Brzeg: Organizacja wypoczynku letniego dzieci z rodzin objętych pomocą społeczną z terenu miasta Brzeg w miesiącu lipcu i sierpniu w 2009 roku
Numer ogłoszenia: 74099 - 2009; data zamieszczenia: 12.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu , ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, faks 077 4169952.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja wypoczynku letniego dzieci z rodzin objętych pomocą społeczną z terenu miasta Brzeg w miesiącu lipcu i sierpniu w 2009 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem wykonania zamówienia jest usługa organizacji wypoczynku letniego dla dzieci z rodzin objętych pomocą społeczna z terenu miasta Brzeg w miesiącu lipcu i sierpniu 2009 roku Pakiet I - organizacja wypoczynku dla dzieci nad Morzem Bałtyckim dla 50 dzieci w lipcu, Pakiet II - organizacja wypoczynku dla dzieci nad Morzem Bałtyckim dla 50 dzieci w sierpniu. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: organizacji wypoczynku w miejscowości o dużych walorach turystycznych i klimatycznych. Wypoczynek dotyczy dzieci w wieku od 7 do 13 lat. Dla dzieci w tym wieku preferowany jest pobyt w budynkach , w pokojach 3-6 osobowych. Organizator musi posiadać aktualna kartę kwalifikacyjną obiektu kolonijnego na 2009 rok. Wykonawca powinien zapewnić dowóz dzieci z miejsca zbiórki w Brzegu na miejsce wypoczynku oraz przywóz dzieci z miejsca wypoczynku do miejsca zamieszkania. Zamawiający nie dopuszcza możliwości przejazdów nocnych z wyjątkiem przejazdów transportem kolejowym. Po przyjeździe na miejsce wypoczynku dzieci otrzymają pierwszy ciepły posiłek w postaci obiadu. Powrót dzieci z wypoczynku będzie się odbywał na takich samych zasadach tj. wyjazd w godzinach rannych, po śniadaniu lub w godzinach dopołudniowych, przejazd do miejsca zamieszkania najdalej do godziny 20 tej tego samego dnia, nie dotyczy przejazdów transportem kolejowym. Dzieci powinny mieć łatwy dostęp do sanitariatów i ciepłej wody, natrysków zgodnie z wymogami SANEPID-u oraz możliwość korzystania z telefonu stacjonarnego znajdującego się na terenie ośrodka. Dzieci będą otrzymywały cztery posiłki dziennie tj. śniadanie, obiad, podwieczorek i kolację. Posiłki muszą być sporządzane zgodnie z zalecanymi Normami Żywienia Instytutu Żywności i Żywienia. Gramatura jednego posiłku powinna wynosić około: śniadanie 510 g, obiad - 1040 g (obiad półmięsny - 650 g, obiad mięsny 600 g), podwieczorek - 100 g, kolacja 280 g. Kaloryczność dziennych posiłków winna wynosić średnio 2. 537 kilokalorii. . Podczas całodniowych wycieczek autokarowych dzieci będą otrzymywały jeden posiłek ciepły, a na drogę powrotną z wypoczynku do miejsca zamieszkania, suchy prowiant. Wykonawca zapewni: - bezpieczne i higieniczne warunki wypoczynku - udział wykwalifikowanego personelu kierowniczego i opiekuńczo wychowawczego (jeden opiekun na maksymalnie 15 podopiecznych) - ratownika WOPR-u - całodobowa opiekę medyczno - sanitarną w postaci pielęgniarki zakwaterowanej na terenie ośrodka i lekarza do dyspozycji cała dobę na telefon, - ubezpieczeni dzieci od NW - przedstawi kuratorowi oświaty właściwemu ze względu na lokalizację placówki dokumenty określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej a także zasad jego organizowania (Dz.U. Nr 12 poz. 67 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązuje się zapewnić dzieciom: - co najmniej 2 wycieczki autokarowe w turnusie - zaplecze do zajęć rekreacyjno - sportowych: świetlica, boisko, plac zabaw i inne - zabawy konkursy, gry zespołowe, zajęcia tematyczne, wycieczki piesze po okolicy zgodnie ze złożoną ofertą. Liczba dni składająca się na turnus 14 dni. Lista dzieci uprawnionych do korzystania z wypoczynku zostanie sporządzona przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzegu i przedłożona Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli jakości świadczonej przez Wykonawcę usługi, przez niego pracowników MOPS w Brzegu lub Urzędu Miasta w Brzegu. W trakcie jednego turnusu wypoczynkowego mogą mieć miejsce min. 2 kontrole warunków pobytu dzieci na wypoczynku. Kontrole odbywają się na koszt Zamawiającego, dlatego też Zamawiający nie ma obowiązku informować Wykonawcy o terminie przeprowadzenia kontroli. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania kontrolującemu miejsca noclegu, jeżeli zajdzie taka potrzeba.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Jabłkowa 5, 49-300 Brzeg.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2009 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta w Brzegu ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, biuro podawcze parter.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: organizacja wypoczynku dla dzieci nad Morzem Bałtyckim dla 50 dzieci w lipcu.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: organizacja wypoczynku dla dzieci nad Morzem Bałtyckim dla 50 dzieci w sierpniu..