Brzeg: Remont instalacji elektrycznej, sygnalizacji pożaru i sygnalizacji włamania w budynku Publicznego Przedszkola nr 7 w Brzegu
Numer ogłoszenia: 60187 - 2008; data zamieszczenia: 26.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, fax 077 4169952.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont instalacji elektrycznej, sygnalizacji pożaru i sygnalizacji włamania w budynku Publicznego Przedszkola nr 7 w Brzegu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Remont instalacji elektrycznej, sygnalizacji pożaru i sygnalizacji włamania w budynku Publicznego Przedszkola nr 7 w Brzegu. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest m.in. do: a)wykonanie remontu instalacji elektrycznej wewnętrznej na parterze i w piwnicy budynku i wraz z powiązaniem instalacji z już wymienioną instalacją I piętrawykonanie linii zasilających wykonanie tablic zasilających natynkowych wykonanie instalacji wewnętrznej w pomieszczeniach jako podtynkowej wykonanie oświetlenia podstawowego, awaryjnego i zewnętrznego zainstalowanie gniazd wtykowych, komputerowych b)przeprowadzenie pomiarów oporności izolacji, skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, oporności uziemienia, c)wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru ułożenie przewodów kablowych w wykonanych bruzdach montaż listew ściennych montaż gniazd pożarowych dla urządzeń sygnalizacji pożaru d)wykonanie instalacji sygnalizacji włamania e)wykonaniu wszelkich robót demontażowych związanych z robotami określonymi w pkt a - d, Zakres robót remontowych obejmuje wykonanie na parterze i w piwnicy: - montażu elementów instalacji oświetleniowej i gniazd (m.in. tablice rozdzielcze, włączniki samoczynne, oprawy oświetleniowe), - wykonanie nowej instalacji elektrycznej oświetlenia, gniazd wtykowych i siłowych, zgodnie z projektem technicznym i specyfikacją techniczną, - wykucie bruzd dla przewodów wtykowych, przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny oraz zaprawianie bruzd, - wykonanie kompletu prób i badań technicznych stwierdzających prawidłowość wykonania instalacji i skuteczności ochrony przed porażeniem prądu elektrycznym (w tym w szczególności pomiary rezystancji izolacji i uziemienia) oraz natężenia oświetlenia. - wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru - układanie przewodów kabelkowych, montaż gniazd pożarowych i czujek pożarowych oraz sygnalizatora, - uruchomienie i pomiary linii dozorowych wraz z testowaniem oprogramowania systemu alarmowego, - wykonanie instalacji włamania wraz ze sprawdzeniem i uruchomieniem linii dozorowych i testowanie systemu alarmowego. Przedmiot umowy wymieniony w § 1 ust. 2 wzoru umowy Wykonawca zobowiązuje się wykonać zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, specyfikacją wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarem robót. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty określone w §1 wzoru umowy i zgłosić Zamawiającemu gotowość ich odbioru wraz z potwierdzeniem tej gotowości przez Inspektora Nadzoru w terminie do 25 sierpnia 2008 r. Całość robót będących przedmiotem zamówienia Wykonawca wykona siłami własnymi, bez udziału podwykonawców; przy użyciu materiałów, narzędzi i sprzętu Wykonawcy. Zamawiający przekaże Wykonawcy dokumenty, o których mowa w §1 ust.3 wzoru umowy w dniu zawarcia umowy. Zamawiający przekaże Wykonawcy obiekt określony w § 1 wzoru umowy w terminie do dnia 04 lipca 2008r., tj. w pierwszym tygodniu wakacyjnej przerwy w funkcjonowaniu Przedszkola Publicznego nr 7 Integracyjnego w Brzegu, na podstawie protokółu zdawczo -odbiorczego, podpisanego przez Strony umowy. Roboty remontowe, stanowiące przedmiot zamówienia wykonywane będą zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami prawa, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy. Materiały i urządzenia użyte przez Wykonawcę powinny posiadać oznakowanie CE lub B i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych oraz rozporządzeniami wykonawczymi, wymaganiom specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a także wymogom dokumentacji projektowej oraz szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru, Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: dokumenty uprawniające do oznakowania wyrobów znakiem CE i B, certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną. Strony postanawiają, iż termin gwarancji na roboty budowlane wynosi 36 miesięcy licząc od daty odbioru. Wszelkie wady wykonanych robót w okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca zobowiązany jest usuwać w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego na ich usuniecie. W przypadku niedotrzymania tego terminu Zamawiającemu służy, oprócz naliczenia kar umownych, prawo do powierzenia wykonania tych prac osobom trzecim na koszt i ryzyko Wykonawcy, na co niniejszym Wykonawca wyraża zgodę. Wykonawca zobowiązuje się do informowania Zamawiającego o konieczności realizacji robót dodatkowych w terminie 7 dni roboczych od daty stwierdzenia konieczności ich wykonania. Wykonanie robót dodatkowych może nastąpić wyłącznie na podstawie odrębnej umowy w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3, 45.31.57.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49 - 300 Brzeg, parter bud. B pokój 3B..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2008 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta w Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49 - 300 Brzeg, Biuro Podawcze (parter budynek A).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy