Brzeg: Dostawa materiałów promocyjnych dla Gminy Miasto Brzeg
Numer ogłoszenia: 116337 - 2009; data zamieszczenia: 21.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu , ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, faks 077 4169952.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjnych dla Gminy Miasto Brzeg.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych dla Gminy Miasto Brzeg - Obejmująca 6 pakietów: pakiet 1 - Dostawa długopisów antystresowych, długopisów metalowych ze wskaźnikiem laserowym, długopisów niebieskich, ołówków z gumką, notatnika z długopisem, zestawów piśmienniczych pakiet 2 - Dostawa koszulek polo, t-shirt, czapek baseballowych, smyczy reklamowych, pakiet 3- Dostawa plecaków, toreb sportowych, piłek nożnych , breloków metalowych z żetonem, maskotek, pendrive, kubków szronionych, parasolek pakiet 4 - Dostawa flag miejskich, proporczyków, pakiet 5- Dostawa opasek odblaskowych samozaciskowych, breloków światełek odblaskowych dwustronnych pakiet 6 - Dostawa bloczków papierowych samoprzylepnych, notatników biurowych, toreb reklamowych papierowych Zamawiający zamawia a Wykonawca zobowiązuje się do: umieszczenia na zamawianym asortymencie oznaczeń (logo) wymaganych przez Zamawiającego zgodnie z załącznikami do wzoru umowy. Oznaczony w ten sposób asortyment stanowi materiały promocyjne, będące przedmiotem zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia do siedziby Zamawiającego gotowych materiałów promocyjnych. Wykaz asortymentu, jego opis, ilość, sposób oznaczenia oraz wzór oznaczeń (logo) zawierają załączniki do wzoru umowy stanowiące jej integralną część. Wszystkie materiały promocyjne muszą zawierać oznaczenia zgodne z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załącznikach do wzoru umowy. Przekazanie materiałów promocyjnych zostanie potwierdzone w formie pisemnej w postaci protokołu odbioru jakościowego i ilościowego. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru niekompletności materiałów promocyjnych lub wystąpienia usterek lub wad tych materiałów, Zamawiający ma prawo do odmowy odbioru kwestionowanej całości lub części materiałów promocyjnych do czasu dostarczenia przez Wykonawcę materiałów promocyjnych w asortymencie i zgodnych z postanowieniami wzoru umowy lub materiałów wolnych od wad, w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Za datę przekazania przedmiotu umowy przyjmuje się dzień przekazania całości materiałów promocyjnych zgodnych z postanowieniami wzoru umowy i wolnych od wad. W razie odmowy odbioru materiałów promocyjnych w całości lub części przez Zamawiającego, sporządza się protokół podpisany przez obie Strony, w którym wskazuje się przyczynę odmowy odbioru materiałów promocyjnych. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały promocyjne fabrycznie nowe, pełnowartościowe w pierwszym gatunku. Proces technologiczny związany z naniesieniem obowiązkowych oznaczeń (logo) nie może naruszać gwarancji producenta na materiały. Wykonawca udziela gwarancji na wszystkie materiały promocyjne będące przedmiotem zamówienia oraz na wykonane na tych materiałach - w zależności od tego co jest przedmiotem zamówienia- nadruki, hafty, grawery i tłoczenia na okres 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Brzegu ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg pok 114 A.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2009 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta w Brzegu ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg , biuro podawcze, parter.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet 1 - Dostawa długopisów antystresowych, długopisów metalowych ze wskaźnikiem laserowym, długopisów niebieskich, ołówków z gumką, notatnika z długopisem, zestawów piśmienniczych.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet 2 - Dostawa koszulek polo, t-shirt, czapek baseballowych, smyczy reklamowych,.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet 3- Dostawa plecaków, toreb sportowych, piłek nożnych , breloków metalowych z żetonem, maskotek, pendrive, kubków szronionych, parasolek.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pakiet 4 - Dostawa flag miejskich, proporczyków.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pakiet 5- Dostawa opasek odblaskowych samozaciskowych, breloków światełek odblaskowych dwustronnych.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: pakiet 6 - Dostawa bloczków papierowych samoprzylepnych, notatników biurowych, toreb reklamowych papierowych.