INFORMACJA O PRZEZNACZENIU TERENU NA PODSTAWIE USTALEŃ MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA
Miejsce załatwienia sprawy:
Biuro Urbanistyki i Ochrony Środowiska, budynek B, parter, pokój nr 14B,
Tel. (077) 416 04 98.
Miejsce złożenia:
Biuro Podawcze Urzędu Miasta w Brzegu, parter budynku A, ul. Robotnicza 12.
Wymagane dokumenty:
Wniosek z oznaczeniem nieruchomości (numer działki, arkusz mapy, obręb ewidencyjny) i graficznym wskazaniem na załączonej mapie ewidencyjnej w skali 1:1000 lub sytuacyjno-wysokościowej w skali 1:500 z podaniem celu, któremu ma służyć zaświadczenie. Mapę można uzyskać w Starostwie Powiatowym w Brzegu, w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomości – budynek B, I piętro, ul. Robotnicza 12.
Termin załatwienia sprawy:
W terminie do 7 dni, zgodnie z art. 217 par. 3 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r., Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U z 2000r., Nr 98, poz.1071).
Formularz wniosku można otrzymać w Biurze Urbanistyki i Ochrony Środowiska (pokój 14B) lub pobrać ze strony internetowej Urzędu Miasta w Brzegu – http://bip.brzeg.pl .
Plik do pobrania:
wniosek
Nazwa dokumentu: | Informacja o przeznaczeniu terenu na podstawie ustaleń miejscowego planu zagospodarowania |
Podmiot udostępniający: | Burmistrz Miasta Brzegu |
Osoba, która wytworzyła informację: | Beata Boryk - Kierownik Biura Urbanistyki i Ochrony Środowiska |
Osoba, która odpowiada za treść: | Beata Boryk - Kierownik Biura Urbanistyki i Ochrony Środowiska |
Osoba, która wprowadzała dane: | Mariola Jasińska |
Data wytworzenia informacji: | 2007-01-17 11:27:30 |
Data udostępnienia informacji: | 2007-01-17 11:27:30 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2011-06-20 14:38:59 |