Brzeg: Zagospodarowanie terenu placu zabaw w Brzegu przy ulicy Pańskiej.
Numer ogłoszenia: 245780 - 2007; data zamieszczenia: 10.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, fax 077 4169952.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu placu zabaw w Brzegu przy ulicy Pańskiej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zamawiający zleca a Wykonawca zobowiązuje się do zagospodarowania terenu placu zabaw w Brzegu przy ul. Pańskiej, zgodnie z załączoną dokumentacją projektową i na zasadach określonych wzorem umowy. 2) Dokumentacja projektowa wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót dotyczy zadania, które będzie realizowane w kilku etapach Przedmiot niniejszego zamówienia dotyczy etapu obejmującego wymianę urządzeń zabawowych i elementów małej architektury wraz z budową pola piaszczystego - zgodnie z załączonym przedmiarem robót. 3) W ramach zagospodarowania terenu placu zabaw Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia drewnianych urządzeń zabawowych oraz wykonania robót określonych szczegółowo w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, w tym w szczególności do : a) likwidacji istniejących urządzeń zabawowych o konstrukcji drewnianej i stalowej wraz z likwidacją fundamentów oraz wywozem, b) wykonania nawierzchni piaszczystej o grubości warstwy po zagęszczeniu 25 cm o łącznej powierzchni 232 m2, c) dostarczenia i montażu na terenie placu zabaw drewnianych urządzeń zabawowych oraz elementów małej architektury zgodnie z dokumentacją projektową, d) zakupu i montażu koszy na śmieci w ilości 20 sztuk oraz ławek z oparciem w ilości 14 szt., których wzór został szczegółowo określony w dokumentacji projektowej. 4) Dokumentację projektową stanowią: projekt wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru, kosztorys ofertowy. 5) Roboty określone wzorem umowy Wykonawca zobowiązuje się wykonać zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, stanowiącą integralną część wzoru umowy. 6) W ramach likwidacji istniejących urządzeń zabawowych o konstrukcji drewnianej i stalowej, Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: a) likwidacji piaskownicy o konstrukcji drewnianej, ośmiokątnej, o średnicy 4m, wraz z wybraniem piasku z piaskownicy, b) likwidacji zestawu zabawowego drewnianego wysokości 3,5 m, c) likwidacji samochodu drewnianego na sprężynach w ilości 1 szt., d) likwidacji ważek dużych podwójnych stalowych w ilości 3 szt., e) likwidacji ważek małych podwójnych stalowych w ilości 3 szt., f) likwidacji huśtawek podwójnych stalowych dużych w ilości 2 szt., g) likwidacji huśtawek podwójnych małych stalowych w ilości 4 szt. h)likwidacji drabinki falistej stalowej dł. 3,5 m w ilości 1 szt., i) likwidacji przeplotni stalowej o dł. 4 m w ilości 1 szt., j) likwidacji bramek drewnianych w ilości 2 szt., k) przestawieniu 2 szt. ławek drewnianych z oparciami, l) likwidacji fundamentów oraz wywozu drewna, stali, gruzu, darni powstałych po zdemontowaniu urządzeń zabawowych, 7) W ramach wykonania nawierzchni piaszczystej o łącznej powierzchni 232 m2, Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do: a) usunięcia warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości 25 cm na powierzchni 232 m2 wraz z wywozem, b) wykonaniu nawierzchni piaszczystej o powierzchni 232 m2 o grubości warstwy po zagęszczeniu 25 cm. 8) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu i montażu na terenie placu zabaw następujących drewnianych urządzeń zabawowych: a) pomost wiszący z dwoma trapami - 1 szt. b) sześciokąt wielofunkcyjny - 1 szt., c) ścianka wspinaczkowa potrójna - 1 szt., d) bujaki sprężynowe - 3 szt., e) karuzela tarczowa o średnicy 150 cm - 1 szt., f) huśtawka podwójna z siedziskiem koszyk gumowym dla dzieci młodszych - 1 szt., g) huśtawka podwójna z siedziskiem gumowym dla dzieci starszych - 2 szt., h) zestaw zabawowy, integracyjny duży z metalowymi zjazdami - 1 szt., i) stoliki do gier planszowych duże - 2 szt., małe - 3 szt., j) stół wolnostojący do ping - ponga - 2 szt., k) bramka obniżona z koszem - 1 szt., l) płotek drewniany h = 1m, z 2 furtkami szer. 1,5 m o łącznej dł. 64 m 9) Całość robót określonych wzorem umowy Wykonawca zobowiązuje się wykonać przy użyciu materiałów i narzędzi Wykonawcy. 10) Całość robót określonych wzorem umowy Wykonawca zobowiązuje się wykonać bez udziału podwykonawcy. 11) Roboty będące przedmiotem zamówienia wykonywane będą zgodnie z umową, dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, zgodnie ze sztuką budowlaną, sztuką ogrodniczą, obowiązującymi przepisami prawa, obowiązującymi Polskimi Normami, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.11-2, 45.11.27.23-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 84.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg - Biuro Urbanistyki i Ochrony Środowiska.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.01.2008 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg - biuro podawcze.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy