Brzeg: Organizacja wypoczynku letniego dzieci z rodzin
objętych pomocą społeczną z terenu miasta Brzeg w miesiącu lipcu i sierpniu w
2009 roku Numer ogłoszenia: 74099 - 2009; data zamieszczenia:
12.05.2009 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu ,
ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, faks 077
4169952.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzeg.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące
dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja
wypoczynku letniego dzieci z rodzin objętych pomocą społeczną z terenu miasta
Brzeg w miesiącu lipcu i sierpniu w 2009 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem wykonania zamówienia jest usługa organizacji wypoczynku letniego
dla dzieci z rodzin objętych pomocą społeczna z terenu miasta Brzeg w miesiącu
lipcu i sierpniu 2009 roku Pakiet I - organizacja wypoczynku dla dzieci nad
Morzem Bałtyckim dla 50 dzieci w lipcu, Pakiet II - organizacja wypoczynku dla
dzieci nad Morzem Bałtyckim dla 50 dzieci w sierpniu. W ramach wykonania
przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: organizacji wypoczynku w
miejscowości o dużych walorach turystycznych i klimatycznych. Wypoczynek dotyczy
dzieci w wieku od 7 do 13 lat. Dla dzieci w tym wieku preferowany jest pobyt w
budynkach , w pokojach 3-6 osobowych. Organizator musi posiadać aktualna kartę
kwalifikacyjną obiektu kolonijnego na 2009 rok. Wykonawca powinien zapewnić
dowóz dzieci z miejsca zbiórki w Brzegu na miejsce wypoczynku oraz przywóz
dzieci z miejsca wypoczynku do miejsca zamieszkania. Zamawiający nie dopuszcza
możliwości przejazdów nocnych z wyjątkiem przejazdów transportem kolejowym. Po
przyjeździe na miejsce wypoczynku dzieci otrzymają pierwszy ciepły posiłek w
postaci obiadu. Powrót dzieci z wypoczynku będzie się odbywał na takich samych
zasadach tj. wyjazd w godzinach rannych, po śniadaniu lub w godzinach
dopołudniowych, przejazd do miejsca zamieszkania najdalej do godziny 20 tej tego
samego dnia, nie dotyczy przejazdów transportem kolejowym. Dzieci powinny mieć
łatwy dostęp do sanitariatów i ciepłej wody, natrysków zgodnie z wymogami
SANEPID-u oraz możliwość korzystania z telefonu stacjonarnego znajdującego się
na terenie ośrodka. Dzieci będą otrzymywały cztery posiłki dziennie tj.
śniadanie, obiad, podwieczorek i kolację. Posiłki muszą być sporządzane zgodnie
z zalecanymi Normami Żywienia Instytutu Żywności i Żywienia. Gramatura jednego
posiłku powinna wynosić około: śniadanie 510 g, obiad - 1040 g (obiad półmięsny
- 650 g, obiad mięsny 600 g), podwieczorek - 100 g, kolacja 280 g. Kaloryczność
dziennych posiłków winna wynosić średnio 2. 537 kilokalorii. . Podczas
całodniowych wycieczek autokarowych dzieci będą otrzymywały jeden posiłek
ciepły, a na drogę powrotną z wypoczynku do miejsca zamieszkania, suchy
prowiant. Wykonawca zapewni: - bezpieczne i higieniczne warunki wypoczynku -
udział wykwalifikowanego personelu kierowniczego i opiekuńczo wychowawczego
(jeden opiekun na maksymalnie 15 podopiecznych) - ratownika WOPR-u - całodobowa
opiekę medyczno - sanitarną w postaci pielęgniarki zakwaterowanej na terenie
ośrodka i lekarza do dyspozycji cała dobę na telefon, - ubezpieczeni dzieci od
NW - przedstawi kuratorowi oświaty właściwemu ze względu na lokalizację placówki
dokumenty określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21
stycznia 1997 r. w sprawie warunków jakie muszą spełniać organizatorzy
wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej a także zasad jego organizowania
(Dz.U. Nr 12 poz. 67 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązuje się zapewnić dzieciom:
- co najmniej 2 wycieczki autokarowe w turnusie - zaplecze do zajęć rekreacyjno
- sportowych: świetlica, boisko, plac zabaw i inne - zabawy konkursy, gry
zespołowe, zajęcia tematyczne, wycieczki piesze po okolicy zgodnie ze złożoną
ofertą. Liczba dni składająca się na turnus 14 dni. Lista dzieci uprawnionych do
korzystania z wypoczynku zostanie sporządzona przez Miejski Ośrodek Pomocy
Społecznej w Brzegu i przedłożona Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo
do kontroli jakości świadczonej przez Wykonawcę usługi, przez niego pracowników
MOPS w Brzegu lub Urzędu Miasta w Brzegu. W trakcie jednego turnusu
wypoczynkowego mogą mieć miejsce min. 2 kontrole warunków pobytu dzieci na
wypoczynku. Kontrole odbywają się na koszt Zamawiającego, dlatego też
Zamawiający nie ma obowiązku informować Wykonawcy o terminie przeprowadzenia
kontroli. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania kontrolującemu miejsca
noclegu, jeżeli zajdzie taka potrzeba.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba
części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
30.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat
wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy,
którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek
posiadania takich uprawnień, posiadają zaświadczenie o wpisie do rejestru
organizatorów turystyki i pośredników turystycznych wydanego na podstawie
ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o usługach turystycznych (Dz. U. z 2004 r.
nr 223, poz. 2268 z późn. zm.) b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i
finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. są ubezpieczeni od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności c) posiadają
niezbędną wiedzę i doświadczenie - tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat
przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej jedną usługę polegającą na
organizacji letniego wypoczynku dzieci nad morzem, oraz dysponują potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: min 1 ratownik WOPR-u,
personel opiekuńczo-wychowawczy, posiadający kwalifikacje zgodne z
Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w
sprawie warunków jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i
młodzieży szkolnej a także zasad jego organizowania i nadzorowania Dz. U. nr
12 poz. 66 i 67 z późń zm. - min. 4 osoby, osoby przewidziane do sprawowania
opieki medycznej - pielęgniarka i lekarz, w przypadku lekarza wystarczy
pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do
wykonania zamówienia, Zamawiający nie dopuszcza w tym zakresie pisemnego
zobowiązania pogotowania ratunkowego do udostępnienia opieki lekarskiej osoba
bezpośrednio nadzorująca i odpowiedzialna w imieniu Wykonawcy za pracę w/w
personelu posiadająca kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji
Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków jakie muszą spełniać
organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej a także zasad jego
organizowania i nadzorowania Dz. U. nr 12 poz. 66 i 67 z późń zm. lub
przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału
technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. d) nie podlegają
wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2) Opis oceny spełnienia
warunków: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana
na podstawie żądanych w pkt. 6 przedmiotowego postępowania oświadczeń lub
dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: a)
oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zał. nr 1 do oferty, b)
oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt.
1- 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zał. nr 2 do oferty, c) wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy to w tym okresie- Zamawiający przyjmuje, że będzie to usługa,
polegająca na organizacji letniego wypoczynku dzieci nad morzem z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - na zał. nr 3 do oferty oraz
załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane
należycie, w wykazie należy podać min 1 takie zadanie. d) zaświadczenie o
wpisie do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych
wydanego na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o usługach
turystycznych (Dz. U. z 2004 r. nr 223, poz. 2268 z późn. zm.) e) wykaz osób i
podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do
wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności na
zał. nr 4 do oferty wraz z załączeniem dokumentów stwierdzających posiadanie
niżej wymienionych uprawnień (w wykazie należy wpisać z imienia i nazwiska:
cały personel opiekuńczo-wychowawczy posiadający kwalifikacje zgodne z
Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w
sprawie warunków jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i
młodzieży szkolnej a także zasad jego organizowania i nadzorowania Dz. U. nr
12 poz. 66 i 67 z późń zm. - min. 4 osoby, ratownika WOPR-u- min. 1 osoba,
osoby przewidziane do sprawowania opieki medycznej: pielęgniarka i lekarz -w
przypadku lekarza wystarczy pisemne zobowiązanie innych podmiotów do
udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, Zamawiający nie dopuszcza
w tym zakresie pisemnego zobowiązania pogotowania ratunkowego do udostępnienia
opieki lekarskiej osobę bezpośrednio nadzorującą i odpowiedzialną w imieniu
Wykonawcy za pracę w/w personelu posiadającą kwalifikacje zgodne z
Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w
sprawie warunków jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i
młodzieży szkolnej a także zasad jego organizowania i nadzorowania Dz. U. nr
12 poz. 66 i 67 z późń zm.) f) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do
udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym
mowa w lit. e) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował g) opis
programu wypoczynku w wybranym przez wykonawcę pakiecie na zał. nr 5 - w
formie wybranej przez Wykonawcę - ze szczególnym uwzględnieniem: propozycji
całodniowych wycieczek autokarowych (co najmniej 2 w turnusie), propozycji
organizacji zabaw, konkursów, gier zespołowych, wycieczek pieszych po
okolicach, inne ważne wg wykonawcy informacje. h) opis warunków
socjalno-bytowych w wybranym przez Wykonawcę pakiecie na zał. nr 6 - w formie
wybranej przez Wykonawcę - ze szczególnym uwzględnieniem: szczegółowego opisu
warunków zakwaterowania, opisu położenia ośrodka, opisu zaplecza
sportowo-rekreacyjnego, opisu położenia miejscowości wraz z atrakcjami
turystycznymi znajdującymi się w danej miejscowości i jej okolicy, inne ważne
wg wykonawcy informacje. i) kartę kwalifikacyjną obiektu kolonijnego na lato
2009 roku, j) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii
wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie
wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem PRZEZ ORGAN WYDAJĄCY
WW.DOKUMENT W WYMAGANYM TERMINIE pod kątem aktualności stanu faktycznego z
zapisami w ww. dokumencie, k) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika
urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert, l) aktualne zaświadczenie
oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -
wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert, m)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności, ważny na dzień otwarcia ofert, n) pełnomocnictwo do
reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik.,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich
znaczenie:
1 - Cena - 60
2 - atrakcyjność oferty programowej - 20
3 - warunki socjalno-bytowe - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.brzeg.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać
pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Jabłkowa 5, 49-300
Brzeg.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 20.05.2009 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta w Brzegu ul.
Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, biuro podawcze parter.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT
CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: organizacja wypoczynku dla dzieci nad Morzem
Bałtyckim dla 50 dzieci w lipcu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)
Przedmiotem wykonania zamówienia jest usługa organizacji wypoczynku letniego
dla dzieci z rodzin objętych pomocą społeczna z terenu miasta Brzeg w miesiącu
lipcu i sierpniu 2009 roku Pakiet I - organizacja wypoczynku dla dzieci nad
Morzem Bałtyckim dla 50 dzieci w lipcu, Pakiet II - organizacja wypoczynku dla
dzieci nad Morzem Bałtyckim dla 50 dzieci w sierpniu. W ramach wykonania
przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: organizacji wypoczynku w
miejscowości o dużych walorach turystycznych i klimatycznych. Wypoczynek
dotyczy dzieci w wieku od 7 do 13 lat. Dla dzieci w tym wieku preferowany jest
pobyt w budynkach , w pokojach 3-6 osobowych. Organizator musi posiadać
aktualna kartę kwalifikacyjną obiektu kolonijnego na 2009 rok. Wykonawca
powinien zapewnić dowóz dzieci z miejsca zbiórki w Brzegu na miejsce
wypoczynku oraz przywóz dzieci z miejsca wypoczynku do miejsca zamieszkania.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości przejazdów nocnych z wyjątkiem przejazdów
transportem kolejowym. Po przyjeździe na miejsce wypoczynku dzieci otrzymają
pierwszy ciepły posiłek w postaci obiadu. Powrót dzieci z wypoczynku będzie
się odbywał na takich samych zasadach tj. wyjazd w godzinach rannych, po
śniadaniu lub w godzinach dopołudniowych, przejazd do miejsca zamieszkania
najdalej do godziny 20 tej tego samego dnia, nie dotyczy przejazdów
transportem kolejowym. Dzieci powinny mieć łatwy dostęp do sanitariatów i
ciepłej wody, natrysków zgodnie z wymogami SANEPID-u oraz możliwość
korzystania z telefonu stacjonarnego znajdującego się na terenie ośrodka.
Dzieci będą otrzymywały cztery posiłki dziennie tj. śniadanie, obiad,
podwieczorek i kolację. Posiłki muszą być sporządzane zgodnie z zalecanymi
Normami Żywienia Instytutu Żywności i Żywienia. Gramatura jednego posiłku
powinna wynosić około: śniadanie 510 g, obiad - 1040 g (obiad półmięsny - 650
g, obiad mięsny 600 g), podwieczorek - 100 g, kolacja 280 g. Kaloryczność
dziennych posiłków winna wynosić średnio 2. 537 kilokalorii. . Podczas
całodniowych wycieczek autokarowych dzieci będą otrzymywały jeden posiłek
ciepły, a na drogę powrotną z wypoczynku do miejsca zamieszkania, suchy
prowiant. Wykonawca zapewni: - bezpieczne i higieniczne warunki wypoczynku -
udział wykwalifikowanego personelu kierowniczego i opiekuńczo wychowawczego
(jeden opiekun na maksymalnie 15 podopiecznych) - ratownika WOPR-u -
całodobowa opiekę medyczno - sanitarną w postaci pielęgniarki zakwaterowanej
na terenie ośrodka i lekarza do dyspozycji cała dobę na telefon, -
ubezpieczeni dzieci od NW - przedstawi kuratorowi oświaty właściwemu ze
względu na lokalizację placówki dokumenty określone w Rozporządzeniu Ministra
Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków jakie muszą
spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej a także
zasad jego organizowania (Dz.U. Nr 12 poz. 67 z późn. zm.). Wykonawca
zobowiązuje się zapewnić dzieciom: - co najmniej 2 wycieczki autokarowe w
turnusie - zaplecze do zajęć rekreacyjno - sportowych: świetlica, boisko, plac
zabaw i inne - zabawy konkursy, gry zespołowe, zajęcia tematyczne, wycieczki
piesze po okolicy zgodnie ze złożoną ofertą. Liczba dni składająca się na
turnus 14 dni. Lista dzieci uprawnionych do korzystania z wypoczynku zostanie
sporządzona przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzegu i przedłożona
Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli jakości świadczonej
przez Wykonawcę usługi, przez niego pracowników MOPS w Brzegu lub Urzędu
Miasta w Brzegu. W trakcie jednego turnusu wypoczynkowego mogą mieć miejsce
min. 2 kontrole warunków pobytu dzieci na wypoczynku. Kontrole odbywają się na
koszt Zamawiającego, dlatego też Zamawiający nie ma obowiązku informować
Wykonawcy o terminie przeprowadzenia kontroli. Wykonawca jest zobowiązany do
wskazania kontrolującemu miejsca noclegu, jeżeli zajdzie taka potrzeba..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2009.
4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich
znaczenie:
1. Cena - 60
2. Atrakcyjność oferty programowej - 20
3. warunki socjalno-bytowe - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: organizacja wypoczynku dla dzieci nad Morzem
Bałtyckim dla 50 dzieci w sierpniu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)
Przedmiotem wykonania zamówienia jest usługa organizacji wypoczynku letniego
dla dzieci z rodzin objętych pomocą społeczna z terenu miasta Brzeg w miesiącu
lipcu i sierpniu 2009 roku Pakiet I - organizacja wypoczynku dla dzieci nad
Morzem Bałtyckim dla 50 dzieci w lipcu, Pakiet II - organizacja wypoczynku dla
dzieci nad Morzem Bałtyckim dla 50 dzieci w sierpniu. W ramach wykonania
przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: organizacji wypoczynku w
miejscowości o dużych walorach turystycznych i klimatycznych. Wypoczynek
dotyczy dzieci w wieku od 7 do 13 lat. Dla dzieci w tym wieku preferowany jest
pobyt w budynkach , w pokojach 3-6 osobowych. Organizator musi posiadać
aktualna kartę kwalifikacyjną obiektu kolonijnego na 2009 rok. Wykonawca
powinien zapewnić dowóz dzieci z miejsca zbiórki w Brzegu na miejsce
wypoczynku oraz przywóz dzieci z miejsca wypoczynku do miejsca zamieszkania.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości przejazdów nocnych z wyjątkiem przejazdów
transportem kolejowym. Po przyjeździe na miejsce wypoczynku dzieci otrzymają
pierwszy ciepły posiłek w postaci obiadu. Powrót dzieci z wypoczynku będzie
się odbywał na takich samych zasadach tj. wyjazd w godzinach rannych, po
śniadaniu lub w godzinach dopołudniowych, przejazd do miejsca zamieszkania
najdalej do godziny 20 tej tego samego dnia, nie dotyczy przejazdów
transportem kolejowym. Dzieci powinny mieć łatwy dostęp do sanitariatów i
ciepłej wody, natrysków zgodnie z wymogami SANEPID-u oraz możliwość
korzystania z telefonu stacjonarnego znajdującego się na terenie ośrodka.
Dzieci będą otrzymywały cztery posiłki dziennie tj. śniadanie, obiad,
podwieczorek i kolację. Posiłki muszą być sporządzane zgodnie z zalecanymi
Normami Żywienia Instytutu Żywności i Żywienia. Gramatura jednego posiłku
powinna wynosić około: śniadanie 510 g, obiad - 1040 g (obiad półmięsny - 650
g, obiad mięsny 600 g), podwieczorek - 100 g, kolacja 280 g. Kaloryczność
dziennych posiłków winna wynosić średnio 2. 537 kilokalorii. . Podczas
całodniowych wycieczek autokarowych dzieci będą otrzymywały jeden posiłek
ciepły, a na drogę powrotną z wypoczynku do miejsca zamieszkania, suchy
prowiant. Wykonawca zapewni: - bezpieczne i higieniczne warunki wypoczynku -
udział wykwalifikowanego personelu kierowniczego i opiekuńczo wychowawczego
(jeden opiekun na maksymalnie 15 podopiecznych) - ratownika WOPR-u -
całodobowa opiekę medyczno - sanitarną w postaci pielęgniarki zakwaterowanej
na terenie ośrodka i lekarza do dyspozycji cała dobę na telefon, -
ubezpieczeni dzieci od NW - przedstawi kuratorowi oświaty właściwemu ze
względu na lokalizację placówki dokumenty określone w Rozporządzeniu Ministra
Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków jakie muszą
spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej a także
zasad jego organizowania (Dz.U. Nr 12 poz. 67 z późn. zm.). Wykonawca
zobowiązuje się zapewnić dzieciom: - co najmniej 2 wycieczki autokarowe w
turnusie - zaplecze do zajęć rekreacyjno - sportowych: świetlica, boisko, plac
zabaw i inne - zabawy konkursy, gry zespołowe, zajęcia tematyczne, wycieczki
piesze po okolicy zgodnie ze złożoną ofertą. Liczba dni składająca się na
turnus 14 dni. Lista dzieci uprawnionych do korzystania z wypoczynku zostanie
sporządzona przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzegu i przedłożona
Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli jakości świadczonej
przez Wykonawcę usługi, przez niego pracowników MOPS w Brzegu lub Urzędu
Miasta w Brzegu. W trakcie jednego turnusu wypoczynkowego mogą mieć miejsce
min. 2 kontrole warunków pobytu dzieci na wypoczynku. Kontrole odbywają się na
koszt Zamawiającego, dlatego też Zamawiający nie ma obowiązku informować
Wykonawcy o terminie przeprowadzenia kontroli. Wykonawca jest zobowiązany do
wskazania kontrolującemu miejsca noclegu, jeżeli zajdzie taka potrzeba..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2009.
4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich
znaczenie: