Brzeg: Opracowanie wniosku aplikacyjnego i studium wykonalności projektu dotyczącego termomodernizacji budynków przedszkoli i szkół na terenie Gminy Miasto Brzeg
Numer ogłoszenia: 33681 - 2009; data zamieszczenia: 04.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu , ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, faks 077 4169952.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie wniosku aplikacyjnego i studium wykonalności projektu dotyczącego termomodernizacji budynków przedszkoli i szkół na terenie Gminy Miasto Brzeg.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie wniosku aplikacyjnego, studium wykonalności oraz wszelkich niezbędnych załączników dla projektu dotyczącego termomodernizacji budynków szkół i przedszkoli na terenie Gminy Miasto Brzeg. Opracowanie winno być wykonane zgodnie z wymaganiami stawianymi projektom zgłaszanym do finansowania w ramach działania Programu 4.3 Ochrona powietrza, odnawialne źródła energii Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013, w oparciu o założenia, informacje i dokumenty dostarczone przez Zamawiającego oraz wytyczne określone w Vademecum dla Beneficjentów RPO WO 2007-2013 znajdujące się na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego i innymi dokumentami dotyczącymi projektów drogowych, a także zasadami współczesnej wiedzy i postanowieniami wzoru umowy. a) Opracowanie winno być wykonane w formie pisemnej, w trzech jednobrzmiących egzemplarzach (dwa egzemplarze dla Urzędu Marszałkowskiego, jeden egzemplarz dla Zamawiającego) oraz w formie elektronicznej tj. na płycie CD lub DVD w formacie xml i pdf (wniosek aplikacyjny) oraz zgodnych z MS Office ( pozostałe załączniki) w dwóch egzemplarzach (jeden egzemplarz dla Urzędu Marszałkowskiego, jeden egzemplarz dla Zamawiającego). b) Przekazanie Zamawiającemu wykonanego przez Wykonawcę opracowania nastąpi najpóźniej na 5 dni roboczych przed dniem, w którym kończy się nabór wniosków właściwy dla działania 4.3 Ochrona powietrza, odnawialne źródła energii w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 wskazanego przez Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego. Przekazanie opracowania nastąpi na podstawie protokołu podpisanego przez strony. Miejscem przekazania opracowania będzie siedziba Zamawiającego. c) Zakres prac dotyczących termomodernizacji budynków przedszkoli i szkół na terenie Gminy Miasto Brzeg został określony na podstawie audytów energetycznych i dokumentacji projektowo-kosztorysowych. Obejmować on będzie następujące obiekty: - Publiczne Gimnazjum nr 1- remont instalacji centralnego ogrzewania i ocieplenie elewacji; - Publiczne Gimnazjum nr 3- remont instalacji centralnego ogrzewania, ocieplenie elewacji, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej z PCV i ocieplenie stropów i dachów; - Zespół Szkół nr 1 - remont instalacji centralnego ogrzewania, ocieplenie elewacji, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej z PCV i ocieplenie stropów i dachów, - Publiczne Przedszkola nr 5,7 i 10 - remont instalacji centralnego ogrzewania, ocieplenie stropów i dachów. W wymienionych budynkach przeprowadzone prace są kompleksowe lub kończą proces ich termomodernizacji. Na remont elewacji w budynku Zespołu Szkół nr 1 jest wydane pozwolenie budowlane. 26 stycznia br. zlecono aktualizację wszystkich dokumentacji projektowych i kosztorysów inwestorskich. Zlecona zostanie także aktualizacja audytów energetycznych. d) Wykonawca zobowiązuje się udzielać pomocy Zamawiającemu przy parafowaniu i podpisywaniu załączników wymaganych przy składaniu wniosku, w tym pomocy dotyczącej opracowania niezbędnych projektów uchwał. e) Opracowania dodatkowe na zlecenie Zamawiającego wykonywane będą na podstawie odrębnej umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą. f) Wykonawca ma prawo zlecić niektóre prace związane z wykonaniem umowy podwykonawcy, za którego działania lub zaniechania ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego jak działanie lub zaniechanie własne. g) Zamawiający dostarczać będzie Wykonawcy dokumenty oraz informacje niezbędne do wykonania opracowania. Szczegółowy wykaz dokumentów i informacji, do których dostarczenia zobowiązany jest Zamawiający oraz terminy ich dostarczenia określa Harmonogram wykonywania prac, stanowiący integralną część wzoru umowy. h) Harmonogram, o którym mowa w ust. 1 sporządzony zostanie w terminie 5 dni od daty podpisania wzoru umowy. i) Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za błędne dane zawarte w dokumentach dostarczonych przez Zamawiającego. j) Wykonawca niniejszym oświadcza, że wykaz dokumentów i informacji, do których dostarczenia zobowiązany jest Zamawiający, zawarty w Harmonogramie, o którym mowa w § 1 ust.1 wzoru umowy jest kompletny, zupełny i wystarczający dla prawidłowego wykonania projektu. k) Wykonawca potwierdzać będzie każdorazowo na piśmie odbiór dokumentów wymienionych w Harmonogramie wykonywania prac i oświadczać będzie pisemnie, że są one wystarczające do sporządzenia opracowania, będącego przedmiotem wzoru umowy. l) W przypadku stwierdzenia, iż przedłożone dokumenty nie odpowiadają wymogom harmonogramu wykonywania prac lub gdy nie zostaną przekazane w terminie wskazanym w harmonogramie wykonywania prac, wówczas Wykonawca wyznaczy dodatkowy termin do dostarczenia kompletnych dokumentów, po bezskutecznym upływie którego Wykonawca ma prawo od umowy odstąpić. W takim przypadku Wykonawcy należy się wynagrodzenie należne z tytułu wykonania części umowy. ł) W przypadku, gdy podczas postępowania, przedmiotem którego będzie rozpoznawanie wniosku przez stosowny organ, pojawią się wątpliwości, bądź konieczność uzupełnienia lub wyjaśnienia opracowania, Wykonawca w ramach wynagrodzenia o którym mowa w §6 ust. 1 wzoru umowy, zobowiązany jest do niezwłocznego wyjaśnienia wątpliwości, wprowadzenia uzupełnień, bądź innego współdziałania z Zamawiającym..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Miasta Brzeg ul. Robotnicza 12 49-300 Brzeg, pok. 1B.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2009 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta w Brzegu ul. Robotnicza 12 49-300 Brzeg (biuro podawcze - parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.