logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Brzeg
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Burmistrz Brzegu
plus Rada Miejska
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Brzegu
plus Budżet miasta na 2006 rok
plus Budżet miasta na 2007 rok
plus Budżet miasta na 2008 rok
plus Budżet miasta na 2009 rok
plus Budżet miasta na 2010 rok
plus Budżet miasta na 2011 rok
plus Budżet miasta na 2012 rok
plus Budżet miasta na 2013 rok
plus Budżet miasta na 2014 rok
plus Budżet Gminy na 2015 rok
minus Projekt budżetu Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2017 rok
plus BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK
plus Budżet Gminy Brzeg na 2019 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2020 rok
plus SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK
minus RAPORT O STANIE GMINY BRZEG ZA ROK 2018
plus Uchwały
plus Zarządzenia - wykazy
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zagospodarowanie przestrzenne
minus Strategia Rozwoju Gminy Brzeg na lata 2016-2022
minus Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Brzeg na lata 2016 - 2023
minus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeg
minus Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Brzeg
minus Regulamin udzielania zamówień publicznych
minus Zarządzenie Nr 1474/2016 w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (...)
minus Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
plus OCHRONA ŚRODOWISKA
minus Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Brzeg na lata 2016 - 2022
minus Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
minus PROGRAM OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA GMINY BRZEG NA LATA 2019-2023
plus ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
minus INFORMACJE O ZGROMADZENIACH
minus Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
plus INSTYTUCJE KULTURY
minus Plan Zarządzania Kryzysowego Gminy Brzeg
 URZĄD MIASTA
minus Dane podstawowe
minus Regulamin organizacyjny
minus Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
plus Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
minus Godziny pracy Urzędu Miasta
minus Rejestry, ewidencje i archiwa
plus Ewidencja działalności gospodarczej
plus Analiza przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
plus Kontrole
plus Kontrole wewnętrzne
plus Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
minus Projekty współfinansowane przez Unię Europejską
minus Księga Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Polityka Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Informacja dotycząca ustawy o języku migowym
plus Lobbing
minus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Pomiar satysfakcji klientów urzędu
plus PETYCJE
minus Lista jednostek Nieodpłatnego Poradnictwa Powiatu Brzeskiego w 2019 r.
 INNE
plus Gminne jednostki organizacyjne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Informacje nieudostępnione
minus Dziennik Ustaw w wersji elektronicznej
minus Monitor Polski w wersji elektronicznej
minus Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego
minus WZORY urzędowych formularzy wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
minus Wniosek o udostępnienie informacji o stanie sprawy
plus Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
 WYBORY
plus WYBORY PARLAMENTARNE - 2019
plus EUROWYBORY 2019
plus WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018 ROK
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
minus Informacja o przetwarzaniu danych
minus Wzór oświadczenia majątkowego radnego
minus Wzór oświadczenia majątkowego
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (kadencja 2018-2023) - początek kadencji
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (kadencja 2018- 2023) - początek kadencji
plus Oświadczenia Majątkowe Radnych Kadencji 2018 - 2023
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
plus Oświadczenia majątkowe - 2019 rok
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Informacje
plus Zarz–dzenia
minusPrzetargi
   plus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   plus2011
   plus2012
   plus2013
   plus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
   plus2018
   plus2019
   plus2020
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
PLANY POSTКPOWAС
A A A


Przetargi: 2015 > kwiecień > 2015-04-27
„Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Brzeg” w zakresie remontu instalacji centralnego ogrzewania w PSP nr 5 .

                                                                                                                     

        Brzeg, dnia 1 czerwca 2015 r.

 OR.IV.271.1.3.2015 

dot. postępowania na zadanie pn.:

„Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Brzeg                                  w zakresie remontu instalacji centralnego ogrzewania w budynku PSP Nr 5.”

 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)

Działając w oparciu o art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013r., poz. 907 ze zm.) Zamawiający- Burmistrz Brzegu- informuje, że decyzją Komisji Przetargowej z dnia 1 czerwca 2015r. wybrał jako najkorzystniejszą ofertę nr 5 złożoną przez: BIG LESZKO Przemysław Leszko, Jodłów 21, 48-385 Otmuchów za cenę:

netto:   132 516,69 zł,

brutto: 162 995,53 zł

Najkorzystniejsza oferta uzyskała największą łączną ilość punktów- 100 pkt w kryterium Cena -95% oraz kryterium Termin płatności-5%. 

W przedmiotowym postępowaniu złożone zostały następujące oferty niepodlegające odrzuceniu:

 

Numer oferty

Nazwa Wykonawcy

Liczba punktów w kryterium Cena 95%

 Liczba punktów w kryterium Termin płatności-5%

Łączna liczba punktów

1

F.U.H.INSTALFLEX

Adam Kucharzyk

Chojnik 130,

33-180 Gromnik

91,46 pkt

5 pkt

96,46 pkt

3

SKORUPA ENERGY TECHNIC

Joachim Skorupa

Ul. Powstańców Śl. 4a

46-380 Dobrodzień

55,80 pkt

5 pkt

60,80 pkt

4

Konsorcjum:

Lider: Energy Investors Group S.A.

Partner: Energy Investors Sp. z o.o.

Al. Szucha 8/IV p,

00582 Warszawa

82,37 pkt

5 pkt

87,37 pkt

5

BIG LESZKO

Przemysław Leszko

Jodłów 21

48-385 Otmuchów

95 pkt

5 pkt

100 pkt

 

                                                                                                                                                                                                                                                                 Burmistrz Brzegu

                                                                                                                      Jerzy Wrębiak

 

                                                                                                           Brzeg, dnia 8 maja 2015 r.

OR.IV.271.1.3.2015

 

 

DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

 

 

dot. postępowania na zadanie pn.:

„Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Brzeg w zakresie remontu instalacji centralnego ogrzewania w budynku PSP Nr 5 w Brzegu.”

(organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)

 

 

Działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.) Zamawiający – Burmistrz Brzegu informuje, że w dniu 07.05.2015 r. wpłynęły do Zamawiającego pytania od Wykonawców do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.  W związku z powyższym Zamawiający udziela odpowiedzi na następujące zapytania do SIWZ:

 

Pytanie 1.

Proszę o wyjaśnienie czy jest możliwość częściowej fakturacji wykonanych robót?

Odpowiedź na pytanie nr 1:

Warunki umowy i specyfikacji wyraźnie określają, że rozliczeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, płatne jednorazowo po zakończeniu robót.

 

Pytanie 2.

Proszę o wyjaśnienie jednoznacznie czy  należy wyceniać w ofercie pompę Stratos 50/1-8 ?

Odpowiedź na pytanie nr 2:

Załączona do dokumentacji karta techniczna pompy Stratos 50/1-8 jest pompą przykładową. Należy wycenić i zamontować pompę o parametrach i właściwościach równoważnych jak przyjęte w dokumentacji.

 

 

Zamawiający przypomina, iż ww. odpowiedzi przekazane Wykonawcom stanowią integralną część SIWZ i wiążą Wykonawców.

 

                                                                                                          Z poważaniem

                                                                                                          Z up. Burmistrza Brzegu

                                                                                                          Zastępca Burmistrza

                                                                                                          Bartłomiej Kostrzewa

 

Ilość odwiedzin: 2424
Podmiot udostępniający: Burmistrz Brzegu
Osoba, która wytworzyła informację: Agnieszka Tatarzynska
Osoba, która odpowiada za treść: Agnieszka Tatarzynska
Osoba, która wprowadzała dane: Agnieszka Tatarzynska
Data wytworzenia informacji: 2015-04-27 15:57:06
Data udostępnienia informacji: 2015-04-27 15:57:06
Data ostatniej aktualizacji: 2015-06-01 13:34:39

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner