Brzeg: Rozbudowa systemu monitoringu Miasta Brzegu II etap- część IV
Numer ogłoszenia: 116471 - 2009; data zamieszczenia: 21.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu , ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, faks 077 4169952.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa systemu monitoringu Miasta Brzegu II etap- część IV.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: - wykonanie instalacji zasilającej dla 3 kamer - wykonanie instalacji kabli światłowodowych dla 3 kamer - montaż 3 kamer na wskazanych obiektach w dokumentacji projektowej - podłączenie kamer do centrum miasta - wyposażenie systemu wizyjnego miasta W ramach zadania, określonego Wykonawca zobowiązuje się do: 1) uzgodnienia i wykonania zasilania punktów kamerowych, 2) przeprowadzenia działań formalnych niezbędnych do zainstalowania kamer na budynkach znajdujących się na terenie miata Brzegu, 3) zakupu i montażu całości sprzętu wchodzącego w zakres projektu, 4) zsynchronizowania rozbudowanego systemu z systemem istniejącym,, 5) ułożenia kabli miedzianych i światłowodowych w rurach i korytach PCV oraz podziemnej kanalizacji teletechnicznej, 6) wykonania przewiertów w ścianach i stropach budynków, 7) zainstalowania koryt kablowych PCV, 8) ułożenia wymaganych przewodów zasilających i sygnałowych w rurach ochronnych, korytach i przepustach w ścianach i stropach, 9) wyposażenie systemu wizyjnego miasta 10) uruchomienia systemu, przeszkolenia obsługi, wstępnego przetestowania systemu z udziałem obsługi wskazanej przez Zamawiającego. Całość prac określonych niniejsza umową Wykonawca zobowiązuje się wykonać zgodnie z projektem wykonawczym i przedmiarem robót, które stanowią integralną część niniejszej umowy. W ramach wykonania niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się do nadzorowania sprawności działania całego sytemu monitoringu działającego na terenie miasta Brzegu, przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania protokółu odbioru. W ramach nadzorowania sprawności działania całego sytemu monitoringu działającego na terenie miasta Brzegu, Wykonawca zobowiązuje się do bieżącego usuwania stwierdzonych nieprawidłowości w działaniu tego systemu niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od daty pisemnego zgłoszenia tych nieprawidłowości Wykonawcy. Całość prac określonych niniejszą umową Wykonawca zobowiązuje się wykonać przy użyciu materiałów zakupionych przez Wykonawcę oraz przy użyciu urządzeń, narzędzi oraz sprzętu będących w dyspozycji Wykonawcy. W przypadku, o którym mowa w § 3 ust. 2 wzoru umowy zawarcie umowy przez Wykonawcę z Podwykonawcą wymaga uprzedniej zgody Zamawiającego. 1. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu projekt umowy z Podwykonawcą wraz z częścią dokumentacji dotyczącej wykonania robót określonych w projekcie umowy z Podwykonawcą. 2. Zamawiający ma prawo zgłoszenia sprzeciwu co do osoby Podwykonawcy oraz zastrzeżeń dotyczących postanowień zawartych w projekcie umowy z Podwykonawcą. 3. Nie zgłoszenie przez Zamawiającego sprzeciwu lub zastrzeżeń w terminie 14 dni od przedstawienia Zamawiającemu dokumentów, o których mowa w§ 3ust. 4 wzoru umowy uznaje się za wyrażenie zgody na zawarcie umowy z Podwykonawcą. 4. W przypadku zawarcia umowy przez Podwykonawcę z dalszym Podwykonawcą, odpowiednie zastosowanie znajdują postanowienia§ 3ust. 4, 5 i 6. wzoru umowy 5. Za działania i zaniechania Podwykonawców Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność jak za działania i zaniechania własne. 6. W przypadku powierzenia przez Wykonawcę części robót Podwykonawcy, Wykonawca zobowiązuje się do: a) informowania na piśmie Zamawiającego o każdej fakturze wystawionej przez Podwykonawcę oraz terminie jej płatności, a także o dokonanej zapłacie wynagrodzenia Podwykonawcy w terminie 7 dni od dnia otrzymania tej faktury lub zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy, b) udostępnienia na każde żądanie Zamawiającego dokumentacji dotyczącej rozliczeń z Podwykonawcą, c) informowania Zamawiającego na piśmie z 7 dniowym wyprzedzeniem o terminie odbioru robót Podwykonawcy oraz zapewnienia Zamawiającemu możliwości uczestniczenia w odbiorze tych robót . 7. W przypadku gdy Wykonawca nie dokonał zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy za wykonane przez niego roboty, Zamawiający ma prawo: a. wstrzymać wypłatę wynagrodzenia Wykonawcy do czasu zapłaty przez Wykonawcę wynagrodzenia Podwykonawcy, lub b. do potrącenia z wynagrodzenia Wykonawcy należności Podwykonawcy, w przypadku zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy przez Zamawiającego. Zamawiający przekaże Wykonawcy teren budowy w terminie do 7 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy. Zamawiający oświadcza, że posiada prawo dysponowania nieruchomością na cele budowlane. Z chwilą przejęcia protokolarnie terenu budowy Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ten teren (art. 652 Kodeksu cywilnego). Wykonawca zobowiązuje się strzec mienia znajdującego się na terenie budowy, a także zapewnić warunki bezpieczeństwa. Wykonawca zapewni nadzór oraz właściwe przestrzeganie przepisów bhp i p.poż. na budowie. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren budowy i przekazać go Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia terenu budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych, dźwigów itp. Roboty stanowiące przedmiot niniejszej umowy wykonywane będą zgodnie z niniejszą umową oraz przedmiarem robót i projektem wykonawczym a także sztuką budowlaną i zasadami obowiązującymi przy prowadzeniu robót elektrycznych, obowiązującymi przepisami prawa, Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej, zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy. Materiały i urządzenia zastosowane przy realizacji przedmiotu umowy powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w art. 10 ustawy Prawo Budowlane i przepisach wykonawczych do tej ustawy oraz być zgodne z projektem wykonawczym. Na każde żądanie Zamawiającego lub działającego w jego imieniu inspektora nadzoru inwestorskiego, Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną. Strony postanawiają, iż termin gwarancji na wykonane prace określone niniejszą umową wynosi 24 miesięcy licząc od daty odbioru. W dniu podpisania protokółu odbioru robót Wykonawca zobowiązuje się przekazać zamawiającemu stosowne dokumenty gwarancyjne. W dniu podpisania protokółu odbioru robót Wykonawca zobowiązuje się zcedować na Zamawiającego całość uprawnień wynikających z gwarancji producenta udzielonej na zamontowane urządzenia, Wszelkie wady wykonanych prac w okresie rękojmi lub gwarancji, Wykonawca zobowiązuje się usuwać w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego na ich usunięcie. W przypadku niedotrzymania tego terminu Zamawiającemu, oprócz prawa do naliczenia kar umownych, o których mowa w §16 ust. 1 lit. b), służy prawo do powierzenia wykonania tych prac bez dodatkowego wezwania osobom trzecim na koszt i ryzyko Wykonawcy na co Wykonawca niniejszym wyraża zgodę. Skorzystanie przez Zamawiającego z powyższych uprawnień pozostaje bez wpływu na zakres i uprawnienia wynikające z udzielonej przez Wykonawcę gwarancji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.24.00.00-7, 32.26.00.00-3, 45.31.11.00-1, 45.31.51.00-9, 45.31.56.00-4, 45.31.57.00-5, 45.45.30.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Brzegu ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, 8A.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2009 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta w Brzegu ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, biuro podawcze parter.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).