logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Brzeg
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Burmistrz Brzegu
plus Rada Miejska
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Brzegu
plus Budżet miasta na 2006 rok
plus Budżet miasta na 2007 rok
plus Budżet miasta na 2008 rok
plus Budżet miasta na 2009 rok
plus Budżet miasta na 2010 rok
plus Budżet miasta na 2011 rok
plus Budżet miasta na 2012 rok
plus Budżet miasta na 2013 rok
plus Budżet miasta na 2014 rok
plus Budżet Gminy na 2015 rok
minus Projekt budżetu Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2017 rok
plus BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK
plus Budżet Gminy Brzeg na 2019 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2020 rok
plus SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK
minus RAPORT O STANIE GMINY BRZEG ZA ROK 2018
plus Uchwały
plus Zarządzenia - wykazy
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zagospodarowanie przestrzenne
minus Strategia Rozwoju Gminy Brzeg na lata 2016-2022
minus Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Brzeg na lata 2016 - 2023
minus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeg
minus Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Brzeg
minus Regulamin udzielania zamówień publicznych
minus Zarządzenie Nr 1474/2016 w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (...)
minus Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
plus OCHRONA ŚRODOWISKA
minus Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Brzeg na lata 2016 - 2022
minus Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
minus PROGRAM OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA GMINY BRZEG NA LATA 2019-2023
plus ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
minus INFORMACJE O ZGROMADZENIACH
minus Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
plus INSTYTUCJE KULTURY
minus Plan Zarządzania Kryzysowego Gminy Brzeg
 URZĄD MIASTA
minus Dane podstawowe
minus Regulamin organizacyjny
minus Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
plus Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
minus Godziny pracy Urzędu Miasta
minus Rejestry, ewidencje i archiwa
plus Ewidencja działalności gospodarczej
plus Analiza przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
plus Kontrole
plus Kontrole wewnętrzne
plus Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
minus Projekty współfinansowane przez Unię Europejską
minus Księga Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Polityka Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Informacja dotycząca ustawy o języku migowym
plus Lobbing
minus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Pomiar satysfakcji klientów urzędu
plus PETYCJE
minus Lista jednostek Nieodpłatnego Poradnictwa Powiatu Brzeskiego w 2019 r.
 INNE
plus Gminne jednostki organizacyjne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Informacje nieudostępnione
minus Dziennik Ustaw w wersji elektronicznej
minus Monitor Polski w wersji elektronicznej
minus Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego
minus WZORY urzędowych formularzy wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
minus Wniosek o udostępnienie informacji o stanie sprawy
plus Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
 WYBORY
plus WYBORY PARLAMENTARNE - 2019
plus EUROWYBORY 2019
plus WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018 ROK
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
minus Informacja o przetwarzaniu danych
minus Wzór oświadczenia majątkowego radnego
minus Wzór oświadczenia majątkowego
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (kadencja 2018-2023) - początek kadencji
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (kadencja 2018- 2023) - początek kadencji
plus Oświadczenia Majątkowe Radnych Kadencji 2018 - 2023
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
plus Oświadczenia majątkowe - 2019 rok
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Informacje
plus Zarz–dzenia
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
PLANY POSTКPOWAС
A A A


OGŁOSZENIE 

Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 25.04.2008 r. o godzinie 900  w ratuszu odbędzie siię sesja Rady Miejskiej w Brzegu z następującym porządkiem obrad: 

 

Porządek obrad: 

1)      Otwarcie obrad sesji. 

2)      Wnioski do porządku obrad. 

3)      Przyjęcia protokołu z sesji Rady Miejskiej z dnia 28.03.2008 r. 

4)   Przyjęcie uchwały w sprawie stwierdzenia wygaśnięcia mandatu radnego (druk nr 1). 

5)      Rozpatrzenie pisma w sprawie zmiany wynagrodzenia radnego Rady Miejskiej w Brzegu. 

6)      Sprawozdanie Burmistrza z bieżącej działalności. 

7)      Interpelacje i wnioski radnych. 

8)      Sprawozdanie z wykonania budżetu miasta za 2007 rok: 

     a)   przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie wykonania budżetu;  

     b)   dyskusja. 

9)    Przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej i opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta Brzeg; 

     a)   przedstawienie przez Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej wniosku w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta Brzeg; 

      b)   przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta Brzeg; 

      c)    dyskusja; 

     d)   przyjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia sprawozdania z wykonania budżetu  miasta za 2007 rok i udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta (druk nr 2).

10)      Sprawozdanie z działalności Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz   realizacji Lokalnego Programu Pomocy Społecznej: 

     a)   przyjęcie uchwały w sprawie Lokalnego Programu Pomocy Społecznej i Aktywności Lokalnej na lata 2008-2012 (druk nr 3).  

11)          Przyjęcie uchwał w sprawie: 

         a)   wyrażenia zgody na przystąpienie przez Gminę Miasto do przedsięwzięcia dotyczącego projektu szkoleniowego dla kadr urzędów administracji samorządowej opracowanego dla Priorytetu V „Dobre rządzenie” Działania 5.2. „Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej” Poddziałania 5.2.1 „Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej” Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (druk nr 4); 

         b)   zmian w budżecie miasta na 2008 rok (druk nr 5, 6); 

        c)    upoważnienia Burmistrza Miasta Brzegu do zaciągnięcia zobowiązania z tytułu umowy na wykonanie zadania pn. „Budowa ulic Osiedla Południowego ul. Kani, Dłuskiego, Tetmajera, Orzeszkowej w Brzegu – etap I”, realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa ulic Osiedla Południowego ul. Kani, Dłuskiego, Tetmajera, Orzeszkowej w Brzegu” (druk nr 7); 

       d)   upoważnienia Burmistrza Miasta Brzegu do zaciągnięcia zobowiązania z tytułu umowy na wykonanie zadania pn. „Wykonanie projektu uzupełniającego na przebudowę zieleni na terenie całej części ogrodowej oraz wykonanie projektu oświetlenia na terenie części ogrodowej w okolicy placu zabaw i stawu w Parku Wolności w Brzegu wraz z przedmiarem robót i kosztorysem inwestorskim oraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, opinii, pozwoleń i decyzji, w tym pozwolenia na budowę” realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja Parku Wolności w Brzegu” (druk nr 8); 

      e)   upoważnienia Burmistrza Miasta Brzegu do zaciągnięcia zobowiązania z tytułu umowy na wykonanie zadania pn. „Montaż pompy DESMI typu S-80-70-220 z silnikiem 11 kW 2900 obr./min do fontanny przy ul. Armii Krajowej wraz z przebudową układu zasilającego fontannę w Parku Centralnym w Brzegu”, realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja Parku Centralnego w Brzegu” (druk nr 9); 

      f)     upoważnienia Burmistrza Miasta Brzegu do zaciągnięcia zobowiązania z tytułu umowy na wykonanie zadania pn. „Wykonanie przebudowy skweru miejskiego przy ul. Jana Pawła II w Brzegu – tzw. Skwer X-lecia”, realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Realizacja Programu Rewitalizacji Terenów Zieleni Miejskiej” (druk nr 10); 

     g)   upoważnienia Burmistrza Miasta Brzegu do zaciągnięcia zobowiązania z tytułu umowy na wykonanie zadania pn. „Wykonanie prac remontowych na skwerze za zachodniej pierzei Rynku w Brzegu”, realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Realizacja Programu Rewitalizacji Terenów Zieleni Miejskiej” (druk nr 11); 

     h)   upoważnienia Burmistrza Miasta Brzegu do zaciągnięcia zobowiązania z tytułu umowy na wykonanie zadania pn. „Wykonanie projektu przebudowy zieleni przyulicznej ul. Sportowej w Brzegu”, realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Realizacja Programu Rewitalizacji Terenów Zieleni Miejskiej” (druk nr 12); 

    i)     zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy – Miasto Brzeg (druk nr 13); 

    j)     zmiany uchwały nr XVIII/128/07 Rady Miejskiej w Brzegu z dnia 12 listopada 2007 r. w sprawie zmiany uchwały nr XXXIX/290/05 Rady Miejskiej w Brzegu z dnia 25 maja 2005 r. w sprawie zasad nabywania, zbywania i obciążania nieruchomości gminy Brzeg oraz ich wydzierżawiania lub najmu na okres dłuższy niż trzy lata (druk nr 14); 

    k)    zbycia zabudowanej nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miasto Brzeg położonej w Brzegu przy ulicy Dzierżonia nr 34 (druk nr 15); 

   l)     złożenia zawiadomienia o podejrzeniu naruszenia dyscypliny finansów publicznych przez Dyrektora Zarządu Nieruchomości Miejskich w Brzegu Pana Andrzeja Moryla (druk nr 16).   

12)          Informacja o stanie dróg i chodników w mieście. 

13)      Odpowiedzi na interpelacje i rozpatrzenie wniosków radnych. 

14)      Wolne wnioski i informacje. 

15)      Zamknięcie obrad sesji.  

   

  

Serdecznie zapraszam mieszkańców miasta do wzięcia udziału

    

 

 

                                                      Przewodniczący Rady Miejskiej w Brzegu

                                                        (-) Mariusz Grochowski

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Podmiot udostępniający: Przewodniczący Rady Miejskiej
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Chmielewska
Data wytworzenia informacji: 2008-03-20 12:55:13
Data udostępnienia informacji: 2008-03-20 12:55:13
Data ostatniej aktualizacji: 2008-04-18 14:32:22

Wersja do wydruku...

corner   corner