Brzeg: KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE MAJĄTKU GMINY MIASTA BRZEG
Numer ogłoszenia: 70547 - 2011; data zamieszczenia: 02.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu , ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, faks 077 4169952.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE MAJĄTKU GMINY MIASTA BRZEG.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie: -ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, -ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej, -ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, -ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, -ubezpieczenia szyb od stłuczenia, -ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków, -ubezpieczeń komunikacyjnych, w następujących jednostkach organizacyjnych: 1.Urząd Miasta, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg; 2.Przedszkole Publiczne Nr 1, ul. Jana Pawła II 7, 49-300 Brzeg; 3.Przedszkole Publiczne Nr 2, ul. Ofiar Katynia 9, 49-300 Brzeg; 4.Przedszkole Publiczne Nr 3, ul. Zielona 23, 49-300 Brzeg; 5.Przedszkole Publiczne Nr 4, ul. Chrobrego 37, 49-300 Brzeg; 6.Przedszkole Publiczne Nr 5, ul. Boh. Monte Cassino 1, 49-300 Brzeg; 7.Przedszkole Publiczne Nr 6, ul. Wysoka 1, 49-300 Brzeg; 8.Przedszkole Publiczne Nr 7, ul. Gaj 1, 49-305 Brzeg; 9.Przedszkole Publiczne Nr 8, ul. Towarowa 8, 49-300 Brzeg; 10.Przedszkole Publiczne Nr 10, ul. Ks. Makarskiego 5, 49-300 Brzeg; 11.Przedszkole Publiczne Nr 11, ul. Spacerowa 3, 49-300 Brzeg; 12.Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1, ul. Chrobrego 13, 49-300 Brzeg; 13.Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 3, ul. Kamienna 2, 49-300 Brzeg; 14.Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5, ul. Robotnicza 22, 49-300 Brzeg; 15.Publiczne Gimnazjum nr 1, ul. Oławska 2, 49-300 Brzeg; 16.Publiczne Gimnazjum nr 3, ul. Bohaterów Monte Cassino 14, 49-300 Brzeg; 17.Zespół Szkół nr 1 z Oddziałami Sportowymi, ul. Poprzeczna 16, 49-300 Brzeg; 18.Zespół Szkół nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi, ul. J. Lompy 1, 49-300 Brzeg; 19.Żłobek Miejski TĘCZOWY ŚWIAT, ul. Gaj 3, 49-300 Brzeg; 20.Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Jabłkowa 5, 49-300 Brzeg - ul. Piastowska 29, 49-300 Brzeg (były Dzienny Dom Pomocy Społecznej) 21.Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Sportowa 1, 49-300 Brzeg, - ul. Oławska 2a; ul. Korfantego 24; ul. Włocławska 11 22.Zarząd Nieruchomości Miejskich, ul. Bolesława Chrobrego 32, 49-300 Brzeg; 23.Miejska Biblioteka Publiczna, ul. Jana Pawła II 5, 49-300 Brzeg; - ul. Jana Pawła II 2 - Wypożyczalnia Literatury Pięknej, - Plac Zamkowy 6, Filia nr 1, - ul. Krótka 2, Filia nr 5, - ul. 1-go Maja 7, Filia nr 8, - Plac Zamkowy 6, Filia nr 9. 24.Brzeskie Centrum Kultury, ul. Mleczna 5, 49-300 Brzeg; - Galeria Sztuki Współczesnej w Ratuszu, 49-300 Brzeg..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.50.00-3, 66.51.60.00-0, 66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0, 66.51.61.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie dołączonego aktualnego zezwolenia, o którym mowa w art. 6 ust.1 ustawy z dnia 22 maja 2003r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz.U. z 2010r. Nr 11, poz. 66 z późn. zm.)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: - zmiany dotyczące terminów płatności, wysokości i liczby rat składki - w przypadku braku środków na zapłatę składek przez jednostki Zamawiającego w terminie przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia, bez dodatkowej zwyżki wysokości składki przy rozłożeniu jej na raty, - zmiana wysokości składki lub raty składki w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia - w przypadku zmiany wartości majątku, - zmiany dotyczące liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego i ich formy prawnej - w przypadku powstania nowych jednostek, przekształcenia, wyodrębniania, połączenia lub likwidacji; - rozszerzenie zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy - w przypadku ujawnienia się bądź powstania nowego ryzyka ubezpieczeniowego, nie przewidzianego wcześniej w specyfikacji, - korzystne dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy oraz wprowadzenia nowych klauzul za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy; - zmiana zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, I piętro, budynek A, pokój nr 111A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta w Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, biuro podawcze, parter, budynek A.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie