Brzeg: Wykonanie wycinki 25 sztuk drzew oraz wykonania prac pielęgnacyjnych na 208 sztukach drzew rosnących na terenie parków, skwerów i na pasach zieleni przyulicznej ulic gminnych w Brzegu
Numer ogłoszenia: 24702 - 2008; data zamieszczenia: 06.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, fax 077 4169952.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wycinki 25 sztuk drzew oraz wykonania prac pielęgnacyjnych na 208 sztukach drzew rosnących na terenie parków, skwerów i na pasach zieleni przyulicznej ulic gminnych w Brzegu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający zleca a Wykonawca zobowiązuje się do wykonania na rzecz Zamawiającego, wycinki 25 sztuk drzew oraz wykonania prac pielęgnacyjnych na 208 sztukach drzew rosnących na terenie parków, skwerów i na pasach zieleni przyulicznej ulic gminnych w Brzegu, w sposób określony w § 2 i § 3 wzoru umowy. 2. W ramach wykonania prac polegających na wycince drzew, Wykonawca zobowiązany jest do: 1) Wycinki i zrywki 25 sztuk drzew wskazanych szczegółowo w inwentaryzacji drzew wytypowanych do wycinki, zawartej w załączniku nr 1, który stanowi integralną część wzoru umowy. 2) Pocięcia pozyskanego drewna na odcinki około 1 m, przygotowanie ich do sprzedaży i wydaniu przygotowanego do sprzedaży drewna osobie zainteresowanej kupnem po okazaniu przez nią dowodu zapłaty, 3) Sporządzania codziennie raportów zawierających ilość pozyskanego i ilość sprzedanego drewna opałowego oraz przekazywanie raportów Zamawiającemu na bieżąco, 4) Sporządzenia Zamawiającemu zbiorczego zestawienia ilości pozyskanego i ilości sprzedanego drewna opałowego na podstawie raportów, o których mowa powyżej, najpóźniej dzień po zakończeniu prac związanych z wycinką. 5) Frezowania 25 sztuk pni po dokonanej wycince drzew 6) Oczyszczenia i uporządkowania terenu po dokonaniu wycinki i manipulacji drewnem 7) W przypadku braku osób chętnych do nabycia drewna po zakończeniu wycinki i wykonaniu prac pielęgnacyjnych w danym dniu wykonawca jest zobowiązany do przewiezienia drewna transportem wykonawcy do Schroniska Alberta z siedzibą w Kępicach. Po przekazaniu drewna z wycinki Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu potwierdzającego zestawienia ilości przekazanego drewna do Schroniska. 3. W ramach przeprowadzenia prac pielęgnacyjnych Wykonawca zobowiązuje się do: 1) Wykonania prac pielęgnacyjnych na 208 szt. drzew wskazanych szczegółowo w inwentaryzacji drzew wytypowanych do prac pielęgnacyjnych, zawartej w załączniku nr 2, który stanowi integralną część wzoru umowy. 2) Zrąbkowania pozyskanych konarów i gałęzi. 3) Sporządzania codziennie raportów zawierających ilość pozyskanych zrąbków oraz przekazywanie raportów Zamawiającemu na bieżąco. 4) Przewiezienia pozyskanych zrąbków w dniu ich pozyskania transportem wykonawcy na miejsce składowania wskazane przez Zamawiającego 5) Sporządzenia zbiorczego zestawienia ilości pozyskanych zrąbków na podstawie raportów, o których mowa wyżej zamawiającemu najpóźniej dzień po zakończeniu prac pielęgnacyjnych. 6) Oczyszczenia i uporządkowania terenu po dokonaniu prac pielęgnacyjnych. 4. Wykonawca wykona całość prac objętych przedmiotem umowy siłami własnymi, bez udziału podwykonawców. Całość prac określonych przedmiotem zamówienia wykonawca wykona przy użyciu materiałów i narzędzi Wykonawcy. 5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującą sztuką ogrodniczą, zapisami wzoru umowy oraz obowiązującymi przepisami prawa. 6. Strony ustalają, że obowiązującą formą odszkodowania są kary umowne. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w przypadku: a) zwłoki w wykonaniu całości prac określonych wzorem umowy w wysokości 0,2% wynagrodzenia brutto określonego w § 10 ust. 2 wzoru umowy za każdy dzień zwłoki w stosunku do terminu określonego w § 6 wzoru umowy, b) w przypadku, o którym mowa w §15 ust. 1 wzoru umowy Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10 % łącznego wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 7 ust. 2 wzoru umowy przysługującego Wykonawcy za wykonanie prac określonych wzorem umowy. c) Zamawiający ma prawo dochodzenia odszkodowania przekraczającego wysokość kar umownych, d) Zamawiający ma prawo do potrącania kar umownych z wynagrodzenia Wykonawcy. 7. Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy w przypadku stwierdzenia, że osoby, o których mowa w § 10 ust 1 i 2 wzoru umowy nie posiadają uprawnień wymaganych przepisami prawa Odstąpienie od umowy w takim wypadku nastąpi z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. W przypadku, gdy Zamawiający stwierdzi, że Wykonawca nie zatrudnił do realizacji przedmiotowych prac osoby, o której mowa w § 10 ust. 1 wzoru umowy, Zamawiający ma prawo rozwiązać umowę bez zachowania terminu wypowiedzenia

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.11.00-3, 77.21.14.00-6, 77.21.00.00-5, 77.31.30.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Brzegu ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, pok. nr 1 B.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2008 godzina 08:30, miejsce: Urząd miasta w Brzegu ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, biuro podawcze parter bud. A.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy