Brzeg: Remont ciągów komunikacyjnych w budynku Publicznego Gimnazjum Nr 3 w Brzegu.
Numer ogłoszenia: 178404 - 2009; data zamieszczenia: 03.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu , ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, faks 077 4169952.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ciągów komunikacyjnych w budynku Publicznego Gimnazjum Nr 3 w Brzegu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Rodzaj robót: roboty ogólnobudowlane. Zamawiający powierza, a Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zadania pn.: Remont ciągów komunikacyjnych w budynku Publicznego Gimnazjum nr 3 w Brzegu W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót remontowych w budynku Publicznego Gimnazjum nr 3 w Brzegu przy ul. Boh. Monte Cassino obejmujących w szczególności: 1) roboty przygotowawcze pod malowanie ścian i sufitów w tym demontaż i montaż opraw świetlówkowych oraz demontaż i montaż szafek przy klasach; 2) gruntowanie powierzchni pod malowanie i wykonanie gładzi gipsowych; 3) obudowa płytami gipsowo-kartonowymi instalacji natykowych, 4) malowanie ścian i sufitów; 5) malowanie farbą olejną grzejników i rur instalacyjnych; 6) malowanie farbą olejną istniejącej stolarki drzwiowej 7) wymianę stolarki drzwiowej wraz z uzupełnieniem tynków i uzupełnieniem ścianki z cegły; 8) zamurowanie otworu drzwiowego; 9) roboty porządkowe po malowaniu. Przedmiot umowy wymieniony w § 1 ust.2 wzoru umowy Wykonawca zobowiązuje się wykonać zgodnie z przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącymi integralną części wzoru umowy. Zamawiający przekaże Wykonawcy dokumenty, o których mowa w §1 ust.3 wzoru umowy (przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót) w dniu zawarcia umowy. Zamawiający przekaże Wykonawcy obiekt określony w § 1 wzoru umowy w terminie do 3 dni licząc od dnia zawarcia niniejszej umowy na podstawie protokółu zdawczo-odbiorczego, podpisanego przez strony umowy lub ich przedstawicieli. W przypadku opóźnienia w przekazaniu obiektu w stosunku do terminu określonego w §3 ust. 2, termin wykonania robót ulega przedłużeniu o ilość dni odpowiadających ilości dni opóźnienia. Zamawiający oświadcza, że posiada prawo dysponowania nieruchomością na cele remontowe. Z chwilą przejęcia protokolarnie obiektu Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ten obiekt. Całość robót, będących przedmiotem wzoru umowy Wykonawca wykona siłami własnymi, bez udziału podwykonawców. Całość robót określonych wzorem umowy Wykonawca zobowiązuje się wykonać z materiałów i przy użyciu narzędzi i sprzętu Wykonawcy. Materiały i urządzenia użyte przez Wykonawcę powinny posiadać oznakowanie CE lub B i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych oraz rozporządzeniami wykonawczymi, wymaganiom specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a także wymogom dokumentacji projektowej oraz szczegółowym specyfikacjom technicznym wykonania i odbioru robót. Przedmiar robót jest opracowaniem pomocniczym i służy orientacyjnemu wyliczeniu i zestawieniu planowanych prac dla wykonania zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną. Wszelkie nazwy własne produktów i materiałów, które mogą się pojawić i być przywołane w specyfikacji służą ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacji projektowo-kosztorysowej. Dopuszcza się zamieszczenie rozwiązań w oparciu o produkty (wyroby) innych producentów pod warunkiem spełnienia tych samych właściwości technicznych i wartości użytkowych. Każdy Wykonawca ma obowiązek zapoznania się z uwarunkowaniami na terenie objętym przedmiotem zamówienia, tj. przed złożeniem oferty rozeznać stan techniczny powierzchni i pomieszczeń w budynku PG nr 3 w Brzegu. Wykonawca zobowiązuje się strzec mienia znajdującego się na terenie budowy, a także zapewnić nadzór oraz właściwe przestrzeganie przepisów bhp i p.poż. na remontowanym obiekcie i ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wynikłe z nieprzestrzegania przez Wykonawcę tych przepisów. Wykonawca zobowiązuje się zorganizować zaplecze budowy wraz z dostawą mediów dla potrzeb wykonywanych robót budowlanych na własny koszt na terenie udostępnionym przez Zamawiającego. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest uporządkować na własny koszt teren robót i przekazać go Zamawiającemu w terminie określonym w § 2 wzoru umowy. Wykonawca zobowiązuje się do postępowania z powstałymi w trakcie procesu budowlanego odpadami w sposób określony w ustawie z dnia 27.04.2001r. o odpadach. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia terenu prac z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi pracami. Ubezpieczeniu podlegają także: a) roboty objęte umową, materiały oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonawstwem robót; b) mienie znajdujące się na terenie robót od utraty, kradzieży, zniszczenia, zalania, pożaru oraz innych zdarzeń powodujących zniszczenie mienia w najszerszym możliwym zakresie, Roboty remontowe, stanowiące przedmiot wzoru umowy wykonywane będą zgodnie z przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami prawa, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy. Materiały użyte przez Wykonawcę powinny posiadać oznakowanie CE lub B i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych oraz rozporządzeniami wykonawczymi, wymaganiom specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a także wymogom szczegółowym określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru, Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: dokumenty uprawniające do oznakowania wyrobów znakiem CE i B, certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną. Wykonawca zobowiązuje się do informowania Zamawiającego o konieczności realizacji robót dodatkowych w terminie 7 dni roboczych od daty stwierdzenia konieczności ich wykonania. Wykonanie robót dodatkowych może nastąpić wyłącznie na podstawie odrębnej umowy w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgłoszenie wykonania całości robót i gotowość do ich odbioru wraz z potwierdzeniem tej gotowości przez Inspektora Nadzoru powołanego przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się dokonać pisemnie. Odbiór robót stanowiących przedmiot wzoru umowy nastąpi na podstawie protokółu końcowego odbioru robót - po zakończeniu całego zakresu robót określonego wzorem umowy. Strony ustalają następujące zasady dokonania odbioru końcowego robót: - po zakończeniu całości robót i potwierdzeniu gotowości do odbioru przez inspektora nadzoru, Wykonawca zawiadomi Zamawiającego na piśmie o gotowości odbioru, - Zamawiający wyznaczy datę i rozpocznie czynności odbioru końcowego robót stanowiących przedmiot umowy w ciągu 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia od Wykonawcy, - zakończenie czynności odbioru powinno nastąpić w ciągu 10 dni licząc od daty rozpoczęcia czynności odbiorowych - protokołem odbioru końcowego wykonanych robót budowlanych. Jeżeli w toku czynności odbioru robót zostaną stwierdzone wady, to Zamawiającemu przysługują następujące uprawnienia: a) jeżeli wady nadają się do usunięcia - może odmówić odbioru do czasu usunięcia wad; b) jeżeli wady nie nadają się do usunięcia i uniemożliwiają użytkowanie przedmiotu odbioru zgodnie z przeznaczeniem, może odstąpić od umowy. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o usunięciu wad. Strony postanawiają, iż termin gwarancji na roboty budowlane wynosi 36 miesięcy licząc od daty odbioru. Wszelkie wady wykonanych robót w okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca zobowiązany jest usuwać w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego na ich usunięcie. W przypadku niedotrzymania tego terminu Zamawiającemu służy, oprócz od prawa do naliczenia kar umownych, służy prawo do powierzenia wykonania tych prac osobom trzecim bez dodatkowego wezwania Wykonawcy, na koszt i ryzyko Wykonawcy, na co niniejszym Wykonawca wyraża zgodę. Skorzystanie przez Zamawiającego z powyższego uprawnienia nie ma wpływu na udzieloną przez Wykonawcę gwarancję. W wypadku odstąpienia od umowy Wykonawcę oraz Zamawiającego obciążają następujące obowiązki: a) w terminie 7 dni od daty odstąpienia od umowy Wykonawca przy udziale Zamawiającego sporządzi szczegółowy protokół inwentaryzacji robót w toku według stanu na dzień odstąpienia, b) zabezpieczy przerwane roboty w zakresie obustronnie uzgodnionym na koszt tej strony z winy, której dokonano odstąpienia umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.41.00-5, 45.44.21.00-8, 45.42.11.31-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Brzeg ul. Robotnicza 12 49-300 Brzeg, pok. 3B.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2009 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta w Brzegu ul. Robotnicza 12 49-300 Brzeg (biuro podawcze-parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.