Brzeg: Remont pomieszczeń zaplecza kuchni w Żłobku Miejskim Tęczowy Świat w Brzegu.
Numer ogłoszenia: 59443 - 2009; data zamieszczenia: 07.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu , ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, faks 077 4169952.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń zaplecza kuchni w Żłobku Miejskim Tęczowy Świat w Brzegu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest: Remont pomieszczeń zaplecza kuchni w Żłobku Miejskim Tęczowy Świat w Brzegu. 2) W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do wykonania następujących robót remontowych: a) Skucia istniejących posadzek oraz glazury ze ścian, b) Wykonania nowych podejść z instalacji wodociągowej do umywalek i zlewozmywaków, oraz podejść do pionów kanalizacji sanitarnej, c) Wykonania glazury na ścianach oraz posadzki z terakoty, d) Wymiany instalacji elektrycznej, e) Wymiany stolarki drzwiowej, f) Malowania farbą emulsyjną zmywalną ścian i sufitów, g) Zamontowania nowych baterii umywalkowych i zlewozmywakowych, h) Zamontowania wyposażenia pomieszczeń 3) Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót remontowych, o których mowa w ust. a ) i b) określony został w przedmiarze robót stanowiącym załączniki do wzoru umowy, będący jej integralną częścią. 4) Zamawiający oświadcza, że posiada prawo dysponowania nieruchomością na cele remontowe, określone wzorem umowy. 5) Zamawiający zobowiązuje się przekazać Wykonawcy pomieszczenia, w których mają być wykonywane prace określone wzorem umowy w terminie ustalonym przez Strony umowy, na podstawie protokółu podpisanego przez Strony. Z chwilą przejęcia protokolarnie pomieszczeń, o których mowa w zdaniu poprzednim Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za te pomieszczenia. 6) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy, o którym mowa w §1 wzoru umowy, przy użyciu materiałów zakupionych przez Wykonawcę oraz przy użyciu narzędzi i sprzętu Wykonawcy. 7) W przypadku, o którym mowa w § 4 ust. 1 wzoru umowy, zawarcie umowy przez Wykonawcę z Podwykonawcą wymaga zgody Zamawiającego. 8) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu projekt umowy z Podwykonawcą wraz z częścią dokumentacji dotyczącej wykonania robót określonych w projekcie umowy z Podwykonawcą. 9) Zamawiający ma prawo zgłoszenia sprzeciwu co do osoby Podwykonawcy oraz zastrzeżeń dotyczących postanowień zawartych w projekcie umowy z Podwykonawcą. 10) Nie zgłoszenie przez Zamawiającego sprzeciwu lub zastrzeżeń w terminie 14 dni od przedstawienia Zamawiającemu dokumentów, o których mowa w §4 ust. 4 uznaje się za wyrażenie zgody na zawarcie umowy z Podwykonawcą. 11) W przypadku zawarcia umowy przez Podwykonawcę z dalszym Podwykonawcą, odpowiednie zastosowanie znajdują postanowienia §4 ust. 3, 4 i 5 wzoru umowy. 8) Z chwilą przejęcia protokolarnie obiektu Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ten obiekt. 12) Za działania i zaniechania Podwykonawców Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność jak za działania i zaniechania własne. 13) W przypadku powierzenia przez Wykonawcę części robót Podwykonawcy, Wykonawca zobowiązuje się do: a) informowania na piśmie Zamawiającego o każdej fakturze wystawionej przez Podwykonawcę oraz terminie jej płatności, a także o dokonanej zapłacie wynagrodzenia Podwykonawcy w terminie 7 dni od dnia otrzymania tej faktury lub zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy, b) udostępnienia na każde żądanie Zamawiającego dokumentacji dotyczącej rozliczeń z Podwykonawcą, c) informowania Zamawiającego na piśmie z 7 dniowym wyprzedzeniem o terminie odbioru robót Podwykonawcy oraz zapewnienia Zamawiającemu możliwości uczestniczenia w odbiorze tych robót, 14) W przypadku gdy Wykonawca nie dokonał zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy za wykonane przez niego roboty, Zamawiający ma prawo: a) wstrzymać wypłatę wynagrodzenia Wykonawcy do czasu zapłaty przez Wykonawcę wynagrodzenia Podwykonawcy, lub b) do potrącenia z wynagrodzenia Wykonawcy należności Podwykonawcy, w przypadku zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy przez Zamawiającego. 15) Wykonawca zapewni nadzór oraz właściwe przestrzeganie przepisów bhp i p.poż. na remontowanym obiekcie. 16) Po zakończeniu robót remontowych Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt uporządkować teren robót i przekazać go Zamawiającemu w terminie określonym w § 3 ust. 1 wzoru umowy. 17) Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia terenu robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej. 18) Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami. 19) Roboty remontowe, stanowiące przedmiot wzoru umowy Wykonawca zobowiązuje się wykonać zgodnie z postanowieniami wzoru umowy oraz jej załącznikami, sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami prawa, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.42.10.00-4, 45.42.11.31-1, 45.43.10.00-7, 45.44.21.90-5, 45.44.21.00-8, 45.44.21.80-2, 45.11.12.20-6, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7, 45.31.12.00-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Żłobek miejski Tęczowy Świat ul. Gaj 3, 49-300 Brzeg.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2009 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta Brzeg ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg biuro podawcze parter.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.