Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
http://www.bip.brzeg.pl/


Brzeg: Świadczenie usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych na rzecz podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzegu w 2012 roku.
Numer ogłoszenia: 345035 - 2011; data zamieszczenia: 27.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu , ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, faks 077 4169952.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych na rzecz podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzegu w 2012 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) usługi opiekuńcze polegające w szczególności na: - utrzymywaniu mieszkania podopiecznego w porządku i czystości (mycie okien - dwa razy w roku, trzepanie dywanów, chodników itp.), -zakupie artykułów żywnościowych, środków higieny osobistej i innych artykułów przemysłowych według potrzeb i za środki finansowe podopiecznego, - załatwianiu bieżących spraw życia codziennego np. wzywanie lekarza, pielęgniarki, zgłaszaniu napraw urządzeń gospodarstwa domowego, realizacji recept, regulowaniu bieżących świadczeń w tym m. in. czynszu, energii elektrycznej, gazu za środki podopiecznego itp., -przygotowywaniu posiłków, w tym obiadu lub dostarczenie posiłków z placówek gastronomicznych, -praniu bielizny osobistej, pościelowej oraz ręczników lub odnoszeniu i przynoszeniu bielizny pościelowej z pralni, -przynoszeniu opału i paleniu w piecu, -przynoszeniu wody z zewnątrz oraz wynoszeniu śmieci, -zmianie bielizny pościelowej, -wykonywaniu czynności związanych z utrzymaniem higieny osobistej podopiecznego, -karmieniu osób niedołężnych oraz podawaniu lekarstw, -zgłaszaniu na bieżąco potrzeb podopiecznego w zakresie innych form pomocy do organizatora usług, -sprawowaniu opieki nad podopiecznym w czasie jego wizyty u lekarza, -dbaniu o prawidłowe funkcjonowanie podopiecznego w otoczeniu społecznym, -wykonywaniu innych czynności zleconych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 2) usługi opiekuńcze specjalistyczne, polegające w szczególności na: -pielęgnacji podopiecznego, w tym wykonywaniu prac pielęgniarskich, -rehabilitacji fizycznej, -wsparciu psychologiczno - pedagogicznym i edukacyjno - terapeutycznym.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.11.00-3, 85.31.12.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - wzór zobowiązania stanowi zał. nr 7 do oferty - pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: a) zamiany oznaczeń Stron, zmiany danych adresowych, teleadresowych, bądź innych danych niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy, b) ustawowej zmiany stawki podatku VAT. W takim przypadku zmianie ulegnie cena brutto, a cena netto pozostanie bez zmian. Zmiana umowy może nastąpić na pisemny umotywowany wniosek jednej ze Stron, za zgodą drugiej Strony, na podstawie pisemnego aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, pok. 107 (I piętro, budynek A).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2012 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, biuro podawcze, parter, budynek A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie