Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
http://www.bip.brzeg.pl/


Brzeg: Sporządzenie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Brzeg uchwalonego Uchwałą Nr XVIII/142/03 Rady Miejskiej w Brzegu z dnia 19 grudnia 2003r., zmienionego Uchwałą Rady Miejskiej Brzegu Nr XLVIII/472/09 z dnia 4 września 2009r., dla obszaru ograniczonego od północy ul. Oławską, od południa ul. Wrocławską, od zachodu projektowaną ulicą graniczącą z terenami rolnymi, zgodnie z granicami określonymi w załączniku graficznym stanowiącym integralną część uchwały o przystąpieniu do zmiany planu
Numer ogłoszenia: 21569 - 2013; data zamieszczenia: 11.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu , ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 77 4169950, faks 77 4169952.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Brzeg uchwalonego Uchwałą Nr XVIII/142/03 Rady Miejskiej w Brzegu z dnia 19 grudnia 2003r., zmienionego Uchwałą Rady Miejskiej Brzegu Nr XLVIII/472/09 z dnia 4 września 2009r., dla obszaru ograniczonego od północy ul. Oławską, od południa ul. Wrocławską, od zachodu projektowaną ulicą graniczącą z terenami rolnymi, zgodnie z granicami określonymi w załączniku graficznym stanowiącym integralną część uchwały o przystąpieniu do zmiany planu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach wykonania zadania Wykonawca zobowiązuje się do: - opracowania wszystkich niezbędnych dokumentów wynikających z procedury określonej przepisami obowiązującej ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (j.t. Dz. U. 2012.647), tj. ogłoszeniami, wystąpieniami do organów uzgadniających i opiniujących oraz procedury określonej przepisami obowiązującej ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r. Nr 199, poz.1227 z późniejszymi zmianami), - uzyskania uzgodnień i opinii, w tym pozytywnej opinii Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, - sporządzenia strategicznej prognozy oddziaływania na środowisko i prognozy skutków finansowych uchwalenia zmiany planu miejscowego, - sporządzenia dokumentacji planistycznej oraz projektu uchwały w sprawie uchwalenia zmiany planu wraz z wymaganymi w/w ustawą załącznikami do tych uchwał, t.j. tekstami, rysunkami i propozycjami rozstrzygnięcia uwag do projektu planu oraz sporządzenia podsumowania wraz z ogłoszeniem o przyjęciu dokumentu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - wzór zobowiązania stanowi zał. nr 7 do oferty, - pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: a) zmiany danych Wykonawcy, zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, zmiany danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między Stronami, b) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 7 ust. 1 umowy na skutek zmiany stawek podatku VAT, wynikających z przepisów prawa w określonym tymi przepisami terminie ich wprowadzenia i obowiązywania. W takim wypadku zmianie ulegnie wyłącznie łączne wynagrodzenie Wykonawcy brutto, zaś łączne wynagrodzenie Wykonawcy netto pozostanie bez zmian. Powyższa zmiana powinna zostać poprzedzona aneksem do umowy, na podstawie wskazanej przez Wykonawcę podstawy prawnej, c) zaistnienia udokumentowanych okoliczności, o których mowa w § 11 umowy; przy czym dopuszcza się przedłużenie terminu przekazania ostatecznej redakcji projektu planu o ilość dni, o jaką uległ przedłużeniu cykl niezbędnych opinii i uzgodnień, d) zwłoki Zamawiającego w przekazaniu Wykonawcy dokumentacji, o której mowa w § 3 ust. 2; przy czym dopuszcza się przedłużenie terminu przekazania ostatecznej redakcji projektu planu o ilość dni, zwłoki w przekazaniu Wykonawcy dokumentacji przez Zamawiającego. Zmiana umowy może nastąpić na pisemny umotywowany wniosek jednej ze Stron, za zgodą drugiej Strony umowy, na podstawie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Brzeg, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, pok. 107 A (I piętro) budynek A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2013 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta Brzeg, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, biuro podawcze, parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie