Brzeg: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
Numer ogłoszenia: 142032 - 2011; data zamieszczenia: 03.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu , ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, faks 077 4169952.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem. Zamówienie obejmuje zakup i dostawę niżej wymienionego sprzętu: 1) 2 serwery o parametrach minimalnych: Procesor- jeden procesor czterordzeniowy osiągający w teście wynik 4580 pkt. Wyniki dostępne na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php. Możliwość zastosowania drugiego procesora. Obudowa- obudowa rakowa, wysokość obudowy 1U. Dyski- 4 dyski 300GB 6G SAS prędkość 10K 2.5 calowe. Zasilacz- dwa zasilacze o mocy nie więcej niż 460W każdy o sprawności 94%. Pamięć- 8GB pamięci PC3-10600R, dostępne 18 gniazd pamięci DIMM, możliwość rozszerzenia do 384GB. Karty sieciowe- 2 karty sieciowe NC382i 1GbE z 4 portami wielofunkcyjnymi dedykowane złącze karty zarządzającej. RAID- funkcja RAID 0/1/1+0/5/5+0. Obudowa- wbudowane porty: Serial 1, Video 1, Network RJ-45 4, zarządzanie management port 1, SD slot 1 wewnętrzny, USB 2.0 Ports 4: 2 z tyłu, 1 z przodu, 1 wewnętrzny. Gwarancja- 3 lata w miejscu użytkowania sprzętu. 2) 1 serwer o parametrach minimalnych: Procesor- jeden procesor czterordzeniowy osiągający w teście wynik 3380 pkt. Wyniki dostępne na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php. Możliwość zastosowania drugiego procesora. Obudowa- obudowa rakowa, wysokość obudowy 1U. Dyski- 4 dyski 250GB 3G SATA 5.4K 2.5 calowe. Zasilacz- dwa zasilacze o mocy nie więcej niż 460W każdy o sprawności 94%. Pamięć- 4GB pamięci PC3-10600R, dostępne 18 gniazd pamięci DIMM, możliwość rozszerzenia do 384GB. Karty sieciowe- 2 karty sieciowe NC382i 1GbE z 4 portami wielofunkcyjnymi dedykowane złącze karty zarządzającej. RAID- funkcja RAID 0/1/1+0. Obudowa- wbudowane porty: Serial 1, Video 1, Network RJ-45 4, zarządzanie management port 1, SD slot 1 wewnętrzny, USB 2.0 Ports 4: 2 z tyłu, 1 z przodu, 1 wewnętrzny. Gwarancja- 3 lata w miejscu użytkowania sprzętu. 3) 2 skanery o parametrach minimalnych: Producent- FUJITSU lub równoważny. Model- Fi-6140 lub równoważny. Typ skanera- szczelinowy. Rozdz. optyczna w pionie- min. 600 dpi. Rozdz. optyczna w pionie- min. 600 dpi. Szerokość skanowania- min 216 mm. Długość skanowania- min. 867 mm. Interfejs- -USB 2.0, - SCSI. Waga- max. 4,2 kg. Ultradźwiękowe wykrywanie podwójnych wciągnięć papieru- TAK. Prędkość skanowania (kolor)- 40 str/min. Skanowanie dwustronne (duplex)- TAK. Możliwość skanowania plastikowych kart o grubości min 1,4mm- TAK. Automatyczny podajnik papieru: min. 50 arkuszy. Prędkość skanowania (mono): min. 60/120 str./min. Kabel połączeniowy- komplet kabli umożliwiający podłączenie i pracę urządzenia. Gwarancja- 12 miesięcy. 4) 6 skanerów o parametrach minimalnych: Typ skanera- szczelinowy Rozdz. optyczna w pionie- 600dpi. Rozdz. optyczna w poziomie- 600dpi. Głębia koloru- 48 bit. Prędkość skanowania- do 25 str./min i 50 obrazów/min (200 dpi, w czerni, w skali szarości, w kolorze). Przyciski szybkiego dostępu- TAK. ADF- pojemność: 50 arkuszy. Złącza- USB 2.0. Duplex- TAK. Maks. format skanowania (automatyczny podajnik dokumentów)- 216 x 864 mm. Panel sterowania- panel przedni: 2-wierszowy wyświetlacz LCD z przyciskami strzałki w górę i w dół, przyciski OK (wybierz) i Back (cofnij),przyciski simplex/duplex, przycisk Cancel (anuluj), przycisk Tools (narzędzia). Kabel połączeniowy- komplet kabli umożliwiający podłączenie i pracę urządzenia. Gwarancja- 12 miesięcy. 5) 7 skanerów o parametrach minimalnych: Typ skanera- płaski. Rozdzielczość skanowania- 4800x9600 dpi. Głębia koloru- 48 bit. Układ optyczny- CCD. Przyciski szybkiego dostępu- TAK. Złącza- USB 2.0. Przystawka do slajdów- TAK. Kabel połączeniowy- komplet kabli umożliwiający podłączenie i pracę urządzenia. Gwarancja- 12 miesięcy. 6) 4 komputery o parametrach minimalnych: Procesor- procesor klasy x86 posiadający dwa rdzenie, z których każdy posiada osobny komplet jednostek wykonawczych, o częstotliwości taktowania min. 3,1GHz i pamięci cache L2 min 6MB. Chipset- rekomendowany przez producenta procesora. Pamięć- 4 GB (DDR3 SDRAM 1333MHz) Maksymalna pojemność pamięci: 8GB. Płyta główna- producenta komputera, opatrzona trwałym jego Logo z niezamazywaną informacją w BIOS zawierającą nazwę oraz nr seryjny komputera. Dysk twardy- 250GB SATA II 7200rpm. Obudowa- obudowa USDT pracująca zarówno w pionie jak i w poziomie. Wymiary max: 66 x 251.5 x 254 mm. Zaprojektowana i wykonana przez producenta komputera opatrzona trwałym logo producenta, metalowa. Obudowa musi umożliwiać serwisowanie komputera bez użycia narzędzi, możliwość instalacji drugiego dysku twardego. Waga nie więcej niż 3,5kg Karta graficzna- zintegrowana z płytą główną ze współdzieloną pamięcią zgodna ze standardem DIRECTX 10.0. Karta muzyczna- zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition (HD) Audio. Karta sieciowa- zintegrowana 10/100/1000, WakeOnLan. Napęd Edd- BRAK. Napęd optyczny- umożliwiający odczyt i zapis płyt w standardach CD, DVD. Zintegrowane złącza wyprowadzone na zewnątrz obudowy- 10 x USB ( 4 x Przód, 6 x Tył); 1 x COM(Tył); 1 x VGA; 1 x DisplayPor; 1 x microphone & headphone (Przód). Klawiatura- klawiatura typu Windows pełnowymiarowa, układ typu QWERTY US, przewodowa podłączana przez port ps2. Mysz- przewodowa dwu przyciskowa mysz z rolką podłączana do portu ps2. Zasilacz- zasilacz max 140W Active zewnętrzny umożliwiający bezproblemową pracę komputera przy pełnym wyposażeniu w dodatkowe urządzenia podpięte poprzez porty i sloty rozszerzeń, przy pełnym obciążeniu, o sprawności 89%. System operacyjny, Oprogramowanie dodatkowe- Microsoft Windows 7 Professional 32 PL, Pakiet Office Home and Business Edition 2010 PL. Gwarancja-3 lata w miejscu użytkowania sprzętu. 7) 4 monitory LCD o parametrach minimalnych: Klasa produktu- monitor LCD / LCD-TV / LED. Format ekranu monitora- panoramiczny. Przekątna ekran-19 cali. Wielkość plamki- 0,284 mm. Typ panela LCD- TFT TN. Technologia podświetlenia- CCFL. Zalecana rozdzielczość obrazu-1440 x 900 pikseli. Częst. odświeżania przy zalecanej rozdzielczości- 60 Hz; Widoczny obszar ekranu- 408 x 255 mm. Częstotliwość odchylania poziomego- 24-83 kHz. Częstotliwość odchylenia pionowego- 50-76 Hz. Czas reakcji matrycy- 5 ms. Jasność- 250 cd/m2. Kontrast- 1000:1. Kąt widzenia poziomy- 160 stopni. Kąt widzenia pionowy- 160 stopni. Liczba wyświetlanych kolorów- 16,7 mln. Certyfikaty- TCO-03, ISO 9241-3,7,8, CISPR, VCCI, CSA, UL, GS mark, TUV, GEEA/Energy Label, CE, FCC-B, EPA Energy Star, EN 60950, CUL, EPEAT Silver. Regulacja cyfrowa (OSD)- TAK. Złącza wejściowe- 15-stykowe D-Sub. Wbudowany zasilacz- TAK. Możliwość pochylenia panela (tilt)- TAK. Montaż na ścianie (VESA)- 100 x 100 mm. Możliwość zabezpieczenia (Kensington)- TAK. Gwarancja- 24 miesiące. 8) Drukarka o parametrach minimalnych: Nominalna prędkość druku: 33 str./min. Rozdzielczość w pionie:1200 dpi. Rozdzielczość w poziomie: 1200 dpi. Normatywny cykl pracy: 50000 str./mies. Gramatura papieru: 60 - 163 g/m². Maks. pojemność podajników: 800 szt. Zainstalowana pamięć: 128 MB. Maks. pojemność pamięć: 320 MB. Prędkość procesora: 600 MHz. Maks. rozmiar nośnika: A4. Złącza zewnętrzne: USB 2.0, Ethernet 10/100 Mbps. Obsługiwane języki: PostScript v3, HP PCL 6, HP PCL 5c. Druk dwustronny [dupleks]: TAK. Kabel połączeniowy: komplet kabli umożliwiający podłączenie i pracę urządzenia. Gwarancja: 12 miesięcy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz cenowy , którego wzór stanowi zał. nr 4 do oferty, 2) wypełniony w zakresie oferowanych parametrów technicznych wraz z danymi odnośnie producenta, nazwy i typu urządzenia, *Szczegółowy opis sprzętu komputerowego oraz oprogramowania* stanowiący załącznik do wzoru umowy, 3) oświadczenie, że oferowany sprzęt spełnia określone wymagania, którego wzór stanowi zał. nr 5 do oferty, 4) jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - wzór zobowiązania stanowi zał. nr 6 do oferty, 5) pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1)Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach : a)wydłużenia okresu gwarancji lub rękojmi o dowolny okres, b) zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, zmiany danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między Stronami, c) zmniejszenie wynagrodzenia na skutek zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy czy rezygnacji z części przedmiotu umowy, d) przedłużenia terminu wykonania umowy, w przypadku: - zmiany terminu wykonania umowy wynikłej z przyczyn nie przewidzianych przy zawarciu umowy i niezawinionych przez Wykonawcę, - wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenia nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, e) pozostałych postanowień umowy nie stanowiących treści oferty Wykonawcy, f) wystąpienia okoliczności nie przewidzianych przy zawarciu umowy i niezawinionych przez Wykonawcę. g) gdy zmiana umowy jest korzystna lub obojętna z punktu widzenia Zamawiającego. 2) Zmiana umowy może nastąpić na pisemny umotywowany wniosek jednej ze Stron, za zgodą drugiej Strony umowy, na podstawie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Brzegu ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, I piętro, budynek A, pokój nr 113 A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2011 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta w Brzegu ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, biuro podawcze, budynek A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie