Brzeg: Ochrona i zabezpieczenie krytej p³ywalni przy ul. Wroc³awskiej 11 w Brzegu w zakresie ratownictwa wodnego.
Numer og³oszenia: 239323 - 2007; data zamieszczenia: 03.12.2007
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, fax 077 4169952.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Ochrona i zabezpieczenie krytej p³ywalni przy ul. Wroc³awskiej 11 w Brzegu w zakresie ratownictwa wodnego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia s± us³ugi ochrony i zabezpieczenia krytej p³ywalni w Brzegu w zakresie ratownictwa wodnego, realizowane w terminie od 1 stycznia 2008 roku do 31 grudnia 2008 roku. 2) Wykonawca us³ugê winien wykonaæ zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, a w szczególno¶ci z ustaw± o kulturze fizycznej z dnia 18 stycznia 1996 roku (Dz.U. z 2001 roku Nr 81, poz. 889 z pó¼n. zm.) oraz rozporz±dzeniem Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997 roku w sprawie okre¶lenia warun-ków bezpieczeñstwa osób przebywaj±cych w górach, p³ywaj±cych, k±pi±cych siê i uprawniaj±cych sporty wodne (Dz.U. 57 z 1997 poz. 358). 3) W ramach wykonywania przedmiotu zamówienia, w celu zapewnienia w³a¶ciwej ochrony i bezpieczeñstwa klientom krytej p³ywalni w Brzegu w zakresie ratownictwa wodnego, Wykonawca zobo-wi±zany jest zapewniæ ratowników pe³ni±cych dy¿ur w ilo¶ci zgodnej z obowi±zuj±cymi przepisami, ze szczególnym uwzglêdnieniem w/w przepisów, ale nie mniejszej ni¿ dwie osoby. 4) Wykonawca zobowi±zany jest zapewniæ, aby ka¿dy z ratowników posiada³ aktualne uprawnienia zawodowe i aktualne badania lekarskie uprawniaj±ce do wykonywania obowi±zków ratownika WOPR na basenach k±pielowych (w tym - posiadanie przez ka¿dego ratownika karty ratownika WOPR) - oraz zapewniæ, aby w trakcie pe³nienia dy¿uru ka¿dy z ratowników nosi³ kartê ratownika WOPR w widocznym miejscu. 5) Ratownicy pe³ni±cy dy¿ur zobowi±zani s± do: a) pe³nienia dy¿uru na wyznaczonych stanowiskach (miejsca pe³nienia dy¿uru okre¶lone zosta³y na planie sytuacyjnym, bêd±cym za³±cznikiem nr 1 do wzoru umowy, stanowi±cym jej integraln± czê¶æ) sta³ego obserwowania powierzchni wody oraz osób znajduj±cych siê na terenie p³ywalni, re-agowania na ka¿dy sygna³ wzywania pomocy w sposób zgodny z zaleceniami, zasadami etycznymi WOPR, b) sprawdzania przed przyst±pieniem do pracy oraz na bie¿±co, w trakcie trwania zmiany, stanu k±pie-liska i sprzêtu zapewniaj±cego bezpieczeñstwo osób k±pi±cych siê, a w razie stwierdzenia jakich-kolwiek nieprawid³owo¶ci informowaæ o nich niezw³ocznie pracowników Zamawiaj±cego, okre¶lonych w § 4 ust. 1 wzoru umowy, c) reagowania na bie¿±co i niezw³ocznie na wszelkie naruszenia regulaminu o¶rodka i zarz±dzeñ kierownictwa, dotycz±ce w szczególno¶ci: - zachowañ naruszaj±cych rygory sanitarno - epidemiologiczne (mycie ca³ego cia³a, stany chorobowe, zmiany skórne, rany itp.); - zachowañ zagra¿aj±cych bezpieczeñstwu klientów o¶rodka (bieganie, skoki do wody, niebezpieczne zjazdy na zje¿d¿alniach itp.) - spo¿ywanie alkoholu i innych ¶rodków odurzaj±cych na terenie o¶rodka d) uaktualniania danych dotycz±cych temperatury wody i powietrza na p³ywalni a w przypadku zauwa-¿onych nieprawid³owo¶ci w eksploatacji p³ywalni brak wentylacji, zimna woda w natryskach, nie-w³a¶ciwa temperatura powietrza i wody w nieckach itp.) zg³aszania ich niezw³ocznie Zamawiaj±ce-mu e) oczyszczania powierzchni wody, dna obszaru wodnego oraz pla¿y z zanieczyszczeñ i przedmiotów stanowi±cych zagro¿enie dla klientów o¶rodka, a przypadku zanieczyszczeñ ka³owych w porozumieniu z Zamawiaj±cym zawieszaæ zajêcia, f) prowadzenia na bie¿±co dziennika pracy, rejestrowania wszystkich wa¿nych wydarzeñ, a szczególno¶ci faktów udzielania pomocy i podjêtych akcji ratowniczych g) utrzymywania w czysto¶ci stanowiska pracy i pomieszczeñ socjalnych, h) podczas pe³nienia swojego dy¿uru kilkakrotnego obej¶cia hali basenowej oraz stwarzania swoj± postaw± poczucia pe³nego bezpieczeñstwa klientom p³ywalni, i) zwracania szczególnej uwagi na klientów p³ywalni korzystaj±cych z urz±dzeñ znajduj±cych siê na hali basenowej (zje¿d¿alnia, whirpool, masa¿e), w celu zapewnienia bezpiecznego i zgodnego z regulaminem ich wykorzystywania, j) dostosowywania wszystkich interwencji do zaistnia³ej sytuacji , k) odnoszenia siê w sposób uprzejmy i grzeczny do klientów p³ywalni, a w przypadku braku negatywnej reakcji na zwrócon± uwagê, przekazania niezw³ocznie sprawy s³u¿bom ochrony i Zamawiaj±ce-mu. 6) Wykonawca zobowi±zuje siê ¶wiadczyæ us³ugi, stanowi±ce przedmiot zamówienia, w godzinach otwarcia krytej p³ywalni, tj.: a) w dni powszednie w godzinach od 800 do 1500 i od 1600 do 2100, b) w dni wolne od pracy i w ¶wiêta w godzinach od 600 do 2200, c) w okresie letnich i zimowych ferii szkolnych we wszystkie dni tygodnia w godzinach od 600 do 2200. 7) Przewidywana maksymalna ilo¶æ godzin pracy krytej p³ywalni w okresie objêtym umow± wynosi 4900 godzin.

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 74.23.17.20-0.

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakoñczenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIA£U

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl

Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji ul. Korfantego 34 49-300 Brzeg.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego okre¶lonych w sposób umo¿liwiaj±cy przygotowanie siê wykonawców do udzia³u w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 11.12.2007 godzina 08:30, miejsce: Urz±d Miasta ul. Robotnicza12 49-300 Brzeg biuro podawcze.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy