OGŁOSZENIE
Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 29.05.2008 r. o godzinie 9.00 w Ratuszu odbędzie się sesja Rady Miejskiej w Brzegu z następującym porządkiem obrad:
Porządek obrad:
1) Otwarcie obrad sesji.
2) Wnioski do porządku obrad.
3) Przyjęcia protokołu z sesji Rady Miejskiej z dnia 25.04.2008 r.
4) Sprawozdanie Burmistrza z bieżącej działalności.
5) Interpelacje i wnioski radnych.
6) Prezentacja i uchwalenie Wieloletniego Programu Gospodarowania Mieszkaniowym Zasobem Gminy Miasto Brzeg na lata 2008-2012 (druk nr 1).
7) Przyjęcie uchwały w sprawie stwierdzenia wygaśnięcia mandatu radnego (druk nr 2).
8) Przyjęcie uchwały w sprawie odmowy zgody na zmianę warunków wynagrodzenia radnemu Rady Miejskiej w Brzegu (druk nr 3).
9) Sprawozdanie z działalności Brzeskiego Centrum Kultury i Miejskiej Biblioteki Publicznej za 2007 rok oraz przyjęcie uchwał w sprawie:
a) zatwierdzenia bilansu rocznego z rachunkiem wyników Brzeskiego Centrum Kultury w Brzegu (druk nr 4);
b) zatwierdzenia bilansu rocznego z rachunkiem wyników Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Ks. Ludwika I w Brzegu (druk nr 5).
10) Przyjęcie uchwał w sprawie:
a) wyrażenia woli współdziałania Gminy Miasto Brzeg z innymi jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie przygotowania projektu pod nazwą „Wdrożenie usprawnień w zarządzaniu jednostką samorządu terytorialnego”, sporządzenia i złożenia wniosku o jego dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz realizacji tego projektu w przypadku otrzymania dofinansowania (druk nr 6);
b) zmian w budżecie miasta na 2008 rok (druk nr 7, 8, 9);
c) udzielenia Wspólnocie Mieszkaniowej Armii Krajowej 10 dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (druk nr 10);
d) udzielenia Wspólnocie Mieszkaniowej Chopina 1 dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (druk nr 11);
e) udzielenia Wspólnocie Mieszkaniowej Dzierżonia 4 dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (druk nr 12);
f) udzielenia Wspólnocie Mieszkaniowej Długa 19 dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (druk nr 13);
g) udzielenia Wspólnocie Mieszkaniowej Długa 31 dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (druk nr 14);
h) udzielenia Wspólnocie Mieszkaniowej Długa 35 dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (druk nr 15);
i) udzielenia Wspólnocie Mieszkaniowej Długa 47/49 dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (druk nr 16);
j) udzielenia Wspólnocie Mieszkaniowej Długa 55/57 dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (druk nr 17);
k) udzielenia Wspólnocie Mieszkaniowej Długa 61 dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (druk nr 18);
l) udzielenia Wspólnocie Mieszkaniowej Sukiennice 4 dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (druk nr 19);
m) udzielenia Wspólnocie Mieszkaniowej Rynek 15 dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (druk nr 20);
n) udzielenia Wspólnocie Mieszkaniowej Staromiejska 12 dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (druk nr 21);
o) ustalenia najniższego wynagrodzenia zasadniczego pracowników samorządowych zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych Gminy Miasto Brzeg oraz uzgodnienia wartości jednego punktu tabel wynagrodzeń (druk nr 22);
p) opinii dotyczącej umorzenia wierzytelności Gminy Miasto Brzeg (druk nr 23, 24);
q) opinii dotyczącej częściowego umorzenia wierzytelności Gminy Miasto Brzeg (druk nr 25);
r) opinii dotyczącej rozłożenia na raty spłaty wierzytelności Gminy Miasto Brzeg (druk nr 26).
11) Informacja o przygotowaniu do wypoczynku letniego dzieci i młodzieży.
12) Informacja na temat stanu zieleni miejskiej.
13) Odpowiedzi na interpelacje i rozpatrzenie wniosków radnych.
14) Wolne wnioski i informacje.
15) Zamknięcie obrad sesji.
Serdecznie zapraszam
mieszkańców miasta do wzięcia udziału
Z-ca Przewodniczącego Rady Miejskiej w Brzegu
(-) Paweł Korycki