Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
http://www.bip.brzeg.pl/


Brzeg: Wykonywanie usług polegających na opiece nad bezdomnymi zwierzętami w przytulisku przy ul. Kruszyńskiej w Brzegu do czasu znalezienia właściciela lub nowego opiekuna
Numer ogłoszenia: 327507 - 2011; data zamieszczenia: 12.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu , ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, faks 077 4169952.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług polegających na opiece nad bezdomnymi zwierzętami w przytulisku przy ul. Kruszyńskiej w Brzegu do czasu znalezienia właściciela lub nowego opiekuna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach wykonywania usług Wykonawca zobowiązuje się do sprawowania bieżącej opieki nad bezdomnymi zwierzętami znajdującymi się w przytulisku, przy zapewnieniu im godnych i humanitarnych warunków w tym codziennej opieki i pielęgnacji polegającej w szczególności na: a) codziennym doglądaniu pomieszczeń, w których przebywają zwierzęta, b) bieżącym usuwaniu wszelkich nieczystości z pomieszczeń, w których przebywają zwierzęta oraz z terenu przytuliska, c) odświeżaniu i wymianie posłania zwierząt, w sposób zapewniający stałe utrzymanie ich w czystości, d) zapewnianiu zwierzętom ruchu poprzez codzienne wypuszczanie ich na wybieg lub wyprowadzanie na spacer na smyczy; e) zapewnieniu zwierzętom ochrony przed zimnem lub przed upałem; f) zapewnieniu kwarantanny dla nowo przyjętych zwierząt, na zasadach i w zakresie uzgodnionym z lekarzem weterynarii; g) zapewnieniu izolacji zwierzętom chorym oraz sukom ze szczeniętami na zasadach i w zakresie uzgodnionym z lekarzem weterynarii h) bezwzględnym stosowaniu u zwierząt chorych zalecanych przez lekarza weterynarii zabiegów i leków a także zapewnienie im spokoju w okresie rekonwalescencji, i) karmieniu zwierząt zgodnie z zaleceniami lekarza weterynarii, j) pojeniu zwierząt w szczególności poprzez zapewnienie stałego dostępu do świeżej wody pitnej, k) zapewnieniu stałego dozoru nad zwierzętami przebywającymi w przytulisku, w tym zabezpieczenie przed możliwością ich ucieczki, l) zabezpieczeniu zwierząt przed dostępem do nich osób trzecich,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.21.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - wzór zobowiązania stanowi zał. nr 6 do oferty, - pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: a) zmiany Wynagrodzenia wykonawcy, o którym mowa w § 8 ust. 1 i 2 wzoru umowy na skutek zmiany podatku VAT, wynikających z przepisów prawa w określonym przepisami terminie ich wprowadzenia i obowiązywania. W takim wypadku zmianie ulegnie wyłącznie wynagrodzenie brutto Wykonawcy, zaś wynagrodzenie netto Wykonawcy pozostanie bez zmian. Powyższa zmiana powinna zostać poprzedzona aneksem do umowy, na podstawie wskazanej przez Wykonawcę podstawy prawnej b) zmiany danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy, zmiany danych adresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między Stronami. Zmiana umowy może nastąpić na pisemny umotywowany wniosek jednej ze Stron, za zgodą drugiej Strony umowy, na podstawie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Brzeg, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, pok. 107 I piętro bud. A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Brzeg, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, biuro podawcze, parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie