Brzeg: Dostawa różnych artykułów spożywczych do Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Brzegu
Numer ogłoszenia: 217644 - 2010; data zamieszczenia: 21.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu , ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, faks 077 4169952.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa różnych artykułów spożywczych do Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Brzegu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżące dostarczanie Zamawiającemu artykułów spożywczych (nabiału, pieczywa oraz owoców i warzyw przetworzonych i nieprzetworzonych) dla Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Brzegu. Asortyment, maksymalne ilości, ceny jednostkowe netto i wartości brutto określają szczegółowo załączniki do umów, będące ich integralnymi częściami. Podane ilości artykułów spożywczych są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający ma prawo zmniejszenia ilości asortymentu w zależności od bieżących potrzeb. Dostawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tytułu nie zrealizowania całości zamówienia. Dostawca zobowiązuje się dostarczać artykuły spożywcze partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego, na podstawie pisemnego zlecenia dostawy zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów. Za zlecenie pisemne uznaje się także zlecenie dokonane za pomocą faksu. Dostawca zobowiązuje się dostarczać artykuły spożywcze w terminie dwóch dni od dnia otrzymania zlecenia. Dostawca zobowiązuje się dostarczać Zamawiającemu artykuły spożywcze do magazynu Zamawiającego tj. magazynu DDPS w Brzegu od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 14.00 transportem na koszt Dostawcy i jego ryzyko. Dostawca zobowiązuje się dostarczać Zamawiającemu artykuły spożywcze w nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta. Dostawca zobowiązuje się dostarczać artykuły spożywcze (w asortymencie i w ilości wynikających z przesłanych zamówień) najwyższej jakości, zarówno pod względem norm jakościowych jak i odpowiednim terminem ważności zapewniającym bezpieczne użycie dostarczonych produktów. Potwierdzenie zgodności zamawianego asortymentu ze złożonym zaleceniem dostawy i niniejszą umową nastąpi bezpośrednio przy odbiorze, na podstawie protokółu podpisanego przez Strony. Artykuły posiadające wady Dostawca zobowiązuje się wymienić na artykuły wolne od wad i dostarczyć Zamawiającemu na własny koszt w ciągu 48 godzin od momentu otrzymania zgłoszenia o wadzie. W przypadku nie dotrzymania przez Dostawcę warunków określonych w §3 ust. 3 wzoru umowy lub §4 ust.3 wzoru umowy , Zamawiający ma prawo według swojego wyboru a)naliczyć Dostawcy kary umowne zgodnie postanowieniami §9 ust.1 wzoru umowy lub b)zakupić artykuły spożywcze w ilości i asortymencie objętym odpowiednio zaleceniem lub reklamacją na koszt i ryzyko Dostawcy, na co niniejszym Dostawca wyraża zgodę. Kary umowne Dostawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w przypadku: a)zwłoki w wykonaniu dostaw, będących przedmiotem umowy każdorazowo w wysokości 0,2% wynagrodzenia za artykuły spożywcze będące przedmiotem poszczególnego zlecenia , za każdy dzień zwłoki w stosunku do terminu, o którym mowa w §3 ust.3 wzoru umowy. b)zwłoki w wymianie zakwestionowanych co do jakości artykułów spożywczych na pełnowartościowe w wysokości 0,2% wynagrodzenia za artykuły spożywcze będące przedmiotem poszczególnego zlecenia, za każdy dzień zwłoki w stosunku do terminu, o którym mowa w §4 ust.3 wzoru umowy. Zamawiający ma prawo dochodzenia odszkodowania przekraczającego wysokość kar umownych. Zamawiający ma prawo potrącić kary umowne z wierzytelnością Dostawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.51.10.00-3, 15.33.14.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik; -formularze cenowe dla pakietów nr 1, 2, 3

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku: 1) wystąpienia siły wyższej ( klęski żywiołowe, strajki), mającej wpływ na wykonanie niniejszej umowy, 2) zmiany przepisów o podatku od towarów i usług, w szczególności w zakresie stawki podatku VAT, 3) zmiany innych przepisów prawa, mającej wpływ na wykonanie niniejszej umowy, 4) zmiany danych adresowych, zmiany osób reprezentujących lub oznaczenia stron umowy, 5) wystąpienia okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wpływających na wykonanie niniejszej umowy. Zmiana postanowień umowy może nastąpić w formie pisemnej, na podstawie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Brzeg, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg (pok. 107A).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2010 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta Brzeg, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, biuro podawcze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa nabiału.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa pieczywa.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa owoców i warzyw przetworzonych i nieprzetworzonych.