Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, fax 077 4169952.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzeg.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjnych dla Gminy Miasto Brzeg.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zamawiający zamawia a Wykonawca zobowiązuje się do:
a) umieszczenia na zamawianym asortymencie oznaczeń (logo) wymaganych przez Zamawiającego zgodnie z załącznikiem (w zależności od pakietu) do wzoru umowy. Oznaczony w ten sposób asortyment stanowi materiały promocyjne, będące przedmiotem zamówienia,
b) dostarczenia do siedziby zamawiającego gotowych materiałów promocyjnych.
2) Wykaz asortymentu, jego opis, ilość, sposób oznaczenia oraz wzór oznaczeń (logo) zawiera załącznik do wzoru umowy stanowiący jej integralną część.
3) Materiały promocyjne dostarczone będą Zamawiającemu transportem Wykonawcy, na koszt i ryzyko Wykonawcy. Przekazanie przedmiotu umowy odbędzie się w siedzibie Zamawiającego (Urząd Miasta w Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg) w uzgodnieniu z Biurem Inicjatyw Gospodarczych i Promocji.
4) Wszystkie materiały promocyjne muszą zawierać oznaczenia zgodne z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku (w zależności od pakietu) do wzoru umowy.
5) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu materiałów promocyjnych określonych wzorem umowy w terminie 1 miesiąca od daty podpisania umowy.
6) Przekazanie materiałów promocyjnych zostanie potwierdzone w formie pisemnej
w postaci protokołu odbioru jakościowego i ilościowego.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć oferty na więcej niż 1 pakiet, w takiej sytuacji Wykonawca składa oddzielną ofertę na każdy z pakietów osobno.
- pakiet 1 - torba bawełniana, torba reklamowa papierowa, torba foliowo LDPE
- pakiet 2 - długopis niebieski, długopis srebrny, komplet do pisania w etui, ołówek z gumką, notatnik z długopisem
- pakiet 3 - koszulka polo, t-shirt, czapka baseballowa
- pakiet 4 - proporczyki, stojaczki do proporczyków
- pakiet 5 - plecak, torba sportowa, zegar ścienny, wizytowniki, parasolka
- pakiet 6 - flaga miejska
- pakiet 7 - opaska odblaskowa samozaciskowa
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Warunki udziału w postępowaniu:
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
2) Opis oceny spełnienia warunków: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt. 7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia oświadczeń lub dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć:
a) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zał. nr 1 do oferty,
b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1- 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zał. nr 2 do oferty,
c) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców na zał. nr 3 do oferty, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie.
d) formularze cenowe dla pakietów nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7.
e) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem PRZEZ ORGAN WYDAJĄCY WW.DOKUMENT W WYMAGANYM TERMINIE pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w ww. dokumencie.
f) pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2007 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg - biuro podawcze.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 1
torba bawełniana - 1000 szt.,
torba reklamowa papierowa - 1000 szt.,
torba foliowo LDPE - 5000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet 2
długopis niebieski - 1500 szt.,
długopis srebrny, - 1.500 szt.
komplet do pisania w etui - 100 szt.,
ołówek z gumką - 1.500 szt,
notatnik z długopisem - 200 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet 3
koszulka polo - 150 szt.,
t-shirt - 100 szt.,
czapka baseballowa - 150 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pakiet nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet 4
proporczyki - 80 szt.,
stojaczki do proporczyków - 35 szt.,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pakiet nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet 5
plecak - 80 szt.,
torba sportowa - 55 szt.,
zegar ścienny - 100 szt.,
wizytowniki - 50 szt.,
parasolka - 200szt.,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: pakiet nr 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet 6
flaga miejska - 15 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: pakiet nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet 7
opaska odblaskowa samozaciskowa - 1200 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.