Brzeg: Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Brzegu w 2008 roku.
Numer ogłoszenia: 253225 - 2007; data zamieszczenia: 18.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, fax 077 4169952.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Brzegu w 2008 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do bieżącego utrzymywania nawierzchni jezdni i chodników dróg gminnych, obejmującego: 1. (t.0101/01+02) Wykonanie koryta - mechaniczne na gł.0,50m 2. (t.0101/05) Wykonanie koryta - ręczne na gł.0,20m 3. (t.0104/05+06) Wykonanie warstwy odsączającej gr.0,15m 4. (t.0204/03+04) Wykonanie naw. (podbudowa) z tłucznia kam. warstwa dolna gr. 14cm 5. (t.0204/05) Wykonanie naw. (podbudowa) z tłucznia kam. warstwa górna gr.7 cm 6. (t.0402/03) Wykonanie ławy betonowej zwykłej 7. (t.0403/01) Ustawienie krawężnika betonowego 8. (t.0404/02) Ustawienie krawężnika kamiennego 9. (t.0407/04) Ustawienie obrzeży trawnikowych 10. (t.0502/04) Wykonanie chodnika z płyt bet. 50x50 11. (t.0511/02) Wykonanie naw. z kostki brukowej betonowej wys.6cm 12. (t.0511/03) Wykonanie naw. z kostki brukowej betonowej wys.8cm 13. (t.1102/05) Remont cząstkowy. naw. z brukowca 14. (t.1103/01) Remont cząstkowy. naw. z kostki bazaltowej 15. (t.1103/03) Remont cząstkowy. naw. z kostki granit. 10x10 16. (t.1103/04) Remont cząstkowy. naw. z kostki granit.18x18 17. (t.1106/01) Remont cząstkowy. naw. z bitumu gr. 4 cm 18. (t.1201/03) Przestawienie krawężników betonowych 19. (t.1202/04) Przestawienie krawężników kamiennych 20. (t.1203/03) Przestawienie obrzeży trawnikowych 21. (t.1207/03) Remont cząstkowy. naw. chodnika. z płyt. bet. 35x35 22. (t.1207/04) Remont cząstkowy. naw. chodnika. z płyt. bet. 50x50 23. (t.1207/07) Remont cząstkowy. naw. chodnika. z płyt kamiennych 24. (t.1405/02) Regulacja pionowa studzienek ściekowych 25. (t.1406/03) Regulacja pionowa włazów kanałowych 26. (t.1406/04) Regulacja zaworów wodoc. i gazowych 27. (t.1406/05) Regulacja studzienek telefonicznych Wykonywanie robót awaryjnych, usuwanie skutków zdarzeń losowych, w szczególności: - likwidacja zapadniętej nawierzchni jezdni lub chodnika - usuwanie wiatrołomów w pasie ulicznym, tarasujących przejście lub przejazd. Inne czynności niż w/w będą rozliczane na podstawie potwierdzonego obmiaru (ilości) ich wykonania i wskaźników kosztorysowych określonych w § 3 wzoru umowy. 2) Określenie zakresu poszczególnych robót następować będzie na podstawie pisemnego zlecenia ich wykonania. Zlecenie określać będzie szczegółowy zakres robót oraz termin ich wykonania Wykonanie robót, o których mowa w § 1 ust. 2 wzoru umowy zlecane będą Wykonawcy telefonicznie i potwierdzane niezwłocznie na piśmie. Wykonawca potwierdzi pisemnie otrzymanie zlecenia, o którym mowa w ust. 1 i 2 § 4 wzoru umowy w dniu jego otrzymania. 3) Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji na wykonywane roboty.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2008 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg - biuro podawcze.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy