Brzeg, dnia 2 marca 2017r.
OR.IV.271.1.3.2017
DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,
KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
dot. postępowania na zadanie pn.:
„Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych wraz z zagospodarowaniem
terenu przy ul. Robotniczej 12 od strony parkingu”
(organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)
Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj: Dz. U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że zmienia treść punktu 12 ppkt 1)-3) SIWZ- Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert- w zakresie terminu składania i otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu, który otrzymuje brzmienie:
„ 1) Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego w Brzegu przy ul. Robotniczej 12 na biurze podawczym, w terminie do dnia 16 marca 2017 roku, do godziny 9:30.
2) Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie, uniemożliwiającej odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis:
Oferta przetargowa na zadanie pn.:
„Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych wraz
z zagospodarowaniem terenu przy ul. Robotniczej 12 od strony parkingu”.
– NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 16.03.2017r. godz. 10:00.
|
3) Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ul. Robotniczej 12 w Brzegu, w pokoju nr 109A, w dniu 16 marca 2017 roku, o godzinie 10:00.”
W związku z dokonaniem powyższych zmian treści SIWZ, zmianie ulega treść ogłoszenia o zamówieniu.
Na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.brzeg.pl zamieszczone zostały następujące dokumenty uwzględniające powyższe zmiany tj.: SIWZ oraz ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu.
Burmistrz Brzegu
Jerzy Wrębiak