Brzeg: Remont pomieszczeń Publicznego Gimnazjum Nr 3 w Brzegu
Numer ogłoszenia: 181139 - 2008; data zamieszczenia: 05.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, fax 077 4169952.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń Publicznego Gimnazjum Nr 3 w Brzegu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń, tj. czterech sal klasowych, trzy szatnie przy salach gimnastycznych, dwa pomieszczenia biblioteki, świetlica i stołówka, pokój nauczyciela WF, pokój księgowości, gabinet dyrektora i sekretariat, gabinet z-cy dyrektora, gabinet pedagoga, gabinet medycyny szkolnej, sala gimnastyczna mała oraz sala gimnastyczna duża. 2) Zakres robót remontowych obejmuje wykonanie w pomieszczeniach na parterze budynku niżej wymienionych robót: a) roboty malarskie w gabinecie dyrektora i sekretariacie, pokoju księgowości, małej i dużej Sali gimnastycznej, gabinecie z-cy dyrektora, gabinecie pedagoga, pokoju nauczyciela WF, trzech szatniach przy salach gimnastycznych, gabinecie medycyny szkolnej, dwóch pomieszczeniach biblioteki, świetlicy i stołówce oraz czterech salach klasowych (nr 10, 11, 13, 14), b) wymianę wykładzin w dwóch salach klasowych (nr 10 i 11), pokoju księgowości, dwóch pomieszczeniach biblioteki, c) cyklinowanie i lakierowanie parkietu sali gimnastycznej małej, d) wymianę stolarki drzwiowej w pokoju księgowości, sali gimnastycznej małej, sali gimnastycznej dużej, gabinecie z-cy dyrektora, pokoju nauczyciela WF, trzech szatniach, przy salach gimnastycznych, gabinecie medycyny szkolnej, dwóch pomieszczeniach biblioteki, świetlicy i stołówce, dwóch salach klasowych (nr 10 i 11). Lokalizacja budowy: Publiczne Gimnazjum nr 3 w Brzegu, ulica Boh. Monte Cassino 14.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8, 45.43.21.00-5, 45.42.11.00-5, 45.43.00.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 84.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg Biuro Infrastruktury Miejskiej.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2008 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta ul. Robotnicza 12 49-300 Brzeg biuro podawcze.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy