logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Brzeg
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Burmistrz Brzegu
plus Rada Miejska
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Brzegu
plus Budżet miasta na 2006 rok
plus Budżet miasta na 2007 rok
plus Budżet miasta na 2008 rok
plus Budżet miasta na 2009 rok
plus Budżet miasta na 2010 rok
plus Budżet miasta na 2011 rok
plus Budżet miasta na 2012 rok
plus Budżet miasta na 2013 rok
plus Budżet miasta na 2014 rok
plus Budżet Gminy na 2015 rok
minus Projekt budżetu Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2017 rok
plus BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK
plus Budżet Gminy Brzeg na 2019 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2020 rok
plus SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK
minus RAPORT O STANIE GMINY BRZEG ZA ROK 2018
plus Uchwały
plus Zarządzenia - wykazy
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zagospodarowanie przestrzenne
minus Strategia Rozwoju Gminy Brzeg na lata 2016-2022
minus Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Brzeg na lata 2016 - 2023
minus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeg
minus Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Brzeg
minus Regulamin udzielania zamówień publicznych
minus Zarządzenie Nr 1474/2016 w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (...)
minus Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
plus OCHRONA ŚRODOWISKA
minus Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Brzeg na lata 2016 - 2022
minus Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
minus PROGRAM OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA GMINY BRZEG NA LATA 2019-2023
plus ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
minus INFORMACJE O ZGROMADZENIACH
minus Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
plus INSTYTUCJE KULTURY
minus Plan Zarządzania Kryzysowego Gminy Brzeg
 URZĄD MIASTA
minus Dane podstawowe
minus Regulamin organizacyjny
minus Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
plus Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
minus Godziny pracy Urzędu Miasta
minus Rejestry, ewidencje i archiwa
plus Ewidencja działalności gospodarczej
plus Analiza przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
plus Kontrole
plus Kontrole wewnętrzne
plus Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
minus Projekty współfinansowane przez Unię Europejską
minus Księga Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Polityka Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Informacja dotycząca ustawy o języku migowym
plus Lobbing
minus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Pomiar satysfakcji klientów urzędu
plus PETYCJE
minus Lista jednostek Nieodpłatnego Poradnictwa Powiatu Brzeskiego w 2019 r.
 INNE
plus Gminne jednostki organizacyjne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Informacje nieudostępnione
minus Dziennik Ustaw w wersji elektronicznej
minus Monitor Polski w wersji elektronicznej
minus Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego
minus WZORY urzędowych formularzy wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
minus Wniosek o udostępnienie informacji o stanie sprawy
plus Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
 WYBORY
plus WYBORY PARLAMENTARNE - 2019
plus EUROWYBORY 2019
plus WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018 ROK
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
minus Informacja o przetwarzaniu danych
minus Wzór oświadczenia majątkowego radnego
minus Wzór oświadczenia majątkowego
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (kadencja 2018-2023) - początek kadencji
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (kadencja 2018- 2023) - początek kadencji
plus Oświadczenia Majątkowe Radnych Kadencji 2018 - 2023
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
plus Oświadczenia majątkowe - 2019 rok
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Informacje
plus Zarz–dzenia
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
PLANY POSTКPOWAС
A A A


 

Brzeg, dnia 19 listopada 2015r.

OR.IV.271.1.8.2015

 

DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,

KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ

ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

dot. postępowania na zadanie pn.:

„Usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych

z terenu Gminy Brzeg oraz ich transport w 2016r.”

 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)

Działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniu 13 listopada br. wpłynęły do Zamawiającego pytania od Wykonawców do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:

Pytanie nr 1:

Czy Zamawiający sam zawarł umowę z ZGO Gać Sp. z o.o. na zagospodarowanie odpadów komunalnych, czy jest to w kwestii Wykonawcy i kto ponosi koszty związane
z zagospodarowaniem odpadów komunalnych?

Odpowiedź na pytanie nr 1:

Przedmiot zamówienia obejmuje zbieranie itransport odpadów komunalnych do ZGO Gać Sp. z o .o. Poza zakresem wynikającym z OPZ pozostają koszty związane
z zagospodarowaniem odpadów komunalnych w ZGO Gać Sp. z o.o., który jestRegionalną Instalacją dla Gminy Brzeg.Koszty te będzie pokrywała Gminana podstawie odrębnych zobowiązań.

Wyjątkiem są przeterminowane i niewykorzystane leki, które Wykonawca ma obowiązek odebrać, zapewnić ich transport i zagospodarowanie, w ramach przedmiotu niniejszego zamówienia.

Pytanie nr 2:

W związku z zapisem zawartym w Opisie przedmiotu zamówienia w punkcie 1,2 Zasady wyposażania nieruchomości w pojemniki lub worki do zbierania odpadów komunalnych proszę o wskazanie liczby oraz pojemności pojemników w jakie Wykonawca ma wyposażyć właścicieli nieruchomości na ternie Gminy Brzeg.

Odpowiedź na pytanie nr 2:

Wyposażenie nieruchomości w pojemniki lub worki powinno się odbyć zgodnie z zasadami opisanymi w dokumentacji przetargowej. W załącznikach nr 1 i 2 do Opisu przedmiotu zamówienia wskazano wykazy nieruchomości wraz z oszacowaniem ilości odpadów wytwarzanych przez mieszkańców tych nieruchomości, wynikających ze złożonych deklaracji.

Przy zabudowie wielorodzinnej (zał. nr 1) – podano oszacowane ilości odpadów wytworzonych przez mieszkańców nieruchomości, do których Wykonawca powinien dostosować pojemność i ilość pojemników na poszczególne frakcje odpadów (w przypadku segregacji).  Jednak w większości nieruchomości przewidziano zbiorcze pojemniki dla kilku nieruchomości (wówczas powinny być uwzględnione przy doborze pojemników  zsumowane ilości wytwarzanych odpadów poszczególnych frakcji).

Wobec powyższego, ilość i rodzaj pojemników jaka jest niezbędna do wyposażenia nieruchomości wielorodzinnych na terenie Gminy Brzeg w ramach przedmiotu zamówienia,  będzie zależała od  ilości wytworzonych odpadów poszczególnych frakcji oraz rodzaju pojemników, będących w posiadaniu Wykonawcy (zgodnych z zapisami OPZ).

Natomiast w przypadku zabudowy jednorodzinnej (wg wykazu nr 2), na podstawie ilości nieruchomości  - 1178, -  należy przewidzieć do wyposażenia:

  1. 1) brak segregacji  - 164 nieruchomości:

- 83 sztuki pojemników o pojemności 120l

-137 sztuk pojemników o pojemności 240l

2)  segregacja  - 1014 nieruchomości:

BIOODPADY

- 1014 sztuk pojemników o pojemności 110/120l

POZOSTAŁE ODPADY ZMIESZANE

- 909 sztuk pojemników o pojemności 110/120l

- 106 sztuk pojemników o pojemności 240l

(opcjonalnie podaje się pojemność 110l /120l-  w zależności od rodzaju pojemników posiadanych przez Wykonawcę).

W przypadku nieruchomości jednorodzinnych pojemniki są stosowane do zbierania: odpadów biodegradowalnych i pozostałych odpadów zmieszanych oraz do zbierania odpadów niesegregowanych. Do zbierania szkła i zmieszanych odpadów opakowaniowych w zabudowie jednorodzinnej stosowane będą worki o pojemności 120l.

Celem ułatwienia Wykonawcy doboru ilości i rodzaju pojemników dla każdej nieruchomości na podstawie oszacowanej ilości wytwarzanych odpadów, zweryfikowano załącznik nr 2 do OPZ w zakresie wskazania ilości i rodzaju pojemników do zbierania każdej frakcji odpadów (z wyłączeniem szkła i zmieszanych odpadów opakowaniowych).

Wobec powyższego na stronie www.bip.brzeg.pl udostępnia się zweryfikowany załącznik nr 2.

Należy również wskazać, iż w zapisach OPZ przewidziano możliwość wzrostu ilości obsługiwanych nieruchomości o 15% w stosunku do ilości tych nieruchomości wskazanych łącznie w załączniku nr 1 i 2.

Zamawiający przypomina, iż w/w odpowiedzi przekazane Wykonawcom stanowią integralną część SIWZ i wiążą Wykonawców.

Równocześnie informujemy, że termin składania ofert nie ulega zmianie.

Burmistrz Brzegu

Jerzy Wrębiak

Nazwa dokumentu: Usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych z terenu Gminy Brzeg oraz ich transport w roku 2016.
Podmiot udostępniający: BURMISTRZ BRZEGU
Osoba, która wytworzyła informację: Krystyna Rosół
Osoba, która odpowiada za treść: Krystyna Rosół
Osoba, która wprowadzała dane: Krystyna Rosół
Data wytworzenia informacji: 2015-10-22 13:25:12
Data udostępnienia informacji: 2015-10-22 13:25:12
Data ostatniej aktualizacji: 2015-11-19 14:16:30

Wersja do wydruku...

corner   corner