Brzeg: Wykonanie wycinki 37 sztuk drzew oraz wykonania prac pielęgnacyjnych na 54 sztukach drzew rosnących na terenie parku Centralnego i na pasach zieleni przyulicznej ulic gminnych w Brzegu
Numer ogłoszenia: 185920 - 2008; data zamieszczenia: 08.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, fax 077 4169952.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wycinki 37 sztuk drzew oraz wykonania prac pielęgnacyjnych na 54 sztukach drzew rosnących na terenie parku Centralnego i na pasach zieleni przyulicznej ulic gminnych w Brzegu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) W ramach wykonania prac polegających na wycince drzew, Wykonawca zobowiązany jest do: a) wycinki 37 sztuk drzew wskazanych szczegółowo w inwentaryzacji drzew wytypowanych do wy-cinki, b) pocięcia pozyskanego drewna na odcinki o długości około 1m, przygotowaniu go do sprzedaży i wydaniu przygotowanego do sprzedaży drewna osobie zainteresowanej kupnem po okazaniu przez nią dowodu zapłaty, c) sporządzania codziennie raportów zawierających ilość pozyskanego i ilość sprzedanego drewna opa-łowego oraz przekazywanie raportów Zamawiającemu na bieżąco, d) sporządzenia Zamawiającemu zbiorczego zestawienia ilości pozyskanego i ilości sprzedanego drewna opałowego na podstawie raportów, o których mowa w § 2 ust. 3 wzoru umowy najpóźniej dzień po zakończeniu prac związanych z wycinką, e) frezowania 37 sztuk pni po dokonanej wycince drzew, f) oczyszczenia i uporządkowania terenu po dokonaniu wycinki i manipulacji drewnem. 2) W przypadku braki osób chętnych do nabycia drewna po zakończeniu wycinki i wykonaniu prac pielęgnacyjnych w danym dniu Wykonawca jest zobowiązany do przewiezienia drewna transportem Wykonawcy do Schroniska Brata Alberta z siedziba w Pępicach. Po przekazaniu drewna z wycinki Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu potwierdzonego zestawienia ilości przekazanego drewna do Schroniska. 3) W ramach przeprowadzenia prac pielęgnacyjnych Wykonawca zobowiązuje się do: a) wykonania prac pielęgnacyjnych na 54 szt. drzew wskazanych szczegółowo w inwentaryzacji drzew wytypowanych do prac pielęgnacyjnych, b) zrąbkowania pozyskanych konarów i gałęzi, c) sporządzania codziennie raportów zawierających ilość pozyskanych zrąbków oraz przekazywanie raportów Zamawiającemu na bieżąco, d) przewiezienia pozyskanych zrąbków w dniu ich pozyskania transportem Wykonawcy na miejsce składowania wskazane przez Zamawiającego, e) sporządzanie zbiorczego zestawienia ilości pozyskanych zrąbków na podstawie raportów, o których mowa w § 4 ust. 3 wzoru umowy, Zamawiającemu najpóźniej dzień po zakończeniu prac pielęgna-cyjnych, f) oczyszczenia i uporządkowania terenu po dokonaniu prac pielęgnacyjnych. 4) Strony ustalają, że całość prac objętych wzorem umowy Wykonawca wykona siłami własnymi, bez udziału podwykonawców.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.11.00-3, 77.21.14.00-6, 77.21.00.00-5, 77.31.30.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta ul. Robotnicza12 49-300 Brzeg.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2008 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta - biuro podawcze ul. Robotnicza12 49-300 Brzeg.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy