Brzeg: Wykonanie usług polegajacych na opiece nad
bezdomnymi zwierzętami w przytulisku przy ul. Kruszyńskiej w Brzegu do czasu
znalezienia właściciela lub nowego opiekuna
Numer ogłoszenia: 17519 -
2012; data zamieszczenia: 19.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu , ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, faks 077 4169952.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług polegajacych na opiece nad bezdomnymi zwierzętami w przytulisku przy ul. Kruszyńskiej w Brzegu do czasu znalezienia właściciela lub nowego opiekuna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach wykonywania usług Wykonawca zobowiązuje się do sprawowania bieżącej opieki nad bezdomnymi zwierzętami znajdującymi się w przytulisku, przy zapewnieniu im godnych i humanitarnych warunków w tym codziennej opieki i pielęgnacji polegającej w szczególności na: a) codziennym doglądaniu pomieszczeń, w których przebywają zwierzęta, b) bieżącym usuwaniu wszelkich nieczystości z pomieszczeń, w których przebywają zwierzęta oraz z terenu przytuliska, c) odświeżaniu i wymianie posłania zwierząt, w sposób zapewniający stałe utrzymanie ich w czystości, d) zapewnianiu zwierzętom ruchu poprzez codzienne wypuszczanie ich na wybieg lub wyprowadzanie na spacer na smyczy; e) zapewnieniu zwierzętom ochrony przed zimnem lub przed upałem; f) zapewnieniu kwarantanny dla nowo przyjętych zwierząt, na zasadach i w zakresie uzgodnionym z lekarzem weterynarii; g) zapewnieniu izolacji zwierzętom chorym oraz sukom ze szczeniętami na zasadach i w zakresie uzgodnionym z lekarzem weterynarii h) bezwzględnym stosowaniu u zwierząt chorych zalecanych przez lekarza weterynarii zabiegów i leków a także zapewnienie im spokoju w okresie rekonwalescencji, i) karmieniu zwierząt zgodnie z zaleceniami lekarza weterynarii, j) pojeniu zwierząt w szczególności poprzez zapewnienie stałego dostępu do świeżej wody pitnej, k) zapewnieniu stałego dozoru nad zwierzętami przebywającymi w przytulisku, w tym zabezpieczenie przed możliwością ich ucieczki, l) zabezpieczeniu zwierząt przed dostępem do nich osób trzecich.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.21.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiającu uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje dopuszczonym do użytku środkiem transportu drogowego przystosowanym do transportu zwierząt domowych zgodnie z ustawą z dnia 21.08.1997r. o ochronie zwierząt (tj. Dz. U. z 2003r. nr 106, poz. 1002)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje kierowcą posiadającym kwalifikacje niezbędne przy transporcie zwierząt określone ustawą o ochronie zwierząt, oraz osobami posiadającymi przeszkolenie w zakresie postępowania ze zwierzętami oraz przepisów o ochronie zwierząt,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełnony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości min. 50.000zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - wzór zobowiązania stanowi zał. nr 6 do oferty, - pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: a) zmiany Wynagrodzenia wykonawcy, o którym mowa w § 8 ust. 1 i 2 wzoru umowy na skutek zmiany podatku VAT, wynikających z przepisów prawa w określonym przepisami terminie ich wprowadzenia i obowiązywania. W takim wypadku zmianie ulegnie wyłącznie wynagrodzenie brutto Wykonawcy, zaś wynagrodzenie netto Wykonawcy pozostanie bez zmian. Powyższa zmiana powinna zostać poprzedzona aneksem do umowy, na podstawie wskazanej przez Wykonawcę podstawy prawnej b) zmiany danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy, zmiany danych adresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między Stronami. Zmiana umowy może nastąpić na pisemny umotywowany wniosek jednej ze Stron, za zgodą drugiej Strony umowy, na podstawie aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.brzeg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać
pod adresem: Urząd Miasta Brzeg, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, Biuro
Organizacyjno - Prawne, pok. 107 A (I piętro, budynek A).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2012 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta Brzeg, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, biuro podawcze, parter, budynek A.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie