Brzeg, dnia 22 maja 2015r.
OR.IV.042.3.2015
dot. postępowania pn.:
„Budowa ul. Toruńskiej w Brzegu”
(organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)
Działając w oparciu o art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013r., poz. 907 ze zm.) Zamawiający- Burmistrz Brzegu- informuje, że decyzją Komisji Przetargowej z dnia 21 maja 2015r. wybrał jako najkorzystniejszą ofertę nr 4 złożoną przez: Przedsiębiorstwo Wielobranżowo-Usługowe BEST OPEBEL s.c. Jerzy Kiryczuk, Wiesław Wójcik, Borki, ul. Leśna 8, 46-020 Czarnowąsy, za cenę łączną:
netto: 690.000,00 zł
brutto: 848.700,00 zł
Najkorzystniejsza oferta uzyskała największą łączną ilość punktów- 100 pkt w kryterium Cena -90% oraz kryterium Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy-10%.
W przedmiotowym postępowaniu złożone zostały następujące oferty niepdlegające odrzuceniu:
Numer oferty
|
Nazwa Wykonawcy
|
Liczba punktów w kryterium Cena 90%
|
Liczba punktów w kryterium Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy -10%
|
Łączna liczba punktów
|
1
|
Konsorcjum:
LIDER: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych i Mostowych Sp. z o.o.
ul. Kłosowa 4, 47-206 Kędzierzyn-Koźle
PARTNER: Przedsiębiorstwo Robót
Inżynieryjnych Adrian Bąk
ul. Sosnowiecka 11, 48-100 Głubczyce
|
82,80 pkt
|
10,00 pkt
|
92,80 pkt
|
2
|
Konsorcjum:
LIDER: Przedsiębiorstwo Budowlane
„BIEL-BUD” Mariusz Biela
Sidzina, ul. Grodkowska 1,
48-320 Skoroszyce
PARTNER: Przedsiębiorstwo Kanalizacyjno-Melioracyjne „BIELA” Kamil Biela
Sidzina, ul. Grodkowska 1,
48-320 Skoroszyce
|
71,31 pkt
|
10,00 pkt
|
81,31 pkt
|
3
|
Konsorcjum:
LIDER: MERBED Sp. z o.o.
ul. Koraszewskiego 7-9, 45-011 Opole
PARTNER: BICKHARDT BAU POLSKA Sp. zo.o.
ul. Kwiatkowskiego 12, 55-011 Siechnice
|
53,31 pkt
|
10,00 pkt
|
63,31 pkt
|
4
|
Przedsiębiorstwo Wielobranżowo-Usługowe
BEST OPEBEL s.c. Jerzy Kiryczuk, Wiesław Wójcik
ul. Leśna 8 Borki
46-020 Czarnowąsy
|
90,00 pkt
|
10,00 pkt
|
100 pkt
|
5
|
WASBUD Robert Wąs
ul. Wrocławska 51
49-200 Grodków
|
83,40 pkt
|
10,00 pkt
|
93,40 pkt
|
6
|
Brukarstwo Odwadnianie Terenu i Roboty Bitumiczne „JARZĄBEK” Sp. J.
ul. Korfantego 33
49-305 Brzeg
|
79,99 pkt
|
10,00 pkt
|
89,99 pkt
|
7
|
Konsorcjum:
LIDER: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe PROFECTUS Sp. z o.o.
ul. Wiejska 8, 47-143 Niezdrowice
PARTNER: Zakład Ogólnobudowlany
Artur Kiowski
ul. Wiejska 8, 47-143 Niezdrowice
|
71,71 pkt
|
10,00 pkt
|
81,71 pkt
|
Burmistrz Brzegu
Jerzy Wrębiak
Brzeg, dnia 30 kwietnia 2015r.
OR.IV.042.3.2015
DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,
KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
dot. postępowania na zadanie pn.:
„Budowa ul. Toruńskiej w Brzegu”
(organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)
Działając na podstawie art. 38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniu 23 kwietnia br. wpłynęły do Zamawiającego pytania od Wykonawców do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:
Pytanie nr 1:
W związku z wymaganiami finansowymi inwestora- „Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w celu bieżącego finansowania robót posiada środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min. 1.450.000,00 zł”- chcielibyśmy otrzymać odpowiedź na pytanie:
Czy Inwestor wyrazi pisemną zgodę na cesję z kontraktu dla banku, który udzieli finansowania pod kontrakt Wykonawcy?”
Odpowiedź na pytanie nr 1:
Zamawiający nie wyrazi zgody na cesję z kontraktu dla banku, który udzieli finansowania pod kontrakt Wykonawcy.
Zamawiający przypomina, iż w/w odpowiedzi przekazane Wykonawcom stanowią integralną część SIWZ i wiążą Wykonawców.
Równocześnie informujemy, że termin składania ofert nie ulega zmianie.
Burmistrz Brzegu
Jerzy Wrębiak
Brzeg, dnia 29 kwietnia 2015r.
OR.IV.042.3.2015
DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,
KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
dot. postępowania na zadanie pn.:
„Budowa ul. Toruńskiej w Brzegu”
(organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)
Działając na podstawie art. 38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniach 22 i 23 kwietnia br. wpłynęły do Zamawiającego pytania od Wykonawców do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:
Pytanie nr 1:
Proszę o wyjaśnienie następujących rozbieżności w dokumentacji technicznej branży elektrycznej:
1. Długość rur osłonowych o średnicy 110mm (dla linii kablowej oświetleniowej) wg przedmiaru wynosi 72m, natomiast na planie sytuacyjnym pokazano rury o średnicy 75mm w ilości 114,5m. Jaką ilość rur oraz średnicę rur należy przyjąć do wyceny?
2. Długość wykopów dla linii kablowej oświetleniowej wg przedmiaru wynosi 104,58m3 natomiast wg planu sytuacyjnego należy wykopać 114,8m3. Jaką ilość przyjąć do wyceny?
3. Czy Inwestor pokryje koszty wymaganych przez TAURON wyłączeń kabli SN przewidzianych do osłonięcia rurami dwudzielnymi?
4. Na schemacie oświetlenia brakuje oznaczenia uziemienia słupów oświetleniowych? Ile słupów oświetleniowych należy uziemić?
5. Kabel oświetleniowy jest opisany na planie sytuacyjnym jako kabel typu YKY 4x16, natomiast w opisie technicznym i na schemacie szafy sterowniczej jest opisany jako YKXS 4x16. Jaki typ kabla należy przyjąć do wyceny?
6. Długość kabla oświetleniowego wg przedmiaru wynosi 456m, natomiast z planu sytuacyjnego wynika, że należy ułożyć 497m kabla. Jaką ilość kabla przyjąć do wyceny? Czy drzwi w ściance S1 powinny posiadać odporność ogniową EI30 czy EI60? Występuje niezgodność pomiędzy opisem w zestawieniu stolarki a przedmiarem.
Odpowiedź na pytanie nr 1:
Ad.1. Do wyceny należy przyjąć 73,0m rur osłonowych DVK75 oraz 41,5m rur osłonowych DVK110. Ponadto Zamawiający zaznacza aby przy wycenie rur osłonowych wziąć pod uwagę zmienione lokalizacje i szerokości wjazdów naniesione na projekcie zagospodarowania terenu wykonanym w marcu 2015 roku. Ponadto zgodnie z aktualizacją projektu zagospodarowania terenu oraz uzbrojenia z 2015r. przy wycenie należy uwzględnić konieczne zabezpieczenia wybudowanej w latach 2009-2015 linii kablowej NN zasilającej nieruchomości przy ul. Toruńskiej ujęte w przedmiarze branży drogowej stanowiącym załącznik do SIWZ.
Ad.2. Do wyceny należy przyjąć 108,64m³ wykopów dla linii kablowej oświetleniowej. Zamawiający przypomina, że przedmiar jest dokumentem pomocniczym, a wykonawca będzie zobowiązany do skalkulowania w ofercie i wykonania wszystkich robót koniecznych do prawidłowego wykonania zadania zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do SIWZ, przy uwzględnieniu elementów nowych sieci (gazowej, elektrycznej) naniesionych na załączonych do SIWZ: projekcie zagospodarowania terenu i planszy uzbrojenia terenu wykonanych w marcu 2015 roku.
Ad.3. Koszt wyłączeń kabli SN przewidzianych zarówno do osłonięcia jak i przebudowy należy wkalkulować w koszty realizacji robót budowlanych. Jest to jeden z elementów wpływających na koszt realizacji zadania i będzie obciążał wykonawcę robót.
Ad.4. Zgodnie z dokumentacją projektową załączoną do SIWZ dodatkowe uziemienie należy wykonać na trzech skrajnych słupach nr 2/7, 2/15 i 2/18.
Ad.5. Do wyceny należy przyjąć kabel YKXS 4x16, tak jak przyjęto w opisie technicznym
i przedmiarze.
Ad.6. Długość kabla oświetleniowego wynosi 456,0m
Pytanie nr 2:
Czy Zamawiający dopuści zastosowanie innych technologii i materiałów do wykonania wpustów ulicznych?
Odpowiedź na pytanie nr 2:
Zamawiający zezwala na wykonanie wpustów z wykorzystaniem studzienek innych niż zaproponowane w dokumentacji studzienki TEGRA pod warunkiem, że studzienki zaproponowane i wycenione w ofercie będą odpowiadały wymogom technicznym określonym w dokumentacji oraz będą posiadały dokumenty dopuszczające zastosowanie tych wyrobów do stosowania w budownictwie zgodnie z przepisami ustawy z dnia
16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2004r. nr 92, poz.881 z późn. zm.)
i rozporządzeń wykonawczych.
Pytanie nr 3:
Czy Zamawiający dopuszcza spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej
i finansowej, poprzez zsumowane wielkości zdolności finansowej dwóch podmiotów, których łączna wartość będzie wynosić 1.450.000,00 zł?
Odpowiedź na pytanie nr 3:
Zamawiający dopuszcza spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej, poprzez zsumowanie wielkości zdolności finansowej dwóch podmiotów, których łączna wartość będzie wynosić min. 1.450.000,00zł przy prawidłowym udokumentowaniu spełnienia tego warunku.
Zamawiający przypomina, iż w/w odpowiedzi przekazane Wykonawcom stanowią integralną część SIWZ i wiążą Wykonawców.
Równocześnie informujemy, że termin składania ofert nie ulega zmianie.
Z up. Burmistrza
Z-ca Burmistrza
Tomasz Witkowski