logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Brzeg
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Burmistrz Brzegu
plus Rada Miejska
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Brzegu
plus Budżet miasta na 2006 rok
plus Budżet miasta na 2007 rok
plus Budżet miasta na 2008 rok
plus Budżet miasta na 2009 rok
plus Budżet miasta na 2010 rok
plus Budżet miasta na 2011 rok
plus Budżet miasta na 2012 rok
plus Budżet miasta na 2013 rok
plus Budżet miasta na 2014 rok
plus Budżet Gminy na 2015 rok
minus Projekt budżetu Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2017 rok
plus BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK
plus Budżet Gminy Brzeg na 2019 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2020 rok
plus SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK
minus RAPORT O STANIE GMINY BRZEG ZA ROK 2018
plus Uchwały
plus Zarządzenia - wykazy
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zagospodarowanie przestrzenne
minus Strategia Rozwoju Gminy Brzeg na lata 2016-2022
minus Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Brzeg na lata 2016 - 2023
minus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeg
minus Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Brzeg
minus Regulamin udzielania zamówień publicznych
minus Zarządzenie Nr 1474/2016 w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (...)
minus Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
plus OCHRONA ŚRODOWISKA
minus Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Brzeg na lata 2016 - 2022
minus Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
minus PROGRAM OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA GMINY BRZEG NA LATA 2019-2023
plus ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
minus INFORMACJE O ZGROMADZENIACH
minus Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
plus INSTYTUCJE KULTURY
minus Plan Zarządzania Kryzysowego Gminy Brzeg
 URZĄD MIASTA
minus Dane podstawowe
minus Regulamin organizacyjny
minus Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
plus Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
minus Godziny pracy Urzędu Miasta
minus Rejestry, ewidencje i archiwa
plus Ewidencja działalności gospodarczej
plus Analiza przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
plus Kontrole
plus Kontrole wewnętrzne
plus Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
minus Projekty współfinansowane przez Unię Europejską
minus Księga Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Polityka Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Informacja dotycząca ustawy o języku migowym
plus Lobbing
minus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Pomiar satysfakcji klientów urzędu
plus PETYCJE
minus Lista jednostek Nieodpłatnego Poradnictwa Powiatu Brzeskiego w 2019 r.
 INNE
plus Gminne jednostki organizacyjne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Informacje nieudostępnione
minus Dziennik Ustaw w wersji elektronicznej
minus Monitor Polski w wersji elektronicznej
minus Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego
minus WZORY urzędowych formularzy wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
minus Wniosek o udostępnienie informacji o stanie sprawy
plus Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
 WYBORY
plus WYBORY PARLAMENTARNE - 2019
plus EUROWYBORY 2019
plus WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018 ROK
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
minus Informacja o przetwarzaniu danych
minus Wzór oświadczenia majątkowego radnego
minus Wzór oświadczenia majątkowego
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (kadencja 2018-2023) - początek kadencji
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (kadencja 2018- 2023) - początek kadencji
plus Oświadczenia Majątkowe Radnych Kadencji 2018 - 2023
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
plus Oświadczenia majątkowe - 2019 rok
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Informacje
plus Zarz–dzenia
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
PLANY POSTКPOWAС
A A A


Brzeg, dnia 30 października 2014r.

OR.IV.042.5.2014

DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,

KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ

ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

dot. postępowania na zadanie pn.:

„Opracowanie dokumentacji technicznych na zadania

inwestycyjne Gminy Skarbimierz pn.:

Pakiet 1. Przebudowa drogi gminnej z Małujowic do Psar na terenie Gminy Skarbimierz.

Pakiet 2. Przebudowa drogi Małujowice – Skarbimierz.

Pakiet 3. Rozbudowa Centrum Kultury, Rekreacji i Sportu w Skarbimierzu – Osiedle.

Pakiet 4. Przebudowa drogi dojazdowej do autostrady wraz z budową obwodnicy Pępic.

Pakiet 5. Uzbrojenie terenów inwestycyjnych w Skarbimierzu – Osiedle.”

 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)

 

Działając na podstawie art. 38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniu 28 października br. wpłynęły do Zamawiającego pytania od Wykonawców do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:

Pytanie nr 1 

Ad. Pakiet 1.

Proszę o podanie dokładnej powierzchni działek (każdej z osobna): 464 oraz 560/31, na których ma być zaprojektowana przebudowa obiektu.

Odpowiedź na pytanie nr 1

Działka nr 464 – obręb Małujowice: pow. 1,8000 ha,

działka nr 560/31 – obręb Małujowice: pow. 0,2348 ha.

Pytanie nr 2

Ad. Pakiet 2.

Proszę o podanie dokładnej powierzchni działek (każdej z osobna): nr 466/2, 466/3, 465/2, 226, 257, 247/4, na których ma być zaprojektowana przebudowa obiektu.

Odpowiedź na pytanie nr 2

Działka nr 466/2 – obręb Małujowice: pow. 0,1900 ha,

działka nr 466/3 – obręb Małujowice: pow. 0,1600 ha,

działka nr 465/2 – obręb Małujowice: pow. 1,1360 ha,

działka nr 226 – obręb Skarbimierz-Osiedle: pow. 0,5540 ha,

działka nr 257 – obręb Skarbimierz-Osiedle: pow. 1,3861 ha,

działka nr 247/4 – obręb Skarbimierz: pow. 1,3035 ha.

Pytanie nr 3

Ad. Pakiet 5.

Proszę o podanie dokładnej powierzchni działek (każdej z osobna): nr 82, 95, 184/32, 182/2, 105/8, na których ma być zaprojektowana przebudowa obiektu (drogi) oraz planowana kanalizacja deszczowa.

Odpowiedź na pytanie nr 3

Drogi:

działka nr 82 – obręb Skarbimierz-Osiedle: pow. 6,6720 ha (pow. opracowania ok. 6,0000 ha),

działka nr 95 – obręb Skarbimierz-Osiedle: pow. 1,3900 ha (pow. opracowania ok. 0,6000 ha),

działka nr 184/32 – obręb Skarbimierz-Osiedle: pow. 0,5793 ha,

działka nr 184/2 – obręb Skarbimierz-Osiedle: pow. 1,6001 ha (pow. opracowania ok. 0,7000 ha),

działka nr 105/8 – obręb Skarbimierz-Osiedle: pow. 0,6289 ha.

Kanalizacja deszczowa:

działka nr 184/107 – obręb Skarbimierz-Osiedle: pow. 3,0121 ha,

działka nr 184/26 – obręb Skarbimierz-Osiedle: pow. 7,4972 ha,

działka nr 184/29 – obręb Skarbimierz-Osiedle: pow. 0,9291 ha,

działka nr 183/2 – obręb Skarbimierz-Osiedle: pow. 2,7834 ha,

działka nr 184/11 – obręb Skarbimierz-Osiedle: pow. 0,2528 ha,

działka nr 92/57 – obręb Skarbimierz-Osiedle: pow. 2,4736 ha.

Pytanie nr 4

Ad. Pakiet 1, Pakiet 2, Pakiet 3.

Zamawiający w załączniku do Umowy (załącznik nr 1 – Opis Przedmiotu Zamówienia)
w pkt 2 oraz w SIWZ w pkt 3, ppkt 2 określił, iż skład opracowania będącego przedmiotem zamówienia będzie wchodzić mapa do celów projektowych wykonana przez Wykonawcę.

Ponadto w punkcie 3.4 (dla Pakietu 1) oraz punkcie 3.5 (dla Pakietu 2 i 5) Zamawiający określił, iż „Plany sytuacyjne, prócz czytelnych rozwiązań projektowych, powinny zawierać czytelne granice własności działek, ich numery oraz istniejące uzbrojenie w kolorystyce.”

Czy Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykonania mapy do celów projektowych z oznaczeniem granic ewidencyjnych działek dostępnych w zasobach POWIATOWEGO ZASOBU GEODEZYJNEGO I KARTOGRAFICZNEGO wynikających z wektoryzacji mapy ewidencyjnej gruntów, czy może wymaga określenia i oznaczenia na mapie do celów projektowych granic prawnych nieruchomości dla działek będących pasem drogowym obiektów budowlanych, wiążącego się z przeprowadzeniem postępowania rozgraniczającego lub z procedurą wznowienia granic zgodnie z ustawą Prawo geodezyjne?

Odpowiedź na pytanie nr 4

Zamawiający nie będzie wymagał przeprowadzenia wznowienia bądź rozgraniczenia granic działek przy opracowywaniu map do celów projektowych dla Pakietu 1, Pakietu 2 i Pakietu 3.

Zamawiający przypomina, iż w/w odpowiedzi przekazane Wykonawcom stanowią integralną część SIWZ  i wiążą Wykonawców.

Równocześnie informujemy, że termin składania ofert nie ulega zmianie.

Burmistrz Brzegu

Wojciech Huczyński

Nazwa dokumentu: „Opracowanie dokumentacji technicznych na zadania inwestycyjne Gminy Skarbimierz pn.: Pakiet 1. Przebudowa drogi gminnej z Małujowic do Psar na terenie Gminy Skarbimierz. Pakiet 2. Przebudowa drogi
Podmiot udostępniający: Burmistrz Brzegu
Osoba, która wytworzyła informację: Agnieszka Tatarzynska
Osoba, która odpowiada za treść: Agnieszka Tatarzynska
Osoba, która wprowadzała dane: Krystyna Rosół
Data wytworzenia informacji: 2014-10-10 13:49:27
Data udostępnienia informacji: 2014-10-10 13:49:27
Data ostatniej aktualizacji: 2014-10-30 09:48:57

Wersja do wydruku...

corner   corner