Brzeg: Organizacja wypoczynku letniego dzieci z rodzin objętych pomocą społeczną z terenu miasta Brzeg w miesiącu lipcu i sierpniu
Numer ogłoszenia: 98392 - 2008; data zamieszczenia: 12.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, fax 077 4169952.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja wypoczynku letniego dzieci z rodzin objętych pomocą społeczną z terenu miasta Brzeg w miesiącu lipcu i sierpniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem wykonania zamówienia jest usługa organizacji wypoczynku letniego dla dzieci z rodzin objętych pomocą społeczna z terenu miasta Brzeg w miesiącu lipcu i sierpniu 2008 roku Pakiet I - organizacja wypoczynku dla dzieci nad Morzem Bałtyckim dla 50 dzieci w lipcu, lub na przełomie lipca i sierpnia Pakiet II - organizacja wypoczynku dla dzieci nad Morzem Bałtyckim dla 50 dzieci w sierpniu. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: organizacji wypoczynku w miejscowości o dużych walorach turystycznych i klimatycznych. Wykonawca powinien zapewnić dowóz dzieci z miejsca zbiórki w Brzegu na miejsce wypoczynku oraz przywóz dzieci z miejsca wypoczynku do miejsca zamieszkania. Zamawiający nie dopuszcza możliwości przejazdów nocnych z wyjątkiem przejazdów transportem kolejowym. Po przyjeździe na miejsce wypoczynku dzieci otrzymają pierwszy ciepły posiłek w postaci obiadu. Powrót dzieci z wypoczynku będzie się odbywał na takich samych zasadach tj. wyjazd w godzinach rannych, po śniadaniu lub w godzinach dopołudniowych, przejazd do miejsca zamieszkania najdalej do godziny 20 tej tego samego dnia, nie dotyczy przejazdów transportem kolejowym. Wypoczynek dotyczy dzieci w wieku od 7 do 13 lat. Dzieci powinny być zakwaterowane w pokojach 3-6 osobowych. Dzieci powinny mieć łatwy dostęp do sanitariatów i ciepłej wody, natrysków zgodnie z wymogami SANEPID-u oraz możliwość korzystania z telefonu stacjonarnego znajdującego się na terenie ośrodka. Dzieci będą otrzymywały cztery posiłki dziennie tj. śniadanie, obiad, podwieczorek i kolację. Posiłki muszą być sporządzane zgodnie z zalecanymi Normami Żywienia Instytutu Żywności i Żywienia. Gramatura jednego posiłku powinna wynosić około: śniadanie 510 g, obiad - 1040 g (obiad półmięsny - 650 g, obiad mięsny 600 g), podwieczorek - 100 g, kolacja 280 g. Kaloryczność dziennych posiłków winna wynosić średnio 2. 537 kilokalorii. . Podczas całodniowych wycieczek autokarowych dzieci będą otrzymywały jeden posiłek ciepły, a na drogę powrotną z wypoczynku do miejsca zamieszkania, suchy prowiant. Wykonawca zapewni: - bezpieczne i higieniczne warunki wypoczynku - udział wykwalifikowanego personelu kierowniczego i opiekuńczo wychowawczego (jeden opiekun na maksymalnie 15 podopiecznych) - ratownika WOPR-u - całodobowa opiekę medyczno - sanitarną w postaci pielęgniarki zakwaterowanej na terenie ośrodka i lekarza do dyspozycji cała dobę na telefon, - ubezpieczeni dzieci od NW - przedstawi kuratorowi oświaty właściwemu ze względu na lokalizację placówki dokumenty określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej a także zasad jego organizowania (Dz.U. Nr 12 poz. 67 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązuje się zapewnić dzieciom: - co najmniej 2 wycieczki autokarowe w turnusie - zaplecze do zajęć rekreacyjno - sportowych - zabawy konkursy, gry zespołowe, zajęcia tematyczne, wycieczki piesze po okolicy zgodnie ze złożoną ofertą. Liczba dni składająca się na turnus 14 dni. Lista dzieci uprawnionych do korzystania z wypoczynku zostanie sporządzona przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzegu i przedłożona Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli jakości świadczonej przez Wykonawcę usługi, przez niego pracowników MOPS w Brzegu lub Urzędu Miasta w Brzegu. W trakcie jednego turnusu wypoczynkowego mogą mieć miejsce min. 2 kontrole warunków pobytu dzieci na wypoczynku. Kontrole odbywają się na koszt Zamawiającego, dlatego też Zamawiający nie ma obowiązku informować Wykonawcy o terminie przeprowadzenia kontroli. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania kontrolującemu miejsca noclegu, jeżeli zajdzie taka potrzeba. 2) Strony ustalają że obowiązująca forma odszkodowania z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy oraz tytułu odstąpienia od jej wykonania są kary umowne. Wykonawca zapłaci karę umowną z tytułu: - odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, w wysokości 10 % wynagrodzenia umownego brutto za dany turnus, o którym mowa w § 5 wzoru umowy. - niewykonania lub nienależytego wykonania umowy w wysokości 15 % wynagrodzenia umownego brutto za dany turnus, o którym mowa w § 5 wzoru umowy. W razie istotnej zmiany okoliczności powodujące, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach bez obowiązku zapłaty wynagrodzenia na rzecz Wykonawcy. Zamawiający ma prawo do potrącenia kary umownej z wynagrodzenia Wykonawcy. W przypadku gdy kary umowne przewidziane w § 7ust. 2 lit a i b wzoru umowy nie pokrywają szkody, Zamawiającemu przysługuje prawo żądania odszkodowania na zasadach ogólnych. Za nienależyte wykonanie przedmiotu zamówienia rozumie się nie zapewnienie dzieciom przez Wykonawcę: a) w zakresie opieki nad dziećmi we szczególności: - udziału wykwalifikowanego personelu opiekuńczo - wychowawczego lub zapewnienie w ilości mniejszej niż wynikająca ze wzoru umowy, - udziału ratownika WOPR-u, - całodobowej opieki medyczno - sanitarnej (lekarz, pielęgniarka), - merytorycznego nadzoru właściwego Kuratorium Oświaty, b) w zakresie zakwaterowania i wyżywienia w szczególności: - wymaganej przez Zamawiającego liczby posiłków w ciągu dnia - zaoferowanej przez Wykonawcę w ofercie warunków zakwaterowania -warunkowe sanitarnych wymaganych przepisami SANEPID-u - niespełnienie przez wykonawcę wymogów określonych w § 2 pkt 2 wzoru umowy c) w zakresie programu wypoczynkowego w szczególności: - odstąpienie od realizacji w całości lub w części programu wypoczynkowego zaoferowanego przez Wykonawcę w ofercie programu. Jeżeli pogoda lub inne okoliczności obiektywne uniemożliwiają Wykonawcy realizację wcześniej zaplanowanego programu, Wykonawca ma obowiązek zapewnić program zastępczy o zbliżonych walorach atrakcyjności. W takich okolicznościach kara umowna, o której mowa w §7 wzoru nie będzie naliczana.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.40.00.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 07.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Jabłkowa 5, 49-300 Brzeg.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2008 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta Brzeg, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, Biuro Podawcze, parter budynek A.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.