Brzeg: UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI GMINY MIASTA BRZEG
Numer ogłoszenia: 46903 - 2012; data zamieszczenia: 28.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu , ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, faks 077 4169952.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI GMINY MIASTA BRZEG.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie: -ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, -ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej, -ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, -ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, -ubezpieczenia szyb od stłuczenia, -ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków, -ubezpieczeń komunikacyjnych, w następujących jednostkach organizacyjnych: 1.Urząd Miasta, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, - Straż Miejska w Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg; 2.Przedszkole Publiczne Nr 1, ul. Jana Pawła II 7, 49-300 Brzeg; 3.Przedszkole Publiczne Nr 2, ul. Ofiar Katynia 9, 49-300 Brzeg; 4.Przedszkole Publiczne Nr 3, ul. Zielona 23, 49-300 Brzeg; 5.Przedszkole Publiczne Nr 4, ul. Chrobrego 37, 49-300 Brzeg; 6.Przedszkole Publiczne Nr 5, ul. Boh. Monte Cassino 1, 49-300 Brzeg; 7.Przedszkole Publiczne Nr 6, ul. Wysoka 1, 49-300 Brzeg; 8.Przedszkole Publiczne Nr 7, ul. Gaj 1, 49-305 Brzeg; 9.Przedszkole Publiczne Nr 8, ul. Towarowa 8, 49-300 Brzeg; 10.Przedszkole Publiczne Nr 10, ul. Ks. Makarskiego 5, 49-300 Brzeg; 11.Przedszkole Publiczne Nr 11, ul. Spacerowa 3, 49-300 Brzeg; 12.Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1, ul. Chrobrego 13, 49-300 Brzeg; 13.Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 3, ul. Kamienna 2, 49-300 Brzeg; 14.Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5, ul. Robotnicza 22, 49-300 Brzeg; 15.Publiczne Gimnazjum nr 1, ul. Oławska 2, 49-300 Brzeg; 16.Publiczne Gimnazjum nr 3, ul. Bohaterów Monte Cassino 14, 49-300 Brzeg; 17.Zespół Szkół nr 1 z Oddziałami Sportowymi, ul. Poprzeczna 16, 49-300 Brzeg; 18.Zespół Szkół nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi, ul. J. Lompy 1, 49-300 Brzeg; 19.Żłobek Miejski Tęczowy Świat, ul. Gaj 3, 49-300 Brzeg; 20.Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Jabłkowa 5, 49-300 Brzeg - ul. Piastowska 29, 49-300 Brzeg (były Dzienny Dom Pomocy Społecznej) 21.Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Sportowa 1, 49-300 Brzeg, - ul. Oławska 2a; ul. Korfantego 24; ul. Włocławska 11 22.Zarząd Nieruchomości Miejskich, ul. Bolesława Chrobrego 32, 49-300 Brzeg; 23.Miejska Biblioteka Publiczna, ul. Jana Pawła II 5, 49-300 Brzeg; - ul. Jana Pawła II 2 - Wypożyczalnia Literatury Pięknej, - Plac Zamkowy 6, Filia nr 1, - ul. Krótka 2, Filia nr 5, - ul. 1-go Maja 7, Filia nr 8, - Plac Zamkowy 6, Filia nr 9. 24.Brzeskie Centrum Kultury, ul. Mleczna 5, 49-300 Brzeg; - Galeria Sztuki Współczesnej w Ratuszu, 49-300 Brzeg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 3 - Program Ubezpieczenia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.50.00-3, 66.51.60.00-0, 66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0, 66.51.61.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga od wykonawców wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) pełnomocnictwo dla osoby podpisujacej ofertę (jeśli umocowanie nie wynika z KRS bądź dokumentu równorzędnego); 2) Ogólne warunki wszystkich ubezpieczeń, które są przedmiotem zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: 1)zmiany terminów płatności, wysokości i liczby rat składki - taka zmiana zostanie dokonana, bez dodatkowej zwyżki składki, na pisemny wniosek Zamawiającego złożony przed upływem terminu płatności składki przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia po uprzedniej zgodzie Wykonawcy; 2)zmiany wysokości składki lub raty składki w ubezpieczeniach majątkowych w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia - w przypadku zmiany wartości majątku w okresie ubezpieczenia oraz w wyniku nabycia składników majątkowych w okresie pomiędzy zebraniem danych a rozpoczęciem okresu ubezpieczenia. Składka będzie rozliczna zgodnie z, określonymi w specyfikacji, zapisami klauzuli warunków i taryf oraz klauzul automatycznego pokrycia; 3)zmiany wysokości składki w ubezpieczeniu mienia od ognia i innych zdarzeń losowych w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia budynków i budowli - w przypadku zmiany rodzaju wartości budynku/budowli (np. z wartości księgowej brutto na wartość odtworzeniową). Składka będzie rozliczna zgodnie z, określonymi w specyfikacji, zapisami klauzuli warunków i taryf; 4)zmiany wysokości składki w ubezpieczeniach komunikacyjnych w przypadku ubezpieczenia pojazdów nabywanych przez Zamawiającego (jednostki Zamawiającego) w trakcie trwania umowy o udzielenie zamówienia publicznego oraz sprzedaży lub likwidacji pojazdów przez Zamawiającego (jednostki Zamawiającego) i zmiany posiadacza pojazdów w tym okresie, przy czym nowe polisy komunikacyjne będą zawierane na okresy roczne zgodnie z wnioskiem Zamawiającego i maksymalnie będzie można zawrzeć w trakcie trwania ww. umowy jedną polisę roczną na nowo nabyty pojazd. Ostatnim dniem umożliwiającym ubezpieczenie pojazdu na warunkach umowy o udzielenie zamówienia publicznego jest ostatni dzień obowiązywania umowy to jest 31.03.2013 r. Maksymalnie okres ubezpieczenia pojazdów zakończy się dnia 30.03.2014 r. Składka będzie rozliczna zgodnie z zapisami klauzuli warunków i taryf; 5)zmiany dotyczące liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego i ich formy prawnej - w przypadku: a)powstania nowych jednostek (w wyniku utworzenia, połączenia lub wyodrębniania) - składka będzie rozliczna bądź naliczana zgodnie z, określonymi w specyfikacjami, zapisami klauzuli warunków i taryf; b)przekształcenia jednostki - warunki ubezpieczenia będą nie gorsze jak dla jednostki pierwotnej; c)likwidacji jednostki - jednostka zostanie wyłączona z ochrony ubezpieczeniowej, a jeżeli jej mienie zostanie przekazane innym jednostkom organizacyjnym Zamawiającego, to zostanie ono objęte ochroną przez Wykonawcę na warunkach ubezpieczenia nie gorszych jak dla jednostki zlikwidowanej. 6)korzystnej dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy oraz wprowadzenia nowych klauzul za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy bez dodatkowej zwyżki składki, 7)zmiany zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, I piętro, budynek A, pokój nr 111A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta w Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, biuro podawcze, parter, budynek A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie