Brzeg: Sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie krytej pływalni i terenach przyległych
Numer ogłoszenia: 203441 - 2009; data zamieszczenia: 10.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu , ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, faks 077 4169952.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie krytej pływalni i terenach przyległych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonywania usługi sprzątania i utrzymania czystości na terenie krytej pływalni w Brzegu oraz na terenach przyległych wokół krytej pływalni, w granicach administrowanych przez MOSiR o powierzchni 3 050 m2 - tereny zielone, 1 200 m2 - parking i chodniki Przedmiot umowy obejmuje w szczególności:: a. całodzienne czyszczenie i konserwację ciągów komunikacyjnych, b. wycieranie kurzu z parapetów, mebli, sprzętów biurowych c. dezynfekcję ścian, podłóg i przybasenia d. sprzątanie w toaletach, uzupełnianie na bieżąco w papier toaletowy, ręczniki papierowe oraz mydło w płynie e. utrzymanie przyległych terenów zielonych i utwardzonych oraz utrzymanie ich w czystości Szczegółowy zakres prac określa załącznik nr 1 do wzoru umowy, będący jej integralną częścią. Umowa została zawarta na czas określony od dnia 1 stycznia 2010 r. do 31 grudnia 2010 r. Pracownicy upoważnieni przez Zamawiającego mają prawo prowadzić w każdym czasie kontrolę jakości świadczonych przez Wykonawcę usług, o których mowa w § 1 wzoru umowy. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac objętych umową sprzętem pozostającym w dyspozycji Wykonawcy i własnymi środkami czystości, odpowiednimi do charakteru obiektu, stosując w swojej pracy odpowiednie urządzenia i technologie. Środki stosowane do wykonywania prac ujętych umową winny posiadać stosowne atesty i karty charakterystyki. Niedopuszczalne jest modyfikowanie stosowanych środków czyszczących niezgodne z instrukcją ich użytkowania (np. poprzez ich rozcieńczanie). Wykonawca ma obowiązek przechowywać w miejscu realizacji zamówienia i udostępniać na każde żądanie Zamawiającego aktualne atesty i karty charakterystyki substancji i preparatów chemicznych stosowanych do wykonania prac objętych wzorem umowy. Nadzór nad realizacją umowy ze strony Zamawiającego sprawować będą upoważnieni pracownicy MOSiR w Brzegu. Reklamacje, co do jakości wykonywanych przez Wykonawcę prac będą zgłaszane najpóźniej w następnym dniu roboczym po wykonaniu pracy, w przeciwnym przypadku wykonane prace uznaje się za wykonane należycie i przyjęte przez Zamawiającego. Osoba uprawniona do przyjęcia reklamacji pełnić będzie dyżur codziennie w godzinach pracy krytej pływalni. Zgłoszenie reklamacji potwierdzane będzie każdorazowo przez Zamawiającego na piśmie. Każdorazowa zmiana osoby uprawnionej do przyjęcia reklamacji oraz zmiana numeru telefonu, o którym mowa w § ust. 4 wzoru umowy wymaga zawiadomienia Zamawiającego na piśmie. W przypadku stwierdzenia wad lub uchybień dotyczących wykonanej usługi i konieczności wykonania poprawek, Wykonawca zobowiązuje się wykonać je bez dodatkowego wynagrodzenia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. W przypadku czynności niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania pływalni, Wykonawca zobowiązuje się usunąć stwierdzone wady i uchybienia w ciągu 30 minut od chwili zgłoszenia. Wykonawca realizował będzie zadanie w oparciu o miesięczny harmonogram prac przygotowany w uzgodnieniu z Zamawiającym. Zamawiający zobowiązuje się przydzielić Wykonawcy pomieszczenie do przebierania się i przechowywania materiałów oraz sprzętu niezbędnego do realizacji zadania. Strony ustalają, że obowiązującą je formą odszkodowania z tytułu nienależytego wykonania umowy lub z tytułu odstąpienia od jej wykonania są kary umowne. Wykonawca zobowiązany jest do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu z tytułu: a. rozwiązania umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 10% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy brutto, b. za zwłokę w usunięciu stwierdzonych wad i uchybień w wykonaniu czynności określonych niniejszą umowa w wysokości 0,2% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy brutto za każdy dzień zwłoki, licząc od terminu wyznaczonego przez Zamawiającego zgodnie z § 4 ust. 7 wzoru umowy, a w przypadku czynności niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania pływalni, w wysokości 0,2% miesięcznego wynagrodzenia Wykonawcy brutto za każdą rozpoczętą godzinę po upływie terminu na usunięcie wady, zgodnie z § 4 ust. 8 wzoru umowy. c. trzykrotnego stwierdzenia przez Zamawiającego uchybień w okresie kolejnych 30 dni kalendarzowych w zakresie utrzymania czystości na obiekcie krytej pływalni i terenach przyległych, w wysokości 300,00 PLN. d. odstąpienia od umowy lub rozwiązania umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 10% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy brutto. Zamawiającemu przysługuje prawo do dochodzenia odszkodowania przewyższającego karę umowną do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody. Zamawiający ma prawo do potrącenia kar umownych z wynagrodzenia Wykonawcy. W przypadku, gdy Wykonawca nie podejmie działań zmierzających do usunięcia stwierdzonych przez Zamawiającego uchybień w terminie wyznaczonym do ich usunięcia, lub w przypadku czynności niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania pływalni, w terminie 30 minut od chwili zgłoszenia reklamacji, Zamawiający, oprócz naliczenia kar umownych uprawniony będzie do zlecenia wykonania niezbędnych czynności osobie trzeciej na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy, na co niniejszym Wykonawca wyraża zgodę. Dotyczy to także przypadku, gdy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, nie jest możliwe natychmiastowe zgłoszenie reklamacji. Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco, na piśmie informować Zamawiającego o osobach wyznaczonych do utrzymania czystości w pomieszczeniach i na terenach objętych wzorem umowy. Z zastrzeżeniem art. 746 Kodeksu cywilnego Zamawiający może rozwiązać umowę bez zachowania terminu wypowiedzenia w szczególności w przypadku: a. trzykrotnego naliczenia kary umownej w okresie jednego kwartału b. wykorzystywania mienia Zamawiającego bez jego zgody lub niezgodnie z przeznaczeniem, a także w przypadku stwierdzenia dokonania kradzieży przez osoby wykonujące czynności wynikające z niniejszej umowy w imieniu Wykonawcy, c. ujawnienia osobom trzecim informacji prawnie chronionych, do których dostęp mają osoby w związku z wykonywanym przedmiotem umowy d. rażącego naruszenia przez Wykonawcę postanowień wzoru umowy, w szczególności § 1, § 4, § 12, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów sanitarnych, BHP, p.poż. i innych przy świadczeniu usługi oraz zobowiązany jest do przestrzegania zaleceń organów kontroli. Bez pisemnej zgody Zamawiającego, Wykonawca nie może przenieść wierzytelności wynikających z wzoru umowy na osoby trzecie. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: a) zmiana umowy jest korzystna lub obojętna z punktu widzenia Zamawiającego lub b) zmiana umowy wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiana umowy może nastąpić na pisemny umotywowany wniosek jednej ze Stron, za zgodą drugiej Strony umowy, na podstawie aneksu do umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Brzegu ul. Robotnicza 12 49-300 Brzeg.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2009 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta w Brzegu ul. Robotnicza 12 49-300 Brzeg, biuro podawcze, parter.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.