Brzeg: Przebudowa hali sportowej przy ul. Oławskiej 2 w Brzegu wraz z remontem obszaru widowni - etap I
Numer ogłoszenia: 110341 - 2009; data zamieszczenia: 13.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu , ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, faks 077 4169952.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa hali sportowej przy ul. Oławskiej 2 w Brzegu wraz z remontem obszaru widowni - etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający powierza, a Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlano-remontowych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa hali sportowej przy ul. Oławskiej 2 w Brzegu wraz z remontem obszaru widowni - etap I. Zakres zadania obejmuje: a) wykonanie szybu windowego wraz z przekuciem przez istniejącą konstrukcje widowni (wraz zabezpieczeniem wykonanego szybu w związku z nieinstalowaniem na bieżącym etapie podnośnika dla osób niepełnosprawnych). b) remont obszaru widowni wraz z wymianą siedzisk na widowni. c) remont schodów wraz z stworzeniem nowych dla dostosowania obszaru widowni do wymagań p.poż. d) wymiana barierek na całym obszarze widowni. e) stworzenie platform dla osób niepełnosprawnych na najwyższym poziomie widowni. f) wykonanie posadzek na schodach g) wykonanie na obszarze widowni posadzki, zgodnie z załączonym przedmiarem robót, który stanowi integralną część niniejszej umowy. Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązuje się wykonać na warunkach określonych w postanowieniach niniejszej umowy oraz w: a) decyzji nr z dnia roku pozwolenia na budowę, b) zatwierdzonej dokumentacji technicznej, c) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, d) złożonej ofercie, które stanowią integralne części niniejszej umowy. Wykonawca wykona roboty objęte zadaniem, przy użyciu materiałów zakupionych przez Wykonawcę oraz przy użyciu narzędzi i sprzętu pozostających w dyspozycji Wykonawcy. Wykonawca zapewni nadzór na budowie, poprzez ustanowienie kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz zapewni właściwe przestrzeganie przepisów bhp i p.poż. na remontowanym obiekcie i ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wynikłe z nieprzestrzegania przez Wykonawcę tych przepisów. Roboty, stanowiące przedmiot niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się wykonać z należytą starannością zgodnie z niniejszą umową, przedmiarami robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami prawa, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej, w sposób zapewniający bezpieczne i higieniczne warunki pracy. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji wynosi 36 miesięcy na roboty budowlane i materiały użyte do ich wykonania, liczonej od dnia końcowego odbioru robót, tj. od dnia następnego po podpisaniu przez strony protokołu odbioru robót. W dniu podpisania protokółu odbioru robót Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu stosowny dokument gwarancyjny. W przypadku, o którym mowa w § 7 ust. 2 wzoru umowy, zawarcie umowy przez Wykonawcę z Podwykonawcą wymaga zgody Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu projekt umowy z Podwykonawcą wraz z częścią dokumentacji dotyczącej wykonania robót określonych w projekcie umowy z Podwykonawcą. Zamawiający ma prawo zgłoszenia sprzeciwu co do osoby Podwykonawcy oraz zastrzeżeń dotyczących postanowień zawartych w projekcie umowy z Podwykonawcą. Nie zgłoszenie przez Zamawiającego sprzeciwu lub zastrzeżeń w terminie 14 dni od przedstawienia Zamawiającemu dokumentów, o których mowa w ust. 4 uznaje się za wyrażenie zgody na zawarcie umowy z Podwykonawcą. W przypadku zawarcia umowy przez Podwykonawcę z dalszym Podwykonawcą, odpowiednie zastosowanie znajdują postanowienia w § 7 ust. 4, 5 i 6 wzoru umowy. Za działania i zaniechania Podwykonawców Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność jak za działania i zaniechania własne. W przypadku powierzenia przez Wykonawcę części robót Podwykonawcy, Wykonawca zobowiązuje się do: a) informowania na piśmie Zamawiającego o każdej fakturze wystawionej przez Podwykonawcę oraz terminie jej płatności, a także o dokonanej zapłacie wynagrodzenia Podwykonawcy w terminie 7 dni od dnia otrzymania tej faktury lub zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy, b) udostępnienia na każde żądanie Zamawiającego dokumentacji dotyczącej rozliczeń z Podwykonawcą, c) informowania Zamawiającego na piśmie z 7 dniowym wyprzedzeniem o terminie odbioru robót Podwykonawcy oraz zapewnienia Zamawiającemu możliwości uczestniczenia w odbiorze tych robót . 2. W przypadku gdy Wykonawca nie dokonał zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy za wykonane przez niego roboty, Zamawiający ma prawo: a) wstrzymać wypłatę wynagrodzenia Wykonawcy do czasu zapłaty przez Wykonawcę wynagrodzenia Podwykonawcy, lub b) do potrącenia z wynagrodzenia Wykonawcy należności Podwykonawcy, w przypadku zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy przez Zamawiającego. Odbiór całości robót, określonych umową nastąpi na podstawie sporządzonego na piśmie protokółu odbioru robót, potwierdzonego przez inspektora nadzoru i podpisanego przez Strony lub osoby przez nie upoważnione. Nie dopuszcza się częściowego obioru robót. W przypadku wystąpienia robót podlegających zakryciu oraz zanikowych Wykonawca ma obowiązek zgłoszenia na piśmie Zamawiającemu z wyprzedzeniem 2 dni roboczych o terminie zakrycia. Odbiór tych prac nastąpi na podstawie protokółu odbioru robót podlegających zakryciu i zanikowych zawierającego wykaz wykonanych robót, podpisanego przez Strony lub osoby przez nie upoważnione. Jeżeli Wykonawca nie poinformował w powyższy sposób o tych faktach Zamawiającego, zobowiązany jest na własny koszt odkryć te roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania tych robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego. Po zakończeniu całości robót objętych umową Wykonawca zobowiązany jest uporządkować na własny koszt teren robót i przekazać go Zamawiającemu po odbiorze robót. W przypadku, gdy roboty, o których mowa w § 1 wzoru umowy wykonane zostaną wadliwie, Zmawiający ma prawo odmówić odbioru robót do czasu usunięcia wad w termie wyznaczonym przez Zamawiającego. 6. Wszelkie wady powstałe w okresie rękojmi lub gwarancji Wykonawca zobowiązuje się usuwać w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, uwzględniającym czas na usunięcie wad. Nie usunięcie wad przez Wykonawcę w powyższym terminie uprawnia Zamawiającego, oprócz naliczenia kar umownych, o których mowa w § 12 ust. 1 lit. c) wzoru umowy, do powierzenia usunięcia tych wad podmiotowi trzeciemu na koszt i ryzyko Wykonawcy, na co niniejszym wykonawca wyraża zgodę. Skorzystanie przez Zamawiającego z powyższych uprawnień pozostaje bez wpływu na zakres i uprawnienia Zamawiającego wynikające z udzielonej gwarancji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.21.20.00-6, 45.45.00.00-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MOSiR ul. Korfantego 34, 49-300 Brzeg.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta w Brzegu ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, biuro podawcze parter.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.