Brzeg: Remont instalacji elektrycznych i wykonanie monitoringu zewnętrznego w bud. Urzędu Miasta ul. Robotnicza 12 w Brzegu
Numer ogłoszenia: 98493 - 2009; data zamieszczenia: 24.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu , ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, faks 077 4169952.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont instalacji elektrycznych i wykonanie monitoringu zewnętrznego w bud. Urzędu Miasta ul. Robotnicza 12 w Brzegu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiot zamówienia: Rodzaj robót: roboty ogólnobudowlane. Zamawiający powierza, a Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zadania pn.: Remont instalacji elektrycznych i wykonanie monitoringu zewnętrznego w bud. Urzędu Miasta ul. Robotnicza 12 w Brzegu. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: - wykonania remontu inst. oświetleniowej bud. A (piwnica, parter) - wykonania remontu inst. oświetleniowej w bud. B (parter, II piętro) - wykonaniu instalacji p-poż. W bud. A i B w zakresie pasywnym (okablowanie) - wykonaniu tablic rozdzielczych szt.5, - wykonaniu tablicy rozdzielczej WLZ, - wykonania monitoringu zewnętrznego (kamery szt.4) Przedmiot umowy wymieniony w § 1 ust.2 wzoru umowy Wykonawca zobowiązuje się wykonać zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącymi integralną część wzoru umowy. Wszelkie roboty związane z wykonaniem przedmiotowego zadania Wykonawca zobowiązuje się wykonać poza godzinami pracy Zamawiającego tj. od godz. 15:15 do godz. 7:00 dnia następnego, oraz w dni wolne od pracy. Zamawiający przekaże Wykonawcy projekt budowlano-wykonawczy na wykonanie przedmiotu umowy w dniu podpisania umowy. Zamawiający przekaże Wykonawcy obiekt określony w § 1 wzoru umowy w terminie do 3 dni od dnia podpisania wzoru umowy na podstawie protokółu zdawczo-odbiorczego, podpisanego przez strony umowy. W przypadku opóźnienia w przekazaniu obiektu w stosunku do terminu określonego w ust.2, termin wykonania robót ulega przedłużeniu o ilość dni odpowiadających ilości dni opóźnienia. Zamawiający oświadcza, że posiada prawo dysponowania nieruchomością na cele remontowe. Z chwilą przejęcia protokolarnie obiektu Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ten obiekt. Całość robót określonych wzorem umowy Wykonawca zobowiązuje się wykonać z materiałów i przy użyciu narzędzi i sprzętu będących w dyspozycji Wykonawcy. Zawarcie umowy przez Wykonawcę z Podwykonawcą wymaga zgody Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu projekt umowy z Podwykonawcą wraz z częścią dokumentacji dotyczącej wykonania robót określonych w projekcie umowy z Podwykonawcą. Zamawiający ma prawo zgłoszenia sprzeciwu co do osoby Podwykonawcy oraz zastrzeżeń dotyczących postanowień zawartych w projekcie umowy z Podwykonawcą. Nie zgłoszenie przez Zamawiającego sprzeciwu lub zastrzeżeń w terminie 14 dni od przedstawienia Zamawiającemu dokumentów, o których mowa w §4 ust.4 wzoru umowy uznaje się za wyrażenie zgody na zawarcie umowy z Podwykonawcą. W przypadku zawarcia umowy przez Podwykonawcę z dalszym Podwykonawcą, odpowiednie zastosowanie znajdują postanowienia § 4 ust.4,5 i 6 wzoru umowy. Za działania i zaniechania Podwykonawców Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność jak za działania i zaniechania własne. W przypadku powierzenia przez Wykonawcę części robót Podwykonawcy, Wykonawca zobowiązuje się do: a) informowania na piśmie Zamawiającego o każdej fakturze wystawionej przez Podwykonawcę oraz terminie jej płatności, a także o dokonanej zapłacie wynagrodzenia Podwykonawcy w terminie 7 dni od dnia otrzymania tej faktury lub zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy, b) udostępnienia na każde żądanie Zamawiającego dokumentacji dotyczącej rozliczeń z Podwykonawcą, c) informowania Zamawiającego na piśmie z 7 dniowym wyprzedzeniem o terminie odbioru robót Podwykonawcy oraz zapewnienia Zamawiającemu możliwości uczestniczenia w odbiorze tych robót. W przypadku, gdy Wykonawca nie dokonał zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy za wykonane przez niego roboty, Zamawiający ma prawo: - wstrzymać wypłatę wynagrodzenia Wykonawcy do czasu zapłaty przez Wykonawcę wynagrodzenia Podwykonawcy, lub - do potrącenia z wynagrodzenia Wykonawcy należności Podwykonawcy, w przypadku zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni nadzór oraz właściwe przestrzeganie przepisów bhp i p.poż. na remontowanym obiekcie i ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wynikłe z nieprzestrzegania przez Wykonawcę tych przepisów. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest uporządkować na własny koszt teren robót i przekazać go Zamawiającemu w terminie określonym w § 2 wzoru umowy. Wykonawca zobowiązuje się zorganizować zaplecze budowy wraz z dostawą mediów dla potrzeb wykonywanych robót budowlanych na własny koszt na terenie udostępnionym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia terenu praz z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi pracami. Roboty remontowe stanowiące przedmiot wzoru umowy wykonywane będą zgodnie z projektami budowlano-wykonawczymi, przedmiarami robót, sztuka budowlaną, obowiązującymi przepisami prawa, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy. Materiały i urządzenia użyte przez Wykonawcę powinny posiadać oznakowanie CE i B i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych oraz rozporządzeniami wykonawczymi, wymaganiom specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a także wymogom dokumentacji projektowej oraz szczegółowym specyfikacjom technicznym wykonania i odbioru robót. Cechy materiałów muszą być jednorodne i wykazywać zgodność z określonymi wymaganiami, rozrzuty tych cech nie mogą przekraczać dopuszczalnego przedziału tolerancji. Na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora, Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: dokumenty uprawniające do oznakowania wyrobów znakiem CE i B, certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną. Wykonawca zgłosi Zamawiającemu zakończenie robót i gotowość do odbioru końcowego wpisem do dziennika budowy, potwierdzonym przez inspektora nadzoru oraz pisemnym zawiadomieniem. Odbiór robót stanowiących przedmiot umowy nastąpi na podstawie protokółu odbioru podpisanego przez strony umowy. Zamawiający wyznaczy termin odbioru robót w ciągu 7 dni od daty otrzymania pisemnego zawiadomienia o zakończeniu i gotowości odbioru końcowego. Strony zgodnie ustalają, że przedmiotem odbioru będzie całość robót będących przedmiotem umowy, nie dopuszcza się odbiorów częściowych. Wraz z podpisaniem protokółu odbioru Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie niezbędne protokóły odbiorowe, protokóły badań, gwarancje, certyfikaty i aprobaty techniczne. W przypadku stwierdzenia wad w toku czynności odbioru przedmiotu umowy, Zamawiający może odmówić odbioru przedmiotu umowy do czasu usunięcia wad w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Strony postanawiają, iż termin gwarancji na roboty budowlane wynosi 36 miesięcy licząc od daty odbioru. Wszelkie wady wykonanych robót w okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca zobowiązany jest usuwać w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego na ich usunięcie. W przypadku niedotrzymania tego terminu Zamawiającemu, niezależnie od prawa do naliczania kar umownych, służy prawo do powierzenia wykonania tych prac osobom trzecim bez dodatkowego wezwania Wykonawcy, na koszt i ryzyko Wykonawcy, na co niniejszym Wykonawca wyraża zgodę. Skorzystanie przez Zamawiającego z powyższego uprawnienia nie ma wpływu na zakres i uprawnienia Zamawiającego wynikające z udzielonej przez Wykonawcę gwarancję. Bez pisemnej zgody Zamawiającego, Wykonawca nie może przenieść wierzytelności wynikających z umowy na osoby trzecie. W wypadku odstąpienia od umowy Wykonawcę oraz Zamawiającego obciążają następujące obowiązki: a) w terminie 7 dni od daty odstąpienia od umowy Wykonawca przy udziale Zamawiającego sporządzi szczegółowy protokół inwentaryzacji robót w toku według stanu na dzień odstąpienia, b) zabezpieczy przerwane roboty w zakresie obustronnie uzgodnionym na koszt tej strony z winy, której dokonano odstąpienia umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.10.00-0, 45.31.00.00-3, 32.23.10.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 100.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Brzeg ul. Robotnicza 12 49-300 Brzeg, pok.3B.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2009 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta Brzeg ul. Robotnicza 12 49-300 Brzeg (biuro podawcze - parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.