logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Brzeg
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Burmistrz Brzegu
plus Rada Miejska
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Brzegu
plus Budżet miasta na 2006 rok
plus Budżet miasta na 2007 rok
plus Budżet miasta na 2008 rok
plus Budżet miasta na 2009 rok
plus Budżet miasta na 2010 rok
plus Budżet miasta na 2011 rok
plus Budżet miasta na 2012 rok
plus Budżet miasta na 2013 rok
plus Budżet miasta na 2014 rok
plus Budżet Gminy na 2015 rok
minus Projekt budżetu Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2017 rok
plus BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK
plus Budżet Gminy Brzeg na 2019 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2020 rok
plus SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK
minus RAPORT O STANIE GMINY BRZEG ZA ROK 2018
plus Uchwały
plus Zarządzenia - wykazy
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zagospodarowanie przestrzenne
minus Strategia Rozwoju Gminy Brzeg na lata 2016-2022
minus Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Brzeg na lata 2016 - 2023
minus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeg
minus Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Brzeg
minus Regulamin udzielania zamówień publicznych
minus Zarządzenie Nr 1474/2016 w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (...)
minus Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
plus OCHRONA ŚRODOWISKA
minus Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Brzeg na lata 2016 - 2022
minus Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
minus PROGRAM OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA GMINY BRZEG NA LATA 2019-2023
plus ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
minus INFORMACJE O ZGROMADZENIACH
minus Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
plus INSTYTUCJE KULTURY
minus Plan Zarządzania Kryzysowego Gminy Brzeg
 URZĄD MIASTA
minus Dane podstawowe
minus Regulamin organizacyjny
minus Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
plus Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
minus Godziny pracy Urzędu Miasta
minus Rejestry, ewidencje i archiwa
plus Ewidencja działalności gospodarczej
plus Analiza przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
plus Kontrole
plus Kontrole wewnętrzne
plus Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
minus Projekty współfinansowane przez Unię Europejską
minus Księga Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Polityka Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Informacja dotycząca ustawy o języku migowym
plus Lobbing
minus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Pomiar satysfakcji klientów urzędu
plus PETYCJE
minus Lista jednostek Nieodpłatnego Poradnictwa Powiatu Brzeskiego w 2019 r.
 INNE
plus Gminne jednostki organizacyjne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Informacje nieudostępnione
minus Dziennik Ustaw w wersji elektronicznej
minus Monitor Polski w wersji elektronicznej
minus Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego
minus WZORY urzędowych formularzy wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
minus Wniosek o udostępnienie informacji o stanie sprawy
plus Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
 WYBORY
plus WYBORY PARLAMENTARNE - 2019
plus EUROWYBORY 2019
plus WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018 ROK
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
minus Informacja o przetwarzaniu danych
minus Wzór oświadczenia majątkowego radnego
minus Wzór oświadczenia majątkowego
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (kadencja 2018-2023) - początek kadencji
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (kadencja 2018- 2023) - początek kadencji
plus Oświadczenia Majątkowe Radnych Kadencji 2018 - 2023
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
plus Oświadczenia majątkowe - 2019 rok
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Informacje
plus Zarz–dzenia
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
PLANY POSTКPOWAС
A A A


 

 

                                                                                                  Brzeg, dnia 10 października 2019 r.

OR.IV.271.1.7.2019

DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,

KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ

ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

dot. postępowania na zadanie pn.:

„Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie

planowanego deficytu budżetu w 2019 r. do kwoty 7.600.000 zł”

 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)

            Działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019r., poz. 1843 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniu 9 października br. wpłynęły do Zamawiającego pytania od Wykonawców do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:

Pytanie nr 1:

Proszę o informację czy Zamawiający wyraża zgodę, aby ewentualne przesunięcia rat kapitałowych
w trakcie okresu kredytowania były nie dłuższe niż okres 1 m-ca.

Odpowiedź:

Zamawiający nie wyraża zgody, aby ewentualne przesunięcia rat kapitałowych w trakcie okresu kredytowania były nie dłuższe niż okres 1 m-ca.

Pytanie nr 2:

Proszę o potwierdzenie, że czas trwania usługi nie ulegnie przesunięciu poza 31.12.2033 r.                   

Odpowiedź:

Zamawiający potwierdza, że czas trwania usługi nie ulegnie przesunięciu poza 31.12.2033 r.

W odniesieniu do udzielonych wcześniej wyjaśnień, Zamawiający udostępnia opinię RIO w sprawie możliwości spłaty kredytu (Uchwała nr 395/2019) poprzez jej zamieszczenie na stronie internetowej www.bip.brzeg.pl.

Zamawiający informuje, iż w/w odpowiedzi przekazane Wykonawcom stanowią integralną część SIWZ i wiążą Wykonawców.

Równocześnie informujemy, że termin składania ofert nie ulega zmianie.

Z up. Burmistrza

Z-ca Burmistrza

Tomasz Witkowski

 

                                                                                                        Brzeg, dnia 30 września 2019 r.

OR.IV.271.1.7.2019                                                                    

                                                                       DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,

                                                                       KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ

                                                                       ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

dot. postępowania na zadanie pn.:

„Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie

planowanego deficytu budżetu w 2019 r. do kwoty 7.600.000 zł”

 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)

 

            Działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 1986 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniach 25 i 27 września br. wpłynęły do Zamawiającego pytania od Wykonawców do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:

Pytanie nr 1:

W związku z ustaleniem daty płatności pierwszej raty kredytu w dniu 29.06.2020r. prosimy o wyrażenie zgody na ustalenie okresu karencji wymienionego w SIWZ cz. III pkt. 1 i projekcie umowy § 4 ust. 1 (liczonego do dnia poprzedzającego datę pierwszej płatności kapitału) na dzień 28.06.2020r.

Odpowiedź:

Zamawiający nie wyraża zgody na ustalenie okresu karencji na dzień 28.06.2020r. Jednocześnie dokonuje się zmiany w SIWZ cz. III pkt. 1 daty płatności pierwszej raty kredytu na dzień 30.06.2020r. oraz zmiany harmonogramu spłat rat kapitałowych kredytu stanowiący załącznik nr 1 do wzoru umowy kredytowej spłaty pierwszej raty kredytu na 30.06.2020r.

Pytanie nr 2:

Prosimy o wyrażenie zgody na zmianę treści § 2 ust. 4 projektu umowy na następującą: 

„Za powyższe czynności Zamawiający zobowiązuje się zapłacić na rzecz Wykonawcy na rachunek wskazany przez Wykonawcę jednorazową prowizję przygotowawczą w wysokości ……….%, nie więcej jednak niż 0,1% udzielonego kredytu w terminie 7 dni od dnia wpływu pierwszej transzy przyznanego kredytu na rachunek bankowy Zamawiającego.”

Odpowiedź:

Zamawiający wyraża zgodę na zaproponowaną zmianę treści § 2 ust. 4 projektu umowy.

Pytanie nr 3:

Zwracamy się jeszcze raz z prośbą o przesłanie lub zamieszczenie na BIP:

  1. Opinii RIO o wykonaniu budżetu za 2018,
  2. Opinii RIO o projekcie budżetu na 2019,
  3. Opinii RIO o projekcie WPF.

Odpowiedź:

Zamawiający informuje, że dokumenty zostały zamieszczone na stronie BIP.

Powyższe zmiany treści SIWZ nie prowadzą do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. Zamawiający informuje, iż w/w odpowiedzi przekazane Wykonawcom stanowią integralną część SIWZ i wiążą Wykonawców. Na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.brzeg.pl zamieszczony został wzór umowy uwzględniający powyższe zmiany.

Równocześnie informujemy, że termin składania ofert nie ulega zmianie.  

             Burmistrz Brzegu

Jerzy Wrębiak

                                                                        

                                                                                                       Brzeg, dnia 23 września 2019 r.

OR.IV.271.1.7.2019

DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,

KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ

ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

dot. postępowania na zadanie pn.:

„Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie

planowanego deficytu budżetu w 2019 r. do kwoty 7.600.000 zł”

 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)

 

            Działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 1986 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniu 18 września br. wpłynęły do Zamawiającego pytania od Wykonawców do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:

Pytanie nr 1:

Prosimy o informację, czy na wekslu i deklaracji wekslowej zostanie złożona kontrasygnata Skarbnika.

Odpowiedź:

Tak.

Pytanie nr 2:

Prosimy o informację, czy zostanie złożone oświadczenie o poddaniu się egzekucji, zgodnie z art. 777 k.p.c. w formie aktu notarialnego i Zamawiający poniesie koszty notariusza.

Odpowiedź:

Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oświadczenia o poddaniu się rygorowi egzekucji zgodnie z art. 777 k.p.c. w formie aktu notarialnego.

Pytanie nr 3:

Czy została wydana opinia RIO w sprawie możliwości spłaty kredytu, jeżeli tak to prosimy o dostarczenie.

Odpowiedź:

Wydawanie opinii RIO jest w trakcie realizacji.

Pytanie nr 4:

Jeżeli nie, to czy złożenie pozytywnej opinii RIO będzie mogło stanowić warunek podpisania umowy kredytowej?

Odpowiedź:

Tak.

Pytanie nr 5:

Proszę o wskazanie w jakim terminie nastąpi spłata pierwszej raty kapitałowej. W cz. III SIWZ wskazane jest, że spłata nastąpi do dnia 26.06.2020r., natomiast w harmonogramie spłat rat kapitałowych kredytu stanowiący załącznik nr 1 do umowy kredytowej mowa jest o dacie 30.06.2020r.

Odpowiedź:

Spłata pierwszej raty kapitałowej nastąpi 29.06.2020r.

Pytanie nr 6:

Czy Zamawiający potwierdza, że ostatnia rata odsetkowa będzie płatna w terminie płatności ostatniej raty kapitału tj. 31.12.2033r.

Odpowiedź:

Tak.

Pytanie nr 7:

Prosimy o informację czy stawka bazowa WIBOR 6M z ostatniego notowania miesiąca obowiązywać ma od pierwszego dnia następnego miesiąca, czy od następnego dnia?

Odpowiedź:

Stawka bazowa WIBOR 6M z ostatniego notowania miesiąca obowiązywać ma od następnego dnia.

Pytanie nr 8:

Czy Zamawiający wyraża zgodę aby wybrany zapis od kiedy obowiązuje nowe oprocentowanie znalazł się w zapisach umowy w § 5 ust.2.

Odpowiedź:

Tak.

Pytanie nr 9:

Prosimy o podanie informacji czy do wyliczenia ceny ofertowej przyjąć harmonogram spłat stanowiący załącznik do umowy kredytowej.

Odpowiedź:

Tak.

Pytanie nr 10:

W związku załączonym do SIWZ projektem umowy zwracamy się z prośbą o modyfikacje w następującym zakresie:

W par. 4 ust 7 zmiana zapisu „stosownego przeliczenia tabeli spłaty rat kapitałowych i odsetkowych na zapis „stosownej zmiany harmonogramu spłaty (tabeli spłaty rat kapitałowych i odsetkowych)”.

Odpowiedź:

Zamawiający wyraża zgodę na zmianę zapisu par. 4 ust 7.

Pytanie nr 11:

Prosimy o jasne wskazanie w treści umowy w jakiej formie konkretnie wysyłać informację o wysokości odsetek, a w przypadku konieczności wysyłki w formie elektronicznie prosimy o wskazanie w umowie adresu mailowego na jaki mają być przesyłane informacje – dotyczy §6 ust. 1 umowy kredytowej.

Odpowiedź:

Możemy zastosować formę elektroniczną na poniższe adresy: skarbnik@brzeg.pl; urszuladubisz@brzeg.pl.

Pytanie nr 12:

Czy Zamawiający potwierdza, iż związku z wymogiem złożenia oferty w formie elektronicznej, pkt. 11 w cz. XI SIWZ nie ma zastosowania.

Odpowiedź:

Tak, nie ma zastosowania.

Pytanie nr 13:

W przypadku inwestycji przewidzianej/-ych do finansowania wnioskowanym kredytem / emisją obligacji / inną ekspozycją kredytową oraz finansowanej / -ych dotacją /–ami z UE, prosimy o informację, czy założone dofinansowanie z UE wynika z zawartej umowy.

  1. jeżeli tak - prosimy o podanie łącznej kwoty, na jaką zostały zawarte umowy o dofinansowanie inwestycji będących przedmiotem SIWZu;
  2. jeżeli nie - prosimy o informację, czy w przypadku braku dotacji inwestycja będzie realizowana i z jakich źródeł.

Odpowiedź:

Planowane inwestycje i ich wartość na rok 2019 mieszczą się w Uchwale w sprawie uchwalenia budżetu na 2019r. oraz w Uchwałach w sprawie zmian budżetu na 2019r.

Wszystkie zaplanowane dotacje ujęte w budżecie na 2019.r poparte są podpisanymi umowami o dofinansowanie lub informacją o przyznanym dofinansowaniu i oczekują na podpisanie umowy.

Pytanie nr 14:

Prosimy o informację, czy na Państwa rachunkach w bankach ciążą zajęcia egzekucyjne. Jeżeli tak, to prosimy o podanie kwoty zajęć egzekucyjnych (w tys. PLN):

Odpowiedź:

Na rachunkach bankowych Gminy Brzeg nie ciążą zajęcia egzekucyjne.

Pytanie nr 15:

Prosimy o informację, czy posiadają Państwo zaległe zobowiązania finansowe w bankach. Jeżeli tak, to prosimy o podanie kwoty zaległych zobowiązań w bankach (w tys. PLN):

Odpowiedź;

Gmina Brzeg nie posiada zaległych zobowiązań finansowych w bankach.

Pytanie nr 16:

Prosimy o informację, czy w ciągu ostatnich 18 miesięcy był prowadzony u Państwa program postępowania naprawczego w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.

Odpowiedź:

W ciągu ostatnich 18 miesięcy nie był prowadzony program postępowania naprawczego w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.

Pytanie nr 17:

Prosimy o informację, czy w ciągu ostatnich 36 miesięcy były prowadzone wobec Państwa za pośrednictwem komornika sądowego postępowania egzekucyjne wszczynane na wniosek banków.

Odpowiedź:

W ciągu ostatnich 36 miesięcy nie były prowadzone wobec Gminy Brzeg za pośrednictwem komornika sądowego postępowania egzekucyjne wszczynane na wniosek banków.

Pytanie nr 18:

Prosimy o informację, czy posiadają Państwo zaległe zobowiązania wobec ZUS lub US. Jeżeli tak, to prosimy o podanie kwoty zaległych zobowiązań wobec ZUS i US (w tys. PLN):

Odpowiedź:

Gmina Brzeg nie posiada zaległości wobec ZUS i US.

Pytanie nr 19:

Prosimy o informację, czy w ciągu ostatnich dwóch lat została podjęta uchwała o nieudzieleniu absolutorium organowi wykonawczemu reprezentującemu Państwa jednostkę (wójt / burmistrz / prezydent, zarząd powiatu, zarząd województwa).

Odpowiedź:

W ciągu ostatnich dwóch lat nie została podjęta uchwała o nieudzieleniu absolutorium burmistrzowi.

Pytanie nr 20:

Prosimy o informację dotyczącą następujących pozycji długu Państwa według stanu planowanego na koniec bieżącego roku budżetowego:

  1. wartość zobowiązania ogółem według tytułów dłużnych (w tys. PLN):
  2. wartość nominalna wymagalnych zobowiązań z tytułu poręczeń i gwarancji (w tys. PLN):
  3. wartość nominalna niewymagalnych zobowiązań z tytułu poręczeń i gwarancji (w tys. PLN):
  4. wartość kredytów i pożyczek związanych z realizacją programów i projektów finansowanych z udziałem środków, o których mowa w art. 5 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych z budżetu państwa (w tys. PLN):
  5. wartość kredytów i pożyczek związanych z realizacją programów i projektów finansowanych z udziałem środków, o których mowa w art. 5 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych z innych źródeł (w tys. PLN):

Odpowiedź:

  1. wartość zobowiązania ogółem według tytułów dłużnych (w tys. PLN): 32.200,
  2. wartość nominalna wymagalnych zobowiązań z tytułu poręczeń i gwarancji (w tys. PLN): 0,00,
  3. wartość nominalna niewymagalnych zobowiązań z tytułu poręczeń i gwarancji (w tys. PLN): 2.908,
  4. wartość kredytów i pożyczek związanych z realizacją programów i projektów finansowanych z udziałem środków, o których mowa w art. 5 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych z budżetu państwa (w tys. PLN): 0,00,
  5. wartość kredytów i pożyczek związanych z realizacją programów i projektów finansowanych z udziałem środków, o których mowa w art. 5 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych z innych źródeł (w tys. PLN): 0,00,

Pytanie nr 21:

Jeżeli wśród podmiotów powiązanych z Państwem  znajduje się szpital/-le SPZOZ, prosimy o podanie, oddzielnie dla każdego z nich, następujących informacji:

  1. Prosimy o informację, czy szpital realizuje program naprawczy?
  2. Prosimy o informację, czy szpital korzysta z kredytów (w tym poręczonych przez Państwa)?
  1. Prosimy o podanie kwoty kredytu (w tys. PLN):

Prosimy o podanie okresu kredytowania

  1. Prosimy o podanie kwoty poręczenia (w tys. PLN):

Prosimy o podanie okresu poręczenia

  1. Prosimy o informację, czy Państwo w jakikolwiek sposób wspieracie szpital finansowo (dopłaty na kapitał lub dopłaty do działalności bieżącej/inwestycyjnej).
  1. Prosimy o podanie kwoty wsparcia finansowego szpitala (w tys. PLN):

Prosimy o podanie okresu wsparcia finansowego szpitala

Odpowiedź:

Nie dotyczy.

Pytanie nr 22:

Prosimy o informację, czy w okresie obowiązywania ekspozycji kredytowej w Banku przewidywane jest przejęcie zobowiązań powstałych w wyniku likwidacji zakładu opieki zdrowotnej przez Państwo po przeniesieniu działalności medycznej ZOZ do innego pomiotu (komercjalizacja, prywatyzacja, dzierżawa itp.). Jeżeli tak, prosimy o podanie poniesionych lub ewentualnych szacowanych skutków wyżej wymienionych zmian dla Państwa budżetu:

Odpowiedź:

W okresie obowiązywania ekspozycji kredytowej w Banku nie jest przewidziane przejęcie zobowiązań powstałych w wyniku likwidacji zakładu opieki zdrowotnej przez Gminę Brzeg po przeniesieniu działalności medycznej ZOZ do innego pomiotu (komercjalizacja, prywatyzacja, dzierżawa itp.).

Pytanie nr 23:

Prosimy o informację, czy przeprowadzili lub przewidują Państwo likwidację jakiegokolwiek szpitala wraz z przejęciem jego długu. Jeżeli tak, to prosimy o podanie łącznej kwoty przejętego długu

Odpowiedź:

Nie dotyczy.

Pytanie nr 24:

Prosimy o informację, czy w przeszłości wystąpiły lub planowane są przejęcia z mocy prawa przez Państwo zadłużenia:

- po podmiocie, dla którego Państwo byli podmiotem założycielskim,

- na podstawie umowy z wierzycielem spółki prawa handlowego,

- stowarzyszenia,

tj. Państwo wstąpili/wstąpią na miejsce dłużnika, który został/zostanie z długu zwolniony.

Odpowiedź:

W przeszłości nie wystąpiły i nie są planowane przejęcia z mocy prawa przez Gminę Brzeg zadłużenia.

Pytanie nr 25:

Prosimy o wyjaśnienie jakie są planowane inwestycje i ich wartość na rok 2019.

Odpowiedź:

Planowane inwestycje i ich wartość na rok 2018 mieszczą się w Uchwale w sprawie uchwalenia budżetu na 2018r. oraz w Uchwałach w sprawie zmian budżetu na 2018r. (załącznik nr 8),

Pytanie nr 26:

Prosimy o wyjaśnienie jakie są planowane dotacje na cele inwestycyjne/ich wartość na rok 2019.

Czy w przypadku nie otrzymania będą realizowane zadania i z jakich źródeł?

Odpowiedź:

Dotacje ujęte w budżecie na 2019r. wynikają z zaplanowanych inwestycji na rok 2019r. i lata przyszłe.

Wszystkie zaplanowane dotacje ujęte w budżecie na 2019.r poparte są podpisanymi umowami o dofinansowanie lub informacją o przyznanym dofinansowaniu i oczekują na podpisanie umowy,

Pytanie nr 27:

Prosimy o informację nt. udzielonych poręczeń:

  1. Za kogo jest udzielone i na czyją rzecz,
  2. Aktualną kwotę / saldo zadłużenia z tytułu poręczanej umowy,
  3. Do kiedy jest zawarta poręczana umowa,
  4. Czy jest obsługiwana terminowo / czy występują zobowiązania wymagalne (ile),

Czy wystąpiły sytuacje wezwania do zapłaty za Dłużnika (ile razy, w jakich kwotach).

Odpowiedź:

  1. Za kogo jest udzielone i na czyją rzecz - umowa poręczenia zawarta w Opolu dotyczy spłaty pożyczki zaciągniętej w WFOŚiGW w Opolu przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Brzegu Sp. z o.o,
  2. Aktualną kwotę / saldo zadłużenia z tytułu poręczanej umowy – kwota poręczenia do łącznej kwoty: 8.724.000 zł, zobowiązanie na dzień 30.06.2019r. – 2.908.000 zł,
  3. Do kiedy jest zawarta poręczana umowa - poręczenie jest ważne od 1 stycznia 2022r. do 31 grudnia 2026r.,
  4. Czy jest obsługiwana terminowo / czy występują zobowiązania wymagalne (ile) – Nie,

Czy wystąpiły sytuacje wezwania do zapłaty za Dłużnika (ile razy, w jakich kwotach) – Nie.

Pytanie nr 28:

Prosimy o wykaz spółek komunalnych Gminy Brzeg. Prosimy o podanie nazwy podmiotu, nr REGON i wielkości posiadanych udziałów.

Odpowiedź:

Lp.

Nazwa podmiotu w którym gmina posiada udziały bądź akcje

Rodzaj waloru (akcje/udziały)

REGON

Udział (%)

1.

Brzeskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.

udziały

532382981

100,0

2.

Miejski Zarząd Mienia Komunalnego Sp. z o.o.

udziały

531686762

100,0

3.

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Brzegu Sp. z o.o.

udziały

530591031

100,0

4.

Zakład Higieny Komunalnej Sp. z o.o.

udziały

530589347

100,0

5.

Brzeskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego  Sp. z o.o.

udziały

531528402

100,0

Pytanie nr 29:

Prosimy o dostarczenie lub zamieszczenie na BIP:

a)   zmiany do Budżetu i WPF dokonane po dniu 01 sierpnia 2019 (lub podanie informacji, że nie było zmian) -  nie było zmian

b)  opinii RIO w sprawie:

- projektu WPF,

- projektu uchwały budżetowej na rok 2019,

- przebiegu wykonania budżetu za pierwsze półrocze 2019r. (lub informacji, że opinia ta nie została jeszcze wydana.

Odpowiedź:

Ww. dokumenty są na stronie BIP.

Zamawiający informuje, iż w/w odpowiedzi przekazane Wykonawcom stanowią integralną część SIWZ i wiążą Wykonawców. Na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.brzeg.pl zamieszczony został wzór umowy uwzględniający powyższe zmiany.

Równocześnie informujemy, że termin składania ofert nie ulega zmianie.

Burmistrz Brzegu

Jerzy Wrębiak

Dokumenty dotyczące uchwał budżetowych są dostępne poniżej:

BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK

BUDŻET GMINY BRZEG NA 2019 ROK

Nazwa dokumentu: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w 2019 r. do kwoty 7.600.000 zł [OR.IV.271.1.7.2019]
Podmiot udostępniający: BURMISTRZ BRZEGU
Osoba, która wytworzyła informację: Krystyna Rosół
Osoba, która odpowiada za treść: Krystyna Rosół
Osoba, która wprowadzała dane: Krystyna Rosół
Data wytworzenia informacji: 2019-09-13 08:28:31
Data udostępnienia informacji: 2019-09-13 08:28:31
Data ostatniej aktualizacji: 2019-10-10 12:49:41

Wersja do wydruku...

corner   corner