Brzeg, dnia 28 października 2013r.
OR.IV.271.1.14.2013
DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW, KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
dot. postępowania na zadanie pn.:
„Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
dla Urzędu Miasta w Brzegu”.
(organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)
Działając na podstawie art. 38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniu 28 października br. wpłynęły do Zamawiającego pytania od Wykonawców do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:
Pytanie nr 1
Zamawiający w zał. nr 5 do SIWZ „Formularz cenowy”, w pozycjach:
- „Listy EK wartościowe A” w wierszu „Opłata za podaną wartość”
- „Listy PR wartościowe A” w wierszu „Opłata za podaną wartość”
nie podał deklarowanej wartości tych przesyłek.
Czy w związku z tym Zamawiający dopuszcza podanie przez Wykonawcę w kolumnie „Cena jednostkowa netto” opisu naliczania opłaty za podaną wartość oraz w kolumnach „Wartość netto” i „Wartość brutto” minimalną opłatę za podaną wartość?
Odpowiedź na pytanie nr 1
Zamawiający wyraża zgodę na powyższe.
Zamawiający przypomina, iż w/w odpowiedzi oraz zmiany zapisów SIWZ przekazane Wykonawcom stanowią integralną część SIWZ i wiążą Wykonawców.
Z up. Burmistrza
Z-ca Burmistrza
Stanisław Kowalczyk
Brzeg, dnia 24 października 2013r.
OR.IV.271.1.14.2013
DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,
KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
dot. postępowania na zadanie pn.:
„Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
dla Urzędu Miasta w Brzegu”.
(organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)
Działając na podstawie art. 38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniu 22 października br. wpłynęły do Zamawiającego pytania od Wykonawców do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:
Pytanie nr 1
Czy Zamawiający dopuszcza wykreślenie z projektu umowy do SIWZ:
-§ 4 ust. 6 o treści „W przypadkach, gdy przesyłki nadawane „za potwierdzeniem odbioru” będą wymagały stosowania przepisów prawa powszechnie obowiązujących (Kodeks postępowania administracyjnego, Ordynacja podatkowa i inne) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia druków „za potwierdzeniem odbioru” o treści zgodnej z tymi przepisami.”
-§ 5 ust. 7 o treści: „Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatne formularze potwierdzeń odbioru.”
Jeżeli nie, to prosimy o dodanie w formularzu ofertowym kol. „Nazwa towaru/usługi”, poz. „Dostarczenie druków potwierdzenia odbioru dla przesyłek nadawanych zgodnie z KPA, KPC, Ordynacja podatkowa i inne” z określeniem ilości zamawianych druków.
Poczta Polska SA dysponuje wyłącznie drukiem własnego nakładu nr 24 - potwierdzenie odbioru, stosowanym dla przesyłek nadawanych na zasadach określonych w Regulaminie świadczenia usług powszechnych (wzór nr 14). Druki te są dostępne bezpłatnie w każdej placówce pocztowej. Stosowanie druków określonych w KPA, KPC, Ordynacji pocztowej i innych przepisach prawa powszechnie obowiązujących spoczywa na Nadawcy.
Jeżeli jednak Zamawiający bezwzględnie wymaga od Wykonawcy wykonania usługi potwierdzenie odbioru z wykorzystaniem druków Wykonawcy, to czy dopuszcza, zgodnie z definicją tej usługi, określoną w regulaminie świadczenie usług powszechnych - doręczenie przesyłki rejestrowanej w sposób umożliwiający uzyskanie przez nadawcę potwierdzenia jej odbioru, w postaci informacji elektronicznej?
Odpowiedź na pytanie nr 1
Zamawiający nie dopuszcza wykreślenia powyższych zapisów wzoru umowy. Zamawiający wyjaśnia jednocześnie, że w przypadku jeżeli druki potwierdzenia odbioru, jakimi dysponuje Wykonawca (wzór nr 14) spełniają wymogi dla przesyłek nadawanych zgodnie z KPA, KPC, Ordynacja podatkowa i in. to Wykonawca zobowiązany jest do ich dostarczenia Zamawiającemu bezpłatnie.
Pytanie nr 2
Czy Zamawiający dopuszcza wykreślenie z projektu umowy do SIWZ § 5 ust. 6 o treści: „Wszelkie oznaczenia przesyłek rejestrowanych i priorytetowych muszą być zapewnione przez Wykonawcę.”
Pragniemy zauważyć, że zgodnie z regulaminem świadczenia usług powszechnych § 5 ust. 6 i 7:
„6. Przesyłka priorytetowa powinna być oznaczona poprzez:
1) naklejenie na stronie adresowej przesyłki nalepki w kolorze niebieskim z napisem „PRIORYTET PRIORITAIRE” albo
2) naniesienie napisu o treści określonej w pkt 1 albo
3) oznaczenie cyfrą „1” (jeden) w bezpośrednim sąsiedztwie znaku opłaty pocztowej (w polu znaczkowym) z lewej strony lub obok pola znaczkowego w kolorze pozostałych odcisków maszyny do frankowania w przypadku nanoszenia znaku opłaty pocztowej przy użyciu takiej maszyny w odniesieniu do przesyłek nierejestrowanych oraz przesyłek poleconych.
7. Oznaczenia, o których mowa w ust. 6, winny być naniesione przez nadawcę przesyłki.”
Obowiązek jasnego i czytelnego oznakowania przesyłki przez nadawcę jest dla Wykonawcy gwarantem wykonania usługi zgodnie z życzeniem i dyspozycją Zamawiającego.
Odpowiedź na pytanie nr 2
Zamawiający nie dopuszcza wykreślenia § 5 ust. 6 wzoru umowy.
Zamawiający zmienia treść tego zapisu z dotychczasowego:
„Wszelkie oznaczenia przesyłek rejestrowanych i priorytetowych muszą być zapewnione przez Wykonawcę”
na następujący:
„§ 5 ust.6. Wszelkie oznaczenia przesyłek rejestrowanych, muszą być zapewnione przez Wykonawcę. Przesyłki priorytetowe oznaczane będą przez Zamawiającego poprzez naniesienie napisu „PRIORYTET” na przesyłce. W przypadku, gdy Wykonawca oznacza przesyłki w inny sposób, wówczas obowiązek oznaczenia tych przesyłek spoczywa na Wykonawcy.”
Pytanie nr 3
Czy ze względu na obowiązujące regulacje wewnętrzne u Wykonawcy i ze względu na fakt, iż poniższa propozycja zapewnia wystarczający czas na dokonanie płatności, Zamawiający dopuszcza zmianę w § 7 ust. 4. projektu umowy i wprowadzenie zapisu: „Termin płatności faktury VAT wynosi 14 dni kalendarzowych licząc od dnia wystawienia faktury, pod warunkiem, że doręczenie przesyłki z fakturą do siedziby Zamawiającego nastąpi w ciągu 4 dni roboczych od dnia jej wystawienia. W przeciwnym wypadku termin płatności faktury wynosi 10 dni kalendarzowych licząc od dnia doręczenia Zamawiającemu przesyłki z fakturą.”?
Odpowiedź na pytanie nr 3
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę i wprowadzenie proponowanego zapisu w § 7 ust. 4 wzoru umowy.
Pytanie nr 4
Czy Zamawiający dopuszcza zmianę treści w § 7 ust. 5 poprzez zastąpienie jej zapisem: „Za dzień zapłaty strony przyjmują dzień wpływu środków na rachunek bankowy Wykonawcy.”? Pragniemy zwrócić uwagę na to, że obecny zapis § 7 ust. 5 projektu umowy jest niezgodny z treścią Uchwały SN z dnia 4 stycznia 1995 (sygn . III CZP 164/94), która wskazuje, że wykonywanie zobowiązania pieniężnego za pomocą przelewu bankowego następuje z chwilą uznania rachunku wierzyciela, a nie z chwilą obciążenia rachunku dłużnika.
Odpowiedź na pytanie nr 4
Zamawiający nie wyraża zgody na zamianę treści § 7 ust. 5 wzoru umowy. Jednocześnie informuje, że nie podziela stanowiska Wykonawcy, że obecny zapis § 7 ust. 5 wzoru umowy jest niezgodny z Uchwałą Sądu Najwyższego z dnia 4 stycznia 1995r. sygn. IIICZP 164/94, gdyż zgodnie z jej treścią spełnienie świadczenia bezgotówkowego następuje w dniu uznania rachunku bankowego wierzyciela, chyba że strony stosunku zobowiązaniowego postanowiły inaczej.
„(…) art. 454 k.c. jest przepisem iuris dispositivi, a zatem strony stosunku zobowiązaniowego - korzystając z wolności kontraktowania (art. 3531 k.c.) - mogą w sposób odmienny ustalić w umowie, z jaką chwilą nastąpi spełnienie świadczenia bezgotówkowego. Będzie to tym bardziej uzasadnione, że operacje bankowe wciąż jeszcze trwają stosunkowo długo, w związku z czym wydanie dyspozycji nawet ze znacznym wyprzedzeniem wcale nie musi zapobiec wystąpieniu opóźnienia. Możliwe są więc tutaj różne rozwiązania, np. przyjęcie, że terminem zapłaty jest dzień obciążenia rachunku dłużnika, albo dzień wydania stosownej dyspozycji bankowi prowadzącemu rachunek dłużnika; wszystko jednak - co zaznaczono - zależy od postanowień stron stosunku zobowiązaniowego.”
Pytanie nr 5
Zamawiający w § 10 wzoru umowy przewidział kary umowne. Pragniemy zwrócić uwagę, iż zgodnie z postanowieniami SIWZ usługi pocztowe stanowiące przedmiot zamówienia realizowane będą m.in. na zasadach określonych w Ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo Pocztowe (Dz.U. z 2002 r., poz. 1529). Ponadto Zamawiający wskazuje jednoznacznie, iż za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usług objętych przedmiotem Zamówienia stosuje się zasady odpowiedzialności wyrażone w w/w ustawie.
Poczta Polska jako operator publiczny jest zobowiązana do stosowania w zakresie niewykonania lub nienależytego wykonania usług pocztowych zapisów Rozdziału 8 Ustawy Prawo pocztowe. Zgodnie z art. 87 w/w ustawy do odpowiedzialności operatorów za usługi pocztowe stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego, jeżeli przepisy ustawy nie stanowią inaczej. Zatem w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania usługi pocztowej w pierwszej kolejności znajdą zastosowanie przepisy w/w ustawy i dopiero w przypadku przeprowadzenia trybu reklamacyjnego (uregulowanego w/w przepisami) nadawcy przysługuje prawo dochodzenia roszczeń na drodze sądowej.
Zamawiający przewidział kary umowne za odstąpienie od umowy. Kara umowna z tytułu odstąpienia nie odpowiada literalnemu brzmieniu przepisów art. 483 kodeksu cywilnego, zgodnie z którym można zastrzec w umowie, że naprawienie szkody wynikłej z niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania niepieniężnego nastąpi przez zapłatę określonej sumy (kara umowna). Nadto art. 484 Kc stanowi m.in. iż, jeżeli zobowiązanie zostało w znacznej części wykonane, dłużnik może żądać zmniejszenia kary umownej; to samo dotyczy wypadku, gdy kara umowna jest rażąco wygórowana (a z przypadkiem kary wygórowanej mamy do czynienia we wzorze umowy w SIWZ). Należy pamiętać, iż w przypadku kiedy Zamawiający zobligowany jest do stosowania ustawy Pzp (czyli, jak w przedmiotowym postępowaniu), winien znaleźć zastosowanie art. 145 Pzp, który przewiduje jedyną możliwość odstąpienia przez Zamawiającego od umowy w reżimie Pzp.
Ponadto w §10 ust. 4 wzoru umowy mowa o karze umownej w przypadku odstąpienia od umowy, w przypadku trzykrotnego zgłoszenia reklamacji Tak proponowane postanowienia wzoru umowy stoją w sprzeczności z siwz. Zgodnie z §3 wzoru umowy usługi stanowiące przedmiot zamówienia mają być świadczone zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności Ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 ze zm.), która takiej sankcji nie przewiduje.
Podkreślenia wymaga, że w Kodeksie cywilnym w art. 471 występuje pojęcie „niewykonanie zobowiązania”, co odnosi się dokładnie do pojęcia „niewykonanie zamówienia” w ustawie o zamówieniach publicznych. Zdarzenie to występuje tylko wtedy, gdy świadczenie określone w umowie nie zostało w ogóle wykonane.
W tym samym artykule Kodeksu cywilnego (471) mamy pojęcie „nienależytego wykonania zobowiązania”, a w art. 472 pojęcie „niezachowanie należytej staranności”. Oba te określenia należy przypisać pojęciu użytemu w ustawie, a mianowicie „wykonanie zamówienia z nienależytą starannością”. Określenie to jest tak pojemne, że niemożliwe jest określenie wszystkich sytuacji, w których ono występuje. Dokonując jednak dla jasności uogólnienia można stwierdzić, że o nienależytym spełnieniu świadczenia możemy mówić w aspekcie niezachowania terminu spełnienia świadczenia, czy też wadliwości świadczenia. Należy do naszego uogólnienia dodać jeszcze, że w Kodeksie cywilnym pojęcie „niezachowanie należytej staranności” rozumiane jest jako synonim winy w postaci niedbalstwa. Skoro tak, to zakres odpowiedzialności z tytułu kary umownej pokrywa się w pełni z zakresem ogólnej odpowiedzialności dłużnika za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania (art. 471 k.c.),
Czy zatem z uwagi na niezgodność postanowień SIWZ z przepisami bezwzględnie obowiązującymi w przedmiotowym zakresie, w tym naczelnymi zasadami Pzp tj. zasadą konkurencyjności i równego traktowania wykonawców (wyrażonymi w art. 7 ust.1 ustawy Pzp) Zamawiający dopuszcza wykreślenie postanowień §10 ust. 4 wzoru umowy i oparcie odpowiedzialności wykonawcy na zasadach określonych w ustawie Prawo pocztowe ?
Odpowiedź na pytanie nr 5
Zamawiający wyraża zgodę na wykreślenie postanowień § 10 ust. 4 wzoru umowy.
Wobec powyższego, Zamawiający wykreśla w § 10 wzoru umowy postanowienia ust. 4 oraz pozostałe zapisy odnoszące się do kar umownych określone w ust. 5 i ust.6 niniejszego paragrafu.
Pytanie nr 6
W zał. nr 5 do SIWZ „Formularz cenowy” w części „Polecone EK zagraniczne” Zamawiający zapisał przesyłki „do 50 g” oraz "ponad 50g do 100 g" w trzech pozycjach.
Polecone EK zagraniczne
|
do 50 g
|
200
|
Polecenie do przesyłek zagranicznych
|
200
|
Potwierdzenie odbioru zagraniczne
|
40
|
Zwrot - do 50g
|
10
|
Zwrot -usługa: Potwierdzenie odbioru zagraniczne
|
10
|
ponad 50 g do 100 g
|
20
|
Polecenie do przesyłek zagranicznych
|
20
|
Potwierdzenie odbioru zagraniczne
|
2
|
a) Czy w pozycji „do 50 g” oraz „ponad 50g do 100 g” należy podać cenę jak za przesyłkę listową nierejestrowaną, a w pozycji „Polecenie do przesyłek zagranicznych” należy podać cenę za samo „polecenie do przesyłek zagranicznych”, czy też należy podać cenę jak za przesyłkę poleconą oraz niezależnie od tego opłatę za polecenie?
b) Jaką cenę należy podać w pozycji „Zwrot - usługa: Potwierdzenie odbioru zagraniczne” w przypadku gdy Wykonawca zwraca Nadawcy opłatę za „Potwierdzenie odbioru zagraniczne” jeśli usługa nie zostanie wykonana? Czy należy wpisać wartość 0,00 zł czy też wartość ujemną?
c) Czy wyjaśnienia Zamawiającego na powyższe pytania należy zastosować w pozostałych częściach formularza cenowego dotyczących przesyłek listowych zagranicznych?
Odpowiedź na pytanie nr 6
Ad. a) w części „Polecone EK zagraniczne” w poz. „do 50g” oraz „ponad 50g do 100g” należy podać cenę jak przesyłkę listową nierejestrowaną a w pozycjach „Polecenie do przesyłek zagranicznych” należy podać cenę za samo „Polecenie do przesyłek zagranicznych”,
Ad. b) w pozycji „Zwrot - usługa: Potwierdzenie odbioru zagraniczne” należy wpisać wartość ujemną,
Ad. c) powyższe odpowiedzi (Ad. a) i Ad. b)) należy zastosować w pozostałych częściach formularza cenowego dotyczących przesyłek listowych zagranicznych.
Pytanie nr 7
W zał. nr 5 do SIWZ „Formularz cenowy” w części „Polecone PR zagraniczne” Zamawiający zapisał przesyłki „do 50 g” w trzech pozycjach, natomiast przesyłki „ponad 50g do 100 g” oraz „ponad 100g do 350g” zapisał w dwóch pozycjach.
Polecone PR zagraniczne
|
do 50 g
|
34
|
Polecenie do przesyłek zagranicznych
|
34
|
usługa: Potwierdzenie odbioru zagraniczne
|
30
|
ponad 50g do 100g
|
1
|
usługa: Potwierdzenie odbioru zagraniczne
|
1
|
ponad 100g do 350g
|
1
|
usługa: Potwierdzenie odbioru zagraniczne
|
1
|
a) Czy w pozycji „do 50 g” należy podać cenę jak za przesyłkę listową nierejestrowaną, a w pozycji „Polecenie do przesyłek zagranicznych” należy podać cenę za samo „polecenie do przesyłek zagranicznych”, czy też należy podać cenę jak za przesyłkę poleconą oraz niezależnie od tego opłatę za polecenie?
b) Czy w pozycji „ponad 50g do 100 g” oraz „ponad 100g do 350g” należy podać cenę jak za przesyłkę poleconą, czy też Zamawiający dopuszcza uzupełnienie tabeli w tych pozycjach o „Polecenie do przesyłek zagranicznych"?
Odpowiedź na pytanie nr 7
Ad. a) w części „Polecone PR zagraniczne” w poz. „do 50g” , poz. „ponad 50g do 100g” oraz „ponad 100g do 350g” należy podać cenę jak przesyłkę listową nierejestrowaną a w pozycjach „Polecenie do przesyłek zagranicznych” należy podać cenę za samo „polecenie do przesyłek zagranicznych”,
Ad. b) Zamawiający dodaje w „Formularzu cenowym” w części „Polecone PR zagraniczne”:
-w pozycji „ponad 50 g do 100g” pozycję „Polecenie do przesyłek zagranicznych” o szacunkowej ilości-1
- w pozycji „ponad 100 g do 350g” pozycję „Polecenie do przesyłek zagranicznych” o szacunkowej ilości-1
Polecone PR zagraniczne
|
do 50 g
|
34
|
Polecenie do przesyłek zagranicznych
|
34
|
usługa: Potwierdzenie odbioru zagraniczne
|
30
|
ponad 50g do 100g
|
1
|
Polecenie do przesyłek zagranicznych
|
1
|
usługa: Potwierdzenie odbioru zagraniczne
|
1
|
ponad 100g do 350g
|
1
|
Polecenie do przesyłek zagranicznych
|
1
|
usługa: Potwierdzenie odbioru zagraniczne
|
1
|
Pytanie nr 8
Czy Zamawiający dopuszcza doprecyzowanie formularza cenowego w następujących pozycjach:
a) „Zwykłe EK zagraniczne” - poprzez wskazanie kontynentu przeznaczenia
b) „Zwykłe PR zagraniczne” - poprzez wskazanie kontynentu przeznaczenia
c) „Polecone PR zagraniczne” - poprzez wskazanie kontynentu przeznaczenia
d) „Paczki EK zagraniczne" - poprzez wskazanie kraju przeznaczenia?
Odpowiedź na pytanie nr 8
Zamawiający nie precyzuje formularza cenowego poprzez wskazanie kontynentu oraz kraju przeznaczenia.
Jednocześnie Zamawiający-Burmistrz Miasta Brzegu decyzją Komisji Przetargowej z dnia 24.10.2013r. działając na podstawie art. 38 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje o dokonaniu następujących zmian treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
1) Zamawiający zmienia § 5 ust. 6 wzoru umowy, który otrzymuje brzmienie:
„§ 5 ust.6. Wszelkie oznaczenia przesyłek rejestrowanych, muszą być zapewnione przez Wykonawcę. Przesyłki priorytetowe oznaczane będą przez Zamawiającego poprzez naniesienie napisu „PRIORYTET” na przesyłce. W przypadku, gdy Wykonawca oznacza przesyłki w inny sposób, wówczas obowiązek oznaczenia tych przesyłek spoczywa na Wykonawcy.”
2) Zamawiający zmienia § 10 wzoru umowy poprzez wykreślenie ust. 4, ust.5 i ust. 6, który po dokonaniu zmian otrzymuje brzmienie:
„§ 10 Odstąpienie od umowy
1. W razie zaistnienia okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
2. Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy:
1) w przypadku trzykrotnego zgłoszenia reklamacji zgodnie z § 8 niniejszej umowy,
2) w przypadku naruszenia przez Wykonawcę obowiązku, o którym mowa w §11 ust.1.
Oświadczenie o odstąpieniu wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności i może zostać złożone w terminie 30 dni od dnia zaistnienia przyczyny odstąpienia.
3. W przypadkach, o których mowa w ust. 1 i 2, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.”
3) Zamawiający zmienia Załącznik nr 5 do oferty „Formularz cenowy” poprzez dodanie w części „Polecone PR zagraniczne”:
-w pozycji „ponad 50 g do 100g” pozycję „Polecenie do przesyłek zagranicznych” o szacunkowej ilości-1
- w pozycji „ponad 100 g do 350g” pozycję „Polecenie do przesyłek zagranicznych” o szacunkowej ilości-1
która otrzymuje brzmienie:
Polecone PR zagraniczne
|
do 50 g
|
34
|
Polecenie do przesyłek zagranicznych
|
34
|
usługa: Potwierdzenie odbioru zagraniczne
|
30
|
ponad 50g do 100g
|
1
|
Polecenie do przesyłek zagranicznych
|
1
|
usługa: Potwierdzenie odbioru zagraniczne
|
1
|
ponad 100g do 350g
|
1
|
Polecenie do przesyłek zagranicznych
|
1
|
usługa: Potwierdzenie odbioru zagraniczne
|
1
|
4) Zamawiający zmienia pkt III Część 3- Rodzaje i liczba przesyłek załącznika do SIWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” poprzez dodanie w części „Polecone PR zagraniczne”:
-w pozycji „ponad 50 g do 100g” pozycję „Polecenie do przesyłek zagranicznych” o szacunkowej ilości-1
- w pozycji „ponad 100 g do 350g” pozycję „Polecenie do przesyłek zagranicznych” o szacunkowej ilości-1
która otrzymuje brzmienie:
Polecone PR zagraniczne
|
do 50 g
|
34
|
Polecenie do przesyłek zagranicznych
|
34
|
usługa: Potwierdzenie odbioru zagraniczne
|
30
|
ponad 50g do 100g
|
1
|
Polecenie do przesyłek zagranicznych
|
1
|
usługa: Potwierdzenie odbioru zagraniczne
|
1
|
ponad 100g do 350g
|
1
|
Polecenie do przesyłek zagranicznych
|
1
|
usługa: Potwierdzenie odbioru zagraniczne
|
1
|
Na podstawie art. 12a ust.2 w zw. z art. 38 ust. 4a pkt 1ustawy Prawo zamówień publicznych przedłuża się terminy:
- składania ofert z dnia 29 października 2013r. do godz. 9.00 na dzień 31 października 2013r. do godz. 9.00.
- otwarcia ofert z dnia 29 października 2013r. o godz. 9.30 na dzień 31 października 2013r. o godz. 9.30.
Zamawiający przypomina ponadto iż w/w zmiany stanowią integralną część siwz i wiążą Wykonawców.
Na stronie internetowej Zamawiającego www.bip. brzeg.pl zamieszczone zostały następujące dokumenty uwzględniające powyższe modyfikacje tj.: wzór umowy, załącznik nr 5 do oferty „Formularz cenowy” i złącznik do SIWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”
Burmistrz Brzegu
Wojciech Huczyński