Brzeg: Wykonanie mikrodywanika w technologii cienkiej warstwy na gorąco wraz z wyprofilowaniem podbudowy oraz regulacją urządzeń wbudowanych w nawierzchnię jezdni na ciągu ulic: Starobrzeska- Ciepłownicza- Elektryczna- Składowa w Brzegu
Numer ogłoszenia: 108963 - 2008; data zamieszczenia: 23.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, fax 077 4169952.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie mikrodywanika w technologii cienkiej warstwy na gorąco wraz z wyprofilowaniem podbudowy oraz regulacją urządzeń wbudowanych w nawierzchnię jezdni na ciągu ulic: Starobrzeska- Ciepłownicza- Elektryczna- Składowa w Brzegu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest wykonanie mikrodywanika w technologii cienkiej warstwy na gorąco wraz z wyprofilowaniem podbudowy oraz regulacją urządzeń wbudowanych w nawierzchnię jezdni na ciągu ulic Starobrzeska- Ciepłownicza- Elektryczna-Składowa w Brzegu. Wykonawca zobowiązuje się wykonać wszelkie roboty będące przedmiotem zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych we wzorze umowy warunkach. w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających ze względów technologicznych wykonawstwo robót tj. występowanie ciągłych opadów deszczu w okresie dłuższym niż 3 doby, na wniosek Wykonawcy termin wykonania, określony w § 2 ust.1 może zostać przedłużony o ilość dni, w których wystąpiły warunki uniemożliwiające prawidłowe wykonanie tych robót. Całość robót będących przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązuje się wykonać siłami własnymi, bez udziału podwykonawców, przy użyciu materiałów i narzędzi własnych. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej za ewentualne szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, w tym także ruchu pojazdów mechanicznych, powstałe w trakcie prowadzenia robót. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania i utrzymywania oznakowania w trakcie prowadzenia robót. Po zakończeniu wykonywania robót, Wykonawca zobowiązuje się do uporządkowania na własny koszt terenu robót. Wykonawca udziela Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. Termin gwarancji liczony jest od daty odbioru poszczególnych ulic, o których mowa w § 5 wzoru umowy. W przypadku nie usunięcia wad w terminie określonym w § 10 ust.5 wzoru umowy Zamawiający ma prawo, oprócz naliczenia kar umownych, o których mowa w § 10 ust.1lit. c) wzoru umowy, powierzyć usunięcie wady podmiotowi trzeciemu na koszt i ryzyko Wykonawcy, na co niniejszym wyraża on zgodę. Skorzystanie przez Zamawiającego z uprawnienia do powierzenia usunięcie wady podmiotowi trzeciemu na koszt i ryzyko Wykonawcy, nie ma wpływu na udzieloną przez Wykonawcę gwarancję i uprawnienia Zamawiającego z niej wynikające. Zamawiający dopuszcza częściowe fakturowanie na podstawie częściowych odbiorów robót po wykonaniu i odbiorze całości robót wykonanych na poszczególnych ulicach, określonych w § 5.Zapłata wynagrodzenia Wykonawcy nastąpi: a) w przypadku odbiorów częściowych - na podstawie faktur częściowych po wykonaniu całości robót na poszczególnych ulicach, w wysokości określonej w § 5 lit a) do d) wzoru umowy oraz na podstawie faktury końcowej po zakończeniu i odbiorze całości robót określonych niniejszą umową. W takim wypadku podstawą wystawienia faktur przez Wykonawcę są podpisane przez strony lub ich umocowanych przedstawicieli protokóły częściowego odbioru robót oraz protokół końcowego odbioru robót. b) w przypadku braku faktur częściowych i płatności jednorazowej - na podstawie faktury Wykonawcy wystawionej po zakończeniu i odbiorze całości robót określonych niniejszą umową. Podstawą wystawienia faktury przez Wykonawcę jest podpisany przez strony protokół odbioru całości robót określonych niniejszą umową. Zapłata wynagrodzenia Wykonawcy następować będzie na podstawie prawidłowo wystawionych faktur VAT, przelewem na wskazane przez Wykonawcę konto, w terminie w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. 2) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w przypadku: a/zwłoki w wykonaniu całości robót określonych niniejszą umową w wysokości 0,2 % łącznego wynagrodzenia Wykonawcy brutto za każdy dzień zwłoki w stosunku do terminu określonego w § 2 ust.1wzoru umowy, z zastrzeżeniem § 2 ust.2 wzoru umowy, b/za zwłokę w usunięciu stwierdzonych podczas odbioru w wysokości 0,2% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy brutto, za każdy dzień zwłoki, licząc od końcowego terminu wyznaczonego do usunięcia wad, c/za zwłokę w usunięciu wad okresie gwarancji lub rękojmi w wysokości 0,2% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy brutto, za każdy dzień zwłoki, w stosunku do terminu, określonego w § 10 wzoru umowy W przypadku kumulacji kar umownych z dwóch różnych tytułów, kary te podlegają sumowaniu. W przypadku, gdy szkoda przewyższa wysokość naliczonych kar umownych, Zamawiający zastrzega sobie prawo do dochodzenia odszkodowania uzupełniającego Zamawiający ma prawo do potrącenia kar umownych z wynagrodzenia łącznego Wykonawcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, pokój nr 4 B (parter budynek B).

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2008 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta w Brzegu, ul. robotnicza 12, 49-300 Brzeg, Biuro Podawcze (parter budynek A).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy