji elektronicznej
minus Monitor Polski w wersji elektronicznej
minus Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego
minus WZORY urzędowych formularzy wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
minus Wniosek o udostępnienie informacji o stanie sprawy
plus Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
 WYBORY
plus WYBORY PARLAMENTARNE - 2019
plus EUROWYBORY 2019
plus WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018 ROK
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
minus Informacja o przetwarzaniu danych
minus Wzór oświadczenia majątkowego radnego
minus Wzór oświadczenia majątkowego
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (kadencja 2018-2023) - początek kadencji
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (kadencja 2018- 2023) - początek kadencji
plus Oświadczenia Majątkowe Radnych Kadencji 2018 - 2023
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
plus Oświadczenia majątkowe - 2019 rok
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Informacje
plus Zarz–dzenia
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
PLANY POSTКPOWAС
A A A


Nr umowy o dofinansowanie: RPOP.05.01.00-16-0014/17-00

Przedsięwzięcie pn.: „Ochrona różnorodności biologicznej na obszarach parkowych i wodnych na terenie Gminy Brzeg i Gminy Lewin Brzeski "

 

                                                                                                                          Brzeg, dnia 30 listopada 2018r.

 OR.IV.042.12.2018

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

                                                                                                     

dot. postępowania organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.:

„Ochrona różnorodności biologicznej na obszarach parkowych i wodnych na terenie Gminy Brzeg i Gminy Lewin Brzeski”

Część nr 1: „Wykonanie układu komunikacyjnego na terenie Parku nad Odrą oraz skweru przy Placu Bramy Wrocławskiej w Brzegu wraz z elementami małej architektury, oświetleniem
i monitoringiem”.
           

Działając w oparciu o art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 1986 ze zm.) Zamawiający- Burmistrz Brzegu- informuje, że decyzją Komisji Przetargowej z dnia 30 listopada 2018r. wybrał jako najkorzystniejszą ofertę nr 4, złożoną przez: Brukarstwo Odwadnianie Terenu i Roboty Bitumiczne „JARZĄBEK” Sp.J., ul. Korfantego 33, 49-305 Brzeg
z ceną łączną:

netto:       967.490,00 zł,

brutto: 1.190.012,70 zł.

Najkorzystniejsza oferta uzyskała największą łączną ilość punktów- 100 pkt w kryterium Cena- 60% i kryterium Organizacja i doświadczenie osób realizujących zamówienie - 40%.

W przedmiotowym postępowaniu - na część nr 1- złożone zostały następujące oferty: 

Numer oferty

Nazwa Wykonawcy

Liczba pkt w kryterium Cena 60%

Liczba pkt w kryterium Organizacja i doświadczenie osób realizujących zamówienie 40%

Łączna liczba punktów

1

Zakład Handlowo-Usługowy

Arkadiusz Jaranowski

Bobowicko, ul. Kasztanowa 13

66-300 Międzyrzecz

 

 

 

42,31 pkt

Kierownik budowy

Grupa 4-rech robotników

 

 

82,31 pkt

 

20 pkt

 

20 pkt

4

Brukarstwo Odwadnianie

Terenu i Roboty Bitumiczne „JARZĄBEK” Sp.J.

ul. Korfantego 33

49-305 Brzeg

 

 

60 pkt

Kierownik budowy

Grupa 4-rech robotników

 

 

100 pkt

 

20 pkt

 

20 pkt

Burmistrz Brzegu

Jerzy Wrębiak

Nr umowy o dofinansowanie: RPOP.05.01.00-16-0014/17-00

Przedsięwzięcie pn.: „Ochrona różnorodności biologicznej na obszarach parkowych i wodnych na terenie Gminy Brzeg i Gminy Lewin Brzeski "

 

                                                                                                                          Brzeg, dnia 30 listopada 2018r.

OR.IV.042.12.2018                                                                                 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

                                              

dot. postępowania organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.:

„Ochrona różnorodności biologicznej na obszarach parkowych i wodnych na terenie Gminy Brzeg i Gminy Lewin Brzeski”

Część nr 2: „Wykonanie układu komunikacyjnego na terenie Parku Centralnego i Parku Wolności w Brzegu wraz z elementami małej architektury i oświetleniem”.          

Działając w oparciu o art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 1986 ze zm.) Zamawiający- Burmistrz Brzegu- informuje, że decyzją Komisji Przetargowej z dnia 30 listopada 2018r. wybrał jako najkorzystniejszą ofertę nr 3, złożoną przez: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Sp. z o.o., ul. Oławska 26A, 49-300 Brzeg z ceną łączną:

netto:    1.134.378,58 zł,

brutto: 1.395.285,65 zł.

Najkorzystniejsza oferta uzyskała największą łączną ilość punktów- 100 pkt w kryterium Cena- 60% i kryterium Organizacja i doświadczenie osób realizujących zamówienie - 40%.

W przedmiotowym postępowaniu - na część nr 2- złożone zostały następujące oferty: 

Numer oferty

Nazwa Wykonawcy

Liczba pkt w kryterium Cena 60%

Liczba pkt w kryterium organizacja i doświadczenie osób realizujących zamówienie 40%

Łączna liczba punktów

2

Zakład Handlowo-Usługowy

Arkadiusz Jaranowski

Bobowicko, ul. Kasztanowa 13

66-300 Międzyrzecz

 

 

 

52,69 pkt

Kierownik budowy

Grupa 4-rech robotników

 

 

92,69 pkt

 

20 pkt

 

20 pkt

3

Przedsiębiorstwo Robót

Drogowo-Mostowych Sp. z o.o.

ul. Oławska 26A

49-300 Brzeg

 

 

60 pkt

Kierownik budowy

Grupa 4-rech robotników

 

 

100 pkt

 

20 pkt

 

20 pkt

Burmistrz Brzegu

Jerzy Wrębiak

 

 

Nr umowy o dofinansowanie: RPOP.05.01.00-16-0014/17-00

Przedsięwzięcie pn.: „Ochrona różnorodności biologicznej na obszarach parkowych i wodnych na terenie Gminy Brzeg i Gminy Lewin Brzeski "   

Brzeg, dnia 9 listopada 2018r.

OR.IV.042.12.2018

DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,

KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ

ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

dot. postępowania na zadanie pn.:

„Ochrona różnorodności biologicznej na obszarach parkowych i wodnych na terenie Gminy Brzeg i Gminy Lewin Brzeski”

Część nr 1: Wykonanie układu komunikacyjnego na terenie Parku nad Odrą oraz skweru przy Placu Bramy Wrocławskiej w Brzegu wraz z elementami małej architektury, oświetleniem i monitoringiem”.

Część nr 2: „Wykonanie układu komunikacyjnego na terenie Parku Centralnego i Parku Wolności w Brzegu wraz z elementami małej architektury i oświetleniem”.

 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)

 

Działając na podstawie art. 38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 1986), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniu 8 listopada br. wpłynęły do Zamawiającego pytania od Wykonawców do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:

Pytanie nr 1

W związku z zaprojektowanym monitoringiem w Parku nad Odrą informujemy, że opisane w dokumentacji projektowej kamery typu HD-TVI nie mają możliwości współpracy z systemem IP monitoringu miejskiego.
Jeżeli monitoring miejski ma obejmować Park nad Odrą należy zastosować kamery  typu IP.
W związku z tym prosimy o informację czy w ofercie przetargowej należy uwzględnić kamery IP przystosowane do istniejącego systemu monitoringu miejskiego?

Odpowiedź na pytanie nr 1

Zamawiający informuje, że  użyte w dokumentacji projektowej znaki towarowe określają jedynie  minimalne wymagania, cechy i minimalne funkcjonalności systemu monitoringu. Zgodnie z zapisami SIWZ (pkt 3 – Opis przedmiotu zamówienia) można je zastąpić produktami innych producentów pod warunkiem zastosowania równoważnych urządzeń i materiałów o parametrach i funkcjonalności nie gorszych niż podane w projekcie.

Pytanie nr 2

W związku z przygotowywaniem oferty przetargowej na wyżej wymienione zadanie zwracamy się z prośbą o udostępnienie rysunków planów zagospodarowania terenu w formacie dwg dla poszczególnych części w celu weryfikacji ilości wykonywanych robót.

Odpowiedź na pytanie nr 2

Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa sporządzona została w formacie .pdf i nie dysponuje dokumentacją w innym  formacie.

Pytanie nr 3

W związku z tym, iż pojawiły się rozbieżności pomiędzy dokumentacja projektową - opisem a przedmiarem robót oraz załącznikiem nr 1 do umowy (przedmiot zamówienia).  Prosimy o podanie, wg którego dokumentu należy przyjąć ilość prac: opisu załącznika nr 1 czy przedmiaru:

a) We wszystkich przedmiarach robót : Ilości elementów małej architektury w dokumentacji są różne od tych zawartych w przedmiarze robót.

b) W przedmiarze robót Parku Centralnego nie ujęto budek lęgowych oraz słupków separacyjnych, czy to oznacza, że są one wyjęte z zakresu?

c) W przedmiarze robót dot. Parku Wolności nie mamy pozycji dot. demontażu ławek natomiast w zał.nr 1 do umowy widnieje taka pozycja.

d) W przedmiarze robót - Park nad Odrą- w podpunkcie dotyczącym małej architektury ilości elementów różnią się od tych zawartych w zał.nr 1 do umowy (np. ławki stylizowane- przedmiar 23 szt., załącznik nr 1 - 34 szt.) , dodatkowo w przedmiarze występuje pozycja "budki lęgowe", o których nie ma informacji w zał. nr 1.

Odpowiedź na pytanie nr 3

Ad. a)

Z uwagi na to, że część nr 1 i część nr 2 dotyczy realizacji tylko części zakresu wynikającego z dokumentacji projektowej dokumentem wyjściowym do oszacowania oferty są m.in. przedmiary robót.

Ad. b)

Przedmiar robót i załącznik nr 1 dotyczący Parku Centralnego jest spójny i należy oszacować koszty zgodnie z tymi dokumentami. Nie należy uwzględniać montażu i zakupu budek lęgowych oraz słupków separacyjnych.

Ad. c)

W celu zabezpieczenia zamontowanych wokół stawu ławek należy na czas budowy uwzględnić w cenie oferty demontaż 10 sztuk ławek i ich ponowny montaż po zakończeniu inwestycji.

Ad. d)

Cenę oferty należy obliczyć na podstawie danych określonych w przedmiarze robót, w związku z powyższym dokonuje się korekty w załączniku nr 1 (część nr 1) w pkt. 2 lit. b) w następujący sposób:

„b) zakupu i montażu elementów małej architektury w tym: ławek stylizowanych (23 sztuki), koszy stylizowanych (19 sztuk), koszy na psie odchody (6 sztuk), tablic informacyjnych (3 sztuki),”.

Poniżej zamieszcza się zmieniony załącznik nr 1 do umowy dla części nr 1.

Jednocześnie Zamawiający informuje, że w cenie oferty nie należy uwzględniać montażu i zakupu budek lęgowych.

Pytanie nr 4

Proszę o informacje, który z dokumentów w przypadku rozbieżności jeżeli chodzi o ilość i rodzaj prac jest wiążący: Opis do projektu wykonawczego, przedmiar robót czy załącznik nr 1 (ewentualnie proszę o podanie kolejności ważności dokumentów).

Odpowiedź na pytanie nr 4

Dokumentami wiążącymi w celu obliczenia kosztów oferty są załączniki nr 1 do każdej części zamówienia oraz przedmiary robót.

Zamawiający informuje, iż w/w odpowiedzi przekazane Wykonawcom stanowią integralną część SIWZ i wiążą Wykonawców.

Jednocześnie informuje, że termin składania ofert nie ulega zmianie.

Burmistrz Brzegu

Jerzy Wrębiak

DOKUMENTACJA PROJEKTOWA (projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne, przedmiary)

Nazwa dokumentu: „Ochrona różnorodności biologicznej na obszarach parkowych i wodnych na terenie Gminy Brzeg i Gminy Lewin Brzeski” [OR.IV.042.12.2018]
Podmiot udostępniający: BURMISTRZ BRZEGU
Osoba, która wytworzyła informację: Krystyna Rosół
Osoba, która odpowiada za treść: Krystyna Rosół
Osoba, która wprowadzała dane: Krystyna Rosół
Data wytworzenia informacji: 2018-10-30 14:12:44
Data udostępnienia informacji: 2018-10-30 14:12:44
Data ostatniej aktualizacji: 2018-11-30 11:58:53

Wersja do wydruku...

corner   corner