Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
http://www.bip.brzeg.pl/


Brzeg: Przeprowadzenie szkoleń zawodowych na potrzeby projektu pn.: Twój krok do lepszego jutra, POKL.07.01.01-16-048/08-12 realizowanego w ramach Podziałania 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji poprzez ośrodki opieki społecznej
Numer ogłoszenia: 232365 - 2013; data zamieszczenia: 05.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu , ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 77 4169950, faks 77 4169952.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń zawodowych na potrzeby projektu pn.: Twój krok do lepszego jutra, POKL.07.01.01-16-048/08-12 realizowanego w ramach Podziałania 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji poprzez ośrodki opieki społecznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie w całości lub w części następujących szkoleń zawodowych dla grup nie przekraczających 15 osób w Zadaniach nr 1 i nr 2, oraz dla grup nie przekraczających 10 osób w Zadaniach nr 3 i nr 4: Część nr 1 - Zadanie nr 1 - Europejski sprzedawca z obsługą wózka widłowego oraz kasy fiskalnej (120h dydaktycznych) Część nr 2 - Zadanie nr 2 - Nowoczesna obsługa biura z elementami języka angielskiego (120h dydaktycznych) Część nr 3 - Zadanie nr 3 - Kucharz małej gastronomii z elementami zdobienia stołów (120h dydaktycznych) Część nr 4 - Zadanie nr 4 - Kurs fryzjerski (120h dydaktycznych) W Zadaniach 1,2,3 i 4 Wykonawca zapewni catering (kanapka, dwudaniowy obiad, kawa, herbata, napoje, ciasto) dla uczestników zajęć. Wykonawca zapewni pomieszczenia niezbędne do przeprowadzenia zajęć. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób i terminy jego realizacji określa załącznik do wzoru umowy -Szczegółowy opis przedmiotu umowy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 55.32.00.00-9, 55.52.12.00-0, 55.32.20.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - wzór zobowiązania stanowi zał. nr 5 do oferty, 2) pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w następujących okolicznościach: a) zmiany danych adresowych i identyfikacyjnych, zmiany osób reprezentujących Strony lub osób wyznaczonych do koordynacji i współpracy lub zmiany oznaczenia stron umowy, b) wystąpienia siły wyższej, c) wystąpienia okoliczności, o których mowa w § 3 ust. 4 wzoru umowy. 2) Zmiana umowy może nastąpić na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, na podstawie pisemnego aneksu do umowy, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Brzeg, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg (pok. 107, bud. A, I piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Brzeg, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg (Biuro Podawcze - parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy TWÓJ KROK DO LEPSZEGO JUTRA PO KL.07.01.01-16-048/08-12 jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Europejski sprzedawca z obsługą wózka widłowego oraz kasy fiskalnej (120h dydaktycznych).


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Nowoczesna obsługa biura z elementami języka angielskiego (120h dydaktycznych).


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Kucharz małej gastronomii z elementami zdobienia stołów (120h dydaktycznych).


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Kurs fryzjerski (120h dydaktycznych).