Brzeg: KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE MAJĄTKU GMINY MIASTA BRZEG
Numer ogłoszenia: 83091 - 2011; data zamieszczenia: 14.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu , ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, faks 077 4169952.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE MAJĄTKU GMINY MIASTA BRZEG.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie: -ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, -ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej, -ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, -ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, -ubezpieczenia szyb od stłuczenia, -ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków, -ubezpieczeń komunikacyjnych, w następujących jednostkach organizacyjnych: 1.Urząd Miasta, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, - Straż Miejska w Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg; 2.Przedszkole Publiczne Nr 1, ul. Jana Pawła II 7, 49-300 Brzeg; 3.Przedszkole Publiczne Nr 2, ul. Ofiar Katynia 9, 49-300 Brzeg; 4.Przedszkole Publiczne Nr 3, ul. Zielona 23, 49-300 Brzeg; 5.Przedszkole Publiczne Nr 4, ul. Chrobrego 37, 49-300 Brzeg; 6.Przedszkole Publiczne Nr 5, ul. Boh. Monte Cassino 1, 49-300 Brzeg; 7.Przedszkole Publiczne Nr 6, ul. Wysoka 1, 49-300 Brzeg; 8.Przedszkole Publiczne Nr 7, ul. Gaj 1, 49-305 Brzeg; 9.Przedszkole Publiczne Nr 8, ul. Towarowa 8, 49-300 Brzeg; 10.Przedszkole Publiczne Nr 10, ul. Ks. Makarskiego 5, 49-300 Brzeg; 11.Przedszkole Publiczne Nr 11, ul. Spacerowa 3, 49-300 Brzeg; 12.Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1, ul. Chrobrego 13, 49-300 Brzeg; 13.Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 3, ul. Kamienna 2, 49-300 Brzeg; 14.Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5, ul. Robotnicza 22, 49-300 Brzeg; 15.Publiczne Gimnazjum nr 1, ul. Oławska 2, 49-300 Brzeg; 16.Publiczne Gimnazjum nr 3, ul. Bohaterów Monte Cassino 14, 49-300 Brzeg; 17.Zespół Szkół nr 1 z Oddziałami Sportowymi, ul. Poprzeczna 16, 49-300 Brzeg; 18.Zespół Szkół nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi, ul. J. Lompy 1, 49-300 Brzeg; 19.Żłobek Miejski Tęczowy Świat, ul. Gaj 3, 49-300 Brzeg; 20.Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Jabłkowa 5, 49-300 Brzeg - ul. Piastowska 29, 49-300 Brzeg (były Dzienny Dom Pomocy Społecznej) 21.Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Sportowa 1, 49-300 Brzeg, - ul. Oławska 2a; ul. Korfantego 24; ul. Włocławska 11 22.Zarząd Nieruchomości Miejskich, ul. Bolesława Chrobrego 32, 49-300 Brzeg; 23.Miejska Biblioteka Publiczna, ul. Jana Pawła II 5, 49-300 Brzeg; - ul. Jana Pawła II 2 - Wypożyczalnia Literatury Pięknej, - Plac Zamkowy 6, Filia nr 1, - ul. Krótka 2, Filia nr 5, - ul. 1-go Maja 7, Filia nr 8, - Plac Zamkowy 6, Filia nr 9. 24.Brzeskie Centrum Kultury, ul. Mleczna 5, 49-300 Brzeg; - Galeria Sztuki Współczesnej w Ratuszu, 49-300 Brzeg.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.50.00-3, 66.51.60.00-0, 66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0, 66.51.61.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: -zmiany dotyczące terminów płatności, wysokości i liczby rat składki - w przypadku braku środków na zapłatę składek przez jednostki Zamawiającego w terminie przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia, bez dodatkowej zwyżki wysokości składki przy rozłożeniu jej na raty, -zmiana wysokości składki lub raty składki w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia - w przypadku zmiany wartości majątku, -zmiany dotyczące liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego i ich formy prawnej - w przypadku powstania nowych jednostek, przekształcenia, wyodrębniania, połączenia lub likwidacji; -rozszerzenie zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy - w przypadku ujawnienia się bądź powstania nowego ryzyka ubezpieczeniowego, nie przewidzianego wcześniej w specyfikacji, -korzystne dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy oraz wprowadzenia nowych klauzul za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy; -zmiana zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, I piętro, budynek A, pokój nr 111A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta w Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, biuro podawcze, parter, budynek A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie