Brzeg: Dostawa artykułów spożywczych do Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Brzegu
Numer ogłoszenia: 364796 - 2010; data zamieszczenia: 10.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu , ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, faks 077 4169952.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych do Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Brzegu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Brzegu, obejmująca następujące pakiety: Pakiet nr 1 - Dostawa pieczywa: chleba, bułek, rogali, drożdżówek, bułki tartej itp. Pakiet nr 2 - Dostawa różnych artykułów spożywczych: makaronów, sosów, przypraw, kasz, mąki, zup w proszku, czekolad i wyrobów cukierniczych, kawy zbożowej i herbat, jaj itp. Pakiet nr 3 - Dostawa mięsa i wędlin: mięsa wołowego, mięsa wieprzowego, kurczaków, konserw i przetworów z mięsa, podrobów, wędlin, produktów wędliniarskich itp. Pakiet nr 4 - Dostawa nabiału: mleka, masła, margaryn, przetworów mlecznych (kefir, jogurt, śmietana), sery itp. Pakiet nr 5 - Dostawa warzyw: ziemniaków, świeżych warzyw, grochu, fasoli itp. Pakiet nr 6 - Dostawa owoców i warzyw przetworzonych i nieprzetworzonych: świeżych owoców, kompotów, soków, sałatek, przecierów, koncentratów, dżemów, warzyw puszkowanych oraz marynowanych itp. Pakiet nr 7 - Dostawa ryb i produktów rybnych: filetów rybnych, konserw rybnych itp. Ilości artykułów spożywczych podane w formularzach cenowych są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający ma prawo zmniejszenia ilości asortymentu w zależności od bieżących potrzeb. Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tytułu nie zrealizowania całości zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać artykuły spożywcze partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego, na podstawie pisemnego zlecenia zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów spożywczych oraz ich ilość. Za zlecenie pisemne uznaje się także zlecenie dokonane za pomocą faksu. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać artykuły spożywcze świeże, wysokiej jakości w pierwszym gatunku. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać artykuły spożywcze w terminie dwóch dni od dnia otrzymania zlecenia. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać Zamawiającemu artykuły spożywcze do magazynu Zamawiającego tj. magazynu Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Brzegu od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 14.00. transportem na koszt Wykonawcy i jego ryzyko. Potwierdzenie zgodności zamawianego asortymentu ze złożonym zleceniem dostawy i umowy nastąpi bezpośrednio przy odbiorze, na podstawie protokółu podpisanego przez Strony. Artykuły spożywcze posiadające wady Wykonawca zobowiązuje się wymienić na artykuły wolne od wad i dostarczyć Zamawiającemu na własny koszt w ciągu 48 godzin od momentu otrzymania zgłoszenia o wadzie. W przypadku niedotrzymania przez Wykonawcę warunków określonych w §3 ust. 3 lub §4 ust.3 wzoru umowy, Zamawiający ma prawo według swojego wyboru, naliczyć Wykonawcy kary umowne zgodnie z postanowieniami §9 ust. wzoru umowy, lub zakupić artykuły spożywcze w ilości i asortymencie objętym odpowiednio zleceniem lub reklamacją na koszt i ryzyko Wykonawcy. Strony ustalają że obowiązującymi formami odszkodowania z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy oraz tytułu odstąpienia od jej wykonania są kary umowne. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w przypadku: a)zwłoki w wykonaniu dostaw, będących przedmiotem niniejszej umowy każdorazowo w wysokości 0,2% wynagrodzenia za artykułu spożywcze będące przedmiotem poszczególnego zlecenia , za każdy dzień zwłoki w stosunku do terminu, o którym mowa w §3 ust.3 wzoru umowy, b)zwłoki w wymianie zakwestionowanych co do jakości artykułów spożywczych na pełnowartościowe w wysokości 0,2% wynagrodzenia za artykuły spożywcze będące przedmiotem poszczególnego zlecenia, za każdy dzień zwłoki w stosunku do terminu, o którym mowa w §4 ust.3 wzoru umowy. Zamawiający ma prawo dochodzenia odszkodowania przekraczającego wysokość kar umownych.Zamawiający ma prawo potrącić kary umowne z wierzytelności Wykonawcy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.81.00.00-9, 15.10.00.00-9, 15.41.20.00-9, 15.50.00.00-3, 03.22.10.00-6, 15.33.00.00-0, 15.20.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-formularze cenowe dla pakietów nr 1,2,3,4,5,6,7; -pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik; -jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - wzór zobowiązania stanowi zał. nr 4 do oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku: 1) wystąpienia siły wyższej (klęski żywiołowe, strajki), mającej wpływ na wykonanie umowy, 2) zmiany przepisów o podatku od towarów i usług, w szczególności w zakresie stawki podatku VAT, 3) zmiany innych przepisów prawa, mającej wpływ na wykonanie umowy, 4) zmiany danych adresowych, zmiany osób reprezentujących lub oznaczenia stron umowy, 5) wystąpienia okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wpływających na wykonanie umowy. Zmiana postanowień umowy może nastąpić w formie pisemnej, na podstawie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg (pok. 107A).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2010 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta w Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, biuro podawcze (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa pieczywa.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa różnych artykułów spożywczych.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa mięsa i wędlin.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa nabiału.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa warzyw.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa owoców i warzyw przetworzonych i nieprzetworzonych.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa ryb i produktów rybnych.