Brzeg: Wykonywanie usług polegających na opiece nad bezdomnymi zwierzętami oraz prowadzeniu i utrzymaniu przytuliska w Brzegu
Numer ogłoszenia: 12185 - 2014; data zamieszczenia: 20.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu , ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 77 4169950, faks 77 4169952.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług polegających na opiece nad bezdomnymi zwierzętami oraz prowadzeniu i utrzymaniu przytuliska w Brzegu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje usługi związane z opieką nad bezdomnymi zwierzętami przebywającymi w miejscu tymczasowego przebywania bezdomnych zwierząt do czasu umieszczenia ich w schronisku - zwanym dalej przytuliskiem, zlokalizowanym przy ul. Kruszyńskiej w Brzegu oraz prowadzeniem i utrzymaniem przytuliska. 1.W ramach wykonywania usług opieki nad bezdomnymi zwierzętami przebywającymi w przytulisku, Wykonawca zobowiązany jest do: 1)przyjmowania do przytuliska bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Brzeg, 2)sprawowania bieżącej opieki nad zwierzętami przebywającymi w przytulisku; 3)poszukiwania właścicieli dla bezdomnych zwierząt przebywających w przytulisku oraz przekazywania tych zwierząt do adopcji osobom zainteresowanym; 4)prowadzenia pogotowia interwencyjnego; 5)współpracy z lekarzem weterynarii wykonującym usługi opieki weterynaryjnej nad bezdomnymi zwierzętami na terenie Gminy Brzeg na podstawie umowy zawartej z Gminą Brzeg, zwanym w dalszej części umowy lekarzem weterynarii, w zakresie: a)zapewnienia na terenie przytuliska warunków do leczenia i pielęgnacji chorych zwierząt w nim przebywających oraz przeprowadzania niezbędnych szczepień ochronnych zwierząt przebywających w przytulisku, w tym m. in. przeciwko wściekliźnie, nosówce; b)niesienia pomocy bezdomnym zwierzętom, rannym w wypadkach drogowych na terenie Gminy Brzeg, c)sterylizacji i kastracji oraz usypiania w sposób humanitarny zwierząt nieuleczalnie chorych, ślepych miotów oraz wyjątkowo agresywnych osobników, przebywających w przytulisku i zagrażających jego personelowi lub innym zwierzętom tam bytującym. Koszty opieki weterynaryjnej wynikającej z umowy z lekarzem weterynarii ponosi Gmina Brzeg. 2.W ramach prowadzenia i utrzymania przytuliska, Wykonawca zobowiązuje się do: 1)prowadzenia przytuliska oraz dbania o powierzone mu mienie stanowiące własność Gminy Brzeg; 2)prowadzenia dokumentacji wymaganej niniejszą umową; 3)poniesienia odpowiedzialności za szkody, których doznały osoby trzecie na terenie przytuliska.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.21.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1)Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: a)zmiany danych związanych stron, za wyjątkiem zmiany danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między stronami; b)zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 15 ust. 1 umowy na skutek zmiany stawek podatku VAT, wynikających z przepisów prawa w określonym tymi przepisami terminie ich wprowadzenia i obowiązywania. W takim wypadku zmianie ulegnie wyłącznie łączne wynagrodzenie Wykonawcy netto, zaś łączne wynagrodzenie Wykonawcy brutto pozostanie bez zmian. Powyższa zmiana powinna zostać poprzedzona aneksem do niniejszej umowy, na podstawie wskazanej przez Wykonawcę podstawy prawnej; c)wprowadzenia przepisów lub zmian przepisów prawa miejscowego lub innych przepisów mających istotny wpływ na wykonywanie niniejszej umowy, w szczególności na zobowiązania stron; 2)Zmiana umowy może nastąpić na pisemny umotywowany wniosek jednej ze stron, za zgodą drugiej strony umowy, na podstawie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Brzeg, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg (pok. 107, bud. A, I piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Brzeg, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg (Biuro Podawcze - parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie