Brzeg: Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego, ogólnodostępnego o nawierzchni z trawy syntetycznej przy Zespole Szkół nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Brzegu
Numer ogłoszenia: 218723 - 2007; data zamieszczenia: 12.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, fax 077 4169952.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego, ogólnodostępnego o nawierzchni z trawy syntetycznej przy Zespole Szkół nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Brzegu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania następujących elementów robót: : a) wykonania robót przygotowawczych: - roboty rozbiórkowe (wyburzeniowe), - wywóz gruzu i materiałów z rozbiórki, b) wykonania robót ziemnych, w tym: - roboty przygotowawcze, - wykonanie wykopów na ich odwodnienie, - zagęszczenie dna wykopu, - utrzymanie wyprofilowanego i zagęszczonego podłoża, - wykonanie podsypki, c) wykonanie systemu odwadniającego boisko - drenaż, w tym: - przygotowanie podłoża, - wbudowanie i zagęszczenie kruszywa, - roboty montażowe, - rozkładanie geowłókniny oraz jej zabezpieczenie, - ułożenie warstwy odsączającej, - przygotowanie podłoża pod studnie betonowe, - roboty montażowe drenażu, udrożnienie istniejącej kanalizacji, d) wykonanie podbudowy pod nawierzchnię z trawy syntetycznej: e) montaż nawierzchni z trawy syntetycznej zgodnie z Instrukcją Montażu Producenta f) wykonanie ogrodzenia wraz z obrzeżem betonowym tym: - wykonanie dołów pod słupki, - wykonanie fundamentów betonowych pod słupki, - ustawienie słupków, - rozpięcie siatki ogrodzeniowej, - wykonanie siatki w ramach, - wykonanie spawanych złączy elementów ogrodzenia, - wykonanie bram i furtek, - malowanie ogrodzeń metalowych, - wykonanie ławy betonowej, - wbudowanie obrzeży betonowych, g) dostawy i montażu wyposażenia sportowego, w tym: - wykonanie kontrolnego pomiaru sytuacyjno - wysokościowego, - dostawa sprzętu sportowego zgodnie ze specyfikacją, - montaż sprzętu sportowego. 2) Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty określone wzorem umowy w terminie 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Termin ten może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o okres, w którym mogły być wykonywane: a) w przypadku konieczności wstrzymania wykonywania robót w wyniku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 32 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami lub równoważnej, obowiązującej regulacji prawnej w chwili wstrzymania robót, b) w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót. Przedłużenie terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia w/w okoliczności, może nastąpić na podstawie pisemnego aneksu do umowy, sporządzonego na pisemny umotywowany wniosek Wykonawcy, zaakceptowany przez Inspektora Nadzoru. 3) Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty określone przedmiotem zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przedmiarami robót, sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami prawa, normami oraz na ustalonych wzorem umowy warunkach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00-8, 45.11.12.00-0, 45.21.22.21-1, 45.34.20.00-6, 45.23.13.00-8, 36.41.00.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta, ul. Robotnicza 12 49-300 Brzeg Biuro Infrastruktury Miejskiej.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2007 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta Brzeg ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg - biuro podawcze.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy