Ogłoszenie nr 171521-2015 z dnia 2015-11-23 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Brzeg
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi sprzątania i utrzymania
czystości na terenie krytej pływalni w Brzegu oraz na terenach
przyległych wokół krytej pływalni, w granicach administrowanych przez
MOSiR o powierzchni 1800 m2 - tereny...
Termin składania ofert: 2015-12-02
Numer ogłoszenia: 176073 - 2015; data zamieszczenia: 30.11.2015
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 171521 - 2015 data 23.11.2015 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 77 4169950, fax. 77 4169952.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3).
W ogłoszeniu jest: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz
określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących
przypadkach: a) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy na skutek zmiany stawek
podatku VAT, wynikającej z przepisów prawa. W takim wypadku zmianie
ulegnie cena brutto, zaś cena netto pozostanie bez zmian, b) zmiany
danych adresowych i teleadresowych. 2. Zmiana umowy może nastąpić na
pisemny umotywowany wniosek jednej ze Stron, za zgodą drugiej Strony
umowy, na podstawie aneksu do umowy. 3. O miejscu i terminie podpisania
umowy zamawiający powiadomi odrębnym pismem lub telefonicznie. 4. Umowa
zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści
niniejszej specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie..
W ogłoszeniu powinno być: Dopuszczalne zmiany postanowień
umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą
stron wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących
przypadkach:
1) zmiany danych adresowych i teleadresowych lub zmiany danych
dotyczących kont bankowych stron umowy,
2) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku:
a) zmiany stawki podatku od towarów i usług,
b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na
podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r., o
minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu
zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub
zdrowotne
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez
Wykonawcę.
3. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 2 pkt. 2) lit.
a) Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie
publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po
wejściu w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i
usług. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i
prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie
umowy oraz wykazanie rzeczywistego wpływu zmiany stawki podatku na
zwiększenie kosztów realizacji umowy. W przypadku wykazania przez
Wykonawcę wpływu zmiany stawki podatku od towarów i usług na koszty
wykonania zamówienia przez Wykonawcę, wynagrodzenie umowne netto nie
ulegnie zmianie, a jedynie zostanie do niego doliczony podatek VAT, w
wysokości wynikającej z przepisów określających zmianę stawki podatku
VAT.
4. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 2 pkt. 2 lit b)
Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w
zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w
życie przepisów zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za
pracę. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i
prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie
umowy, w szczególności wykonawca będzie zobowiązany wykazać rzeczywisty
związek pomiędzy wnioskowaną kwotą podwyższenia wynagrodzenia umownego a
wpływem zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę na kalkulację ceny
ofertowej. Wniosek powinien obejmować jedynie te dodatkowe koszty
realizacji zamówienia, które Wykonawca obowiązkowo ponosi w związku z
podwyższeniem wysokości płacy minimalnej. Nie będą akceptowane koszty
wynikające z podwyższenia wynagrodzeń pracowników Wykonawcy, które nie
są konieczne w celu ich dostosowania do wysokości minimalnego
wynagrodzenia za pracę.
5. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 2 pkt. 2 lit c)
Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w
zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po zmianie zasad
podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub
wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne.
Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne
oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie umowy,
w szczególności Wykonawca będzie zobowiązany wykazać rzeczywisty
związek pomiędzy wnioskowaną kwotą podwyższenia wynagrodzenia umownego a
wpływem zmiany zasad, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 lit c), na
kalkulację ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmować jedynie te
dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które Wykonawca obowiązkowo
ponosi w związku ze zmianą zasad, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 lit.
c).
6. Zamawiający w przypadku zaakceptowaniu wniosków, o których mowa w
ust.3, ust. 4 lub ust. 5 wyznacza datę podpisania aneksu do umowy.
7. Obowiązek wykazania wpływu zmian, o których mowa w ust. 3, ust. 4 i
ust. 5, na koszty wykonania zamówienia należy do Wykonawcy pod rygorem
odmowy dokonania zmiany umowy Zamawiającego.
8. Zmiana umowy może nastąpić na pisemny umotywowany wniosek jednej ze
Stron, za zgodą drugiej Strony umowy, na podstawie aneksu do umowy.
9. O miejscu i terminie podpisania umowy zamawiający powiadomi odrębnym
pismem lub telefonicznie.
10. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z
treści niniejszej specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie..
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2015 godzina 09:30, miejsce:
Urząd Miasta Brzeg ul. Robotnicza 12 49-300 Brzeg (Biuro Podawcze -
parter)..
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2015 godzina
09:30, miejsce: Urząd Miasta Brzeg ul. Robotnicza 12 49-300 Brzeg (Biuro
Podawcze - parter)..