|
Jerzy WRĘBIAK - Burmistrz Brzegu
um@brzeg.pl
tel. (77) 416 99 50
pok. 105 bud. A
Burmistrz przyjmuje mieszkańców w poniedziałki od godz. 12:15 do 16:15
Do zakresu działania i kompetencji Burmistrza należy przede wszystkim:
- kierowanie bieżącymi sprawami Gminy oraz sprawowanie ogólnego kierownictwa nad pracą Urzędu,
- reprezentowanie Gminy i Urzędu na zewnątrz,
- przedkładanie Radzie projektów uchwał,
- wydawanie decyzji w sprawach indywidualnych z zakresu administracji publicznej,
- podejmowanie decyzji majątkowych dotyczących Gminy w obowiązujących formach i trybie,
- nadzorowanie realizacji zadań zleconych z zakresu administracji rządowej,
- upoważnianie pracowników Urzędu do wydawania w imieniu Burmistrza decyzji administracyjnych, o których mowa w pkt.4, oraz do wykonywania innych czynności wynikających z przepisów prawa
- wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego i kierownika zakładu pracy (pracodawcy) w stosunku do pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych i administracyjnych Gminy (nie zastrzeżonych do kompetencji innych organów Gminy),
- zatwierdzanie zakresów czynności i odpowiedzialności podległym pracownikom na stanowiskach kierowniczych (w tym dyrektorom/kierownikom gminnych jednostek organizacyjnych) i pracownikom na stanowiskach samodzielnych oraz zatwierdzanie zakresów czynności dla pozostałych pracowników Urzędu po uprzednim opracowaniu i podpisaniu przez bezpośredniego przełożonego pracownika.
- dokonywanie ocen kwalifikacyjnych pracowników bezpośrednio podległych na podstawie odrębnego zarządzenia,
- rozstrzyganie sporów kompetencyjnych między komórkami Urzędu,
- prowadzenie spotkań z kierownictwem Urzędu oraz kadrą kierowniczą,
- wykonywanie zadań szefa obrony cywilnej Gminy,
- organizowanie akcji ratowniczych w przypadku klęsk żywiołowych i katastrof,
- sprawowanie nadzoru nad wykonywaniem kontroli zarządczej w Urzędzie,
- przyjmowanie interesantów w sprawach skarg i wniosków w określonych dniach i godzinach
- informowanie wojewody o zamiarze przystąpienia Gminy do związku międzygminnego,
- przedkładanie wojewodzie i Regionalnej Izbie Obrachunkowej (organom nadzoru) uchwał Rady oraz zarządzeń Burmistrza,
- składanie Radzie sprawozdań okresowych z działalności,
- wydawanie decyzji lub zarządzeń w celu wykonywania zadań określonych przepisami prawa - wykonania uchwał Rady oraz dotyczących trybu pracy, organizacji Urzędu oraz gminnych jednostek organizacyjnych,
- w czasie nieobecności Burmistrza zastępuje go upoważniony Zastępca Burmistrza lub Sekretarz Brzegu,
Ilość odwiedzin: | 91125 | Nazwa dokumentu: | Burmistrz Brzegu | Podmiot udostępniający: | Burmistrz Brzegu | Osoba, która wytworzyła informację: | Joanna Chmielewska | Osoba, która odpowiada za treść: | Joanna Chmielewska | Osoba, która wprowadzała dane: | Kamila Rosińska | Data wytworzenia informacji: | 2011-07-01 12:27:00 | Data udostępnienia informacji: | 2011-07-01 12:27:00 | Data ostatniej aktualizacji: | 2019-07-25 12:32:17 |
Wersja do wydruku... Rejestr zmian...
|