logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Brzeg
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Burmistrz Brzegu
plus Rada Miejska
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Brzegu
plus Budżet miasta na 2006 rok
plus Budżet miasta na 2007 rok
plus Budżet miasta na 2008 rok
plus Budżet miasta na 2009 rok
plus Budżet miasta na 2010 rok
plus Budżet miasta na 2011 rok
plus Budżet miasta na 2012 rok
plus Budżet miasta na 2013 rok
plus Budżet miasta na 2014 rok
plus Budżet Gminy na 2015 rok
minus Projekt budżetu Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2017 rok
plus BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK
plus Budżet Gminy Brzeg na 2019 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2020 rok
plus SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK
minus RAPORT O STANIE GMINY BRZEG ZA ROK 2018
plus Uchwały
plus Zarządzenia - wykazy
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zagospodarowanie przestrzenne
minus Strategia Rozwoju Gminy Brzeg na lata 2016-2022
minus Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Brzeg na lata 2016 - 2023
minus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeg
minus Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Brzeg
minus Regulamin udzielania zamówień publicznych
minus Zarządzenie Nr 1474/2016 w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (...)
minus Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
plus OCHRONA ŚRODOWISKA
minus Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Brzeg na lata 2016 - 2022
minus Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
minus PROGRAM OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA GMINY BRZEG NA LATA 2019-2023
plus ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
minus INFORMACJE O ZGROMADZENIACH
minus Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
plus INSTYTUCJE KULTURY
minus Plan Zarządzania Kryzysowego Gminy Brzeg
 URZĄD MIASTA
minus Dane podstawowe
minus Regulamin organizacyjny
minus Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
plus Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
minus Godziny pracy Urzędu Miasta
minus Rejestry, ewidencje i archiwa
plus Ewidencja działalności gospodarczej
plus Analiza przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
plus Kontrole
plus Kontrole wewnętrzne
plus Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
minus Projekty współfinansowane przez Unię Europejską
minus Księga Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Polityka Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Informacja dotycząca ustawy o języku migowym
plus Lobbing
minus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Pomiar satysfakcji klientów urzędu
plus PETYCJE
minus Lista jednostek Nieodpłatnego Poradnictwa Powiatu Brzeskiego w 2019 r.
 INNE
plus Gminne jednostki organizacyjne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Informacje nieudostępnione
minus Dziennik Ustaw w wersji elektronicznej
minus Monitor Polski w wersji elektronicznej
minus Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego
minus WZORY urzędowych formularzy wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
minus Wniosek o udostępnienie informacji o stanie sprawy
plus Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
 WYBORY
plus WYBORY PARLAMENTARNE - 2019
plus EUROWYBORY 2019
plus WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018 ROK
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
minus Informacja o przetwarzaniu danych
minus Wzór oświadczenia majątkowego radnego
minus Wzór oświadczenia majątkowego
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (kadencja 2018-2023) - początek kadencji
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (kadencja 2018- 2023) - początek kadencji
plus Oświadczenia Majątkowe Radnych Kadencji 2018 - 2023
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
plus Oświadczenia majątkowe - 2019 rok
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Informacje
plus Zarz–dzenia
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
PLANY POSTКPOWAС
A A A


                                                                                                          Brzeg, dnia 30 marca 2017r.

OR.IV.271.1.5.2017                                                              

                                                                       DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,

                                                                       KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ

                                                                       ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

dot. postępowania na zadanie pn.:

„Przebudowa ulicy Szymanowskiego wraz z budową ciągu pieszo-rowerowego”

(organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)

            Działając na podstawie art. 38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j: Dz. U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniu 27 marca br. wpłynęły pytania od Wykonawców dot. treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:

Pytanie 1

1) Czy realizowany jest odpowiednim programem oraz normy oświetlenia ochrony powietrza
przyjętym na podstawie art. 91 ustawy z dnia 7 kwietnia 2001r, - prawo ochrony środowiska. (pisownia oryginalna).

Odpowiedź na pytanie nr 1:

Niniejsze zadanie nie jest realizowane w ramach programu dotyczącego gospodarki niskoemisyjnej, realizowane jest ze środków własnych Gminy. Należy jednak podkreślić, że zastosowane w tym przypadku rozwiązania projektowe w zakresie oświetlenia ulicznego uwzględniają zasady niskoemisyjności ujętej w uchwalonym przez Radę Miejską Brzegu Programie Gospodarki Niskoemisyjnej.

Pytanie 2

2) Nie zostały podane wszystkie Normy :

PN-EN 13201- Oświetlenie Dróg

CZY W projekcie zastosowano nowe normy: PN-EN 13201-2:2016-03

PN-EN 13201, PN-EN60698-1   PN-EN60598-2-3   PN-EN 55015   PN-EN61547,

PN-EN61000-3-2,   PN-EN61000-3-3. (pisownia oryginalna).

Odpowiedź na pytanie nr 2:

Zamawiający w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (tom 2) w rozdziale D.07.07.01 Oświetlenie wskazał normy oraz akty prawne, które Wykonawca jest zobowiązany stosować przy realizacji oświetlenia, natomiast w DM 00.00.00 WYMAGANIA OGÓLNE tej specyfikacji opisano możliwość zastosowania aktualnych norm zgodnie z zapisem punktu 1.5.13 Równoważność norm i przepisów prawnych

Pytanie 3

3)Czy zostały uwzględnione wymogi bezpieczeństwa :

Badania na zgodność Ustawy o ogólnym bezpieczeństwie produktów ? takich jak

- Zasadnicze wymagania dla sprzętu elektrycznego: Producent opiniowanych opraw

oświetleniowych deklaruje zgodności z następującymi normami z zakresu bezpieczeństwa

użytkowania: - EN 60598-1_ EN 60598-2-1 - EN 13201 na potrzeby i tereny PKP-PLK S.A

Wojska Polskiego oraz innych organów Państwa dla terenów specjalnych, czasami nachodzą na

siebie. (pisownia oryginalna).

Odpowiedź na pytanie nr 3:

Zamawiający w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (tom 2) w rozdziale D.07.07.01 Oświetlenie wskazał normy oraz akty prawne, które Wykonawca jest zobowiązany stosować przy realizacji oświetlenia, natomiast w DM 00.00.00 WYMAGANIA OGÓLNE tej specyfikacji opisano możliwość zastosowania aktualnych norm zgodnie z zapisem punktu 1.5.13 Równoważność norm i przepisów prawnych. Dodatkowo, zgodnie z wymogami obowiązującymi w budownictwie i zapisami Specyfikacji istotnych warunków zamówienia zastosowane przy realizacji zamówienia przez Wykonawcę wyroby budowlane muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie zgodnie z obowiązującymi przepisami, a ich dopuszczenie do stosowania w budownictwie musi być potwierdzone stosownymi dokumentami (certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa badań laboratoryjnych).

Zamawiający nie wymaga by sprzęt elektryczny Wykonawcy spełniał dodatkowe wymogi na potrzeby inwestycji dla terenów PKP-PLK S.A, Wojska Polskiego oraz innych organów Państwa dla terenów specjalnych, gdyż teren na którym prowadzone będą roboty nie jest terenem specjalnym.

Pytanie 4

4) Brak jest opisów ogólnych lampy i warunków, które mogą ukierunkować wykonawcę i

inwestora jakie produkt przedstawić do rzetelnej wyceny. dostosowując się do polityki

klimatycznej z zachowaniem strategii niskoemisyjnej rozwoju,

- Słupy betonowe czy stalowe.

- Korpus oprawy jakimi cechami powinien się charakteryzować :

jest wykonany z ciśnieniowego jednobryłowego odlewu aluminiowego.

jest malowany proszkowo na kolor wskazany przez zamawiającego lub anodowany,

umożliwia otwarcie oprawy i dostęp do panelu LED specjalnym kluczem zabezpieczającym,

Temperatura barwowa emitowanego światła 4000k (+/-100K) o Współczynnik oddawania

barw RA większy lub równy 70 o Panel LED

wyposażony w grupę soczewek kształtujących rozsył światła o charakterze drogowym, która nie

powoduje odbicia.

Każda dioda na panelu LED posiada indywidualny element optyczny o takiej samej

charakterystyce. (pisownia oryginalna).

Odpowiedź na pytanie nr 4:

W dokumentacji technicznej w rozdziale 4.2.2 część elektryczna podane zostały typy i parametry podstawowe lamp (słupy, oprawy).  Przewidziane do zastosowania materiały powinny mieć więc parametry podstawowe nie gorsze niż opisane w dokumentacji, tj.

Materiał - słupy: stop aluminium, anodowany na kolor neutralny (srebrny); min. grubość ścianki słupa 4,2mm,

Materiał - wysięgniki: stop aluminium, anodowany na kolor neutralny (srebrny)

Materiał - fundament: prefabrykat betonowy  klasy betonu min C25/30 z końcami śrubowymi ocynkowanymi ogniowo,

Materiał - oprawy: stop aluminium  (malowane na kolor RAL 2008 góra; RAL 1032 obręcz)

Stopień ochrony: co najmniej IP65,

Moc oprawy:24W/5000K  i 72W/5000K

Pytanie 5

5) Czy Przewidziany jest układ redukcji mocy w lampach oświetleniowych, który ma

umożliwiać płynne nastawienie kilku progów natężenia oświetlenia świetlnego w zakresie co

najmniej od 100 -30 % strumienia nominalnego

* Temperatura pracy w zakresie -40 + 50 stopni

* Efektywność świetlna w zakresie minimum 112 – 115 lm/W netto

Czy muszą być przedstawiane dodatkowe dokumenty celem potwierdzenia, że proponowane

oprawy jak i układ świetlny spełniają powyższe parametry techniczno-użytkowe,

- kart katalogowych opraw, instrukcję montażu , - deklaracji zgodności CE, (pisownia oryginalna).

Odpowiedź na pytanie nr 5:

W dokumentacji technicznej w rozdziale 4.2.2 część elektryczna podane zostały typy i parametry podstawowe lamp (słupy, oprawy).  Przewidziane do zastosowania materiały powinny mieć więc parametry podstawowe nie gorsze niż opisane w dokumentacji, tj.

Materiał - słupy: stop aluminium, anodowany na kolor neutralny (srebrny); min. grubość ścianki słupa 4,2mm,

Materiał - wysięgniki: stop aluminium, anodowany na kolor neutralny (srebrny)

Materiał - fundament: prefabrykat betonowy  klasy betonu min C25/30 z końcami śrubowymi ocynkowanymi ogniowo,

Materiał - oprawy: stop aluminium  (malowane na kolor RAL 2008 góra; RAL 1032 obręcz)

Stopień ochrony: co najmniej IP65,

Moc oprawy:24W/5000K  i 72W/5000K

Ponadto Zamawiający wymaga by materiały spełniały zapisy punktu  6.7. CERTYFIKATY I DEKLARACJE, wg DM 00.00.00 WYMAGANIA OGÓLNE specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedstawiciel Zamawiającego (Inżynier/Inspektor Nadzoru) w każdym czasie może zażądać dodatkowych dokumentów, celem sprawdzenia czy materiał zaproponowany przez Wykonawcę spełnia wymagania opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i jest zgodny z dokumentacją.

Pytanie 6

6). Czy wykonawcy powinni przedstawić dokumenty z przepisu o ustawy z dnia 16 kwietnia

1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji , mogą być podstawą prawną do eliminowania

bezprawnego zachowania , które dotyczą praw wyłącznych chronionych na podstawie ustawy

z dnia 30 czerwca 2000 r. Prawo własności intelektualnej i przemysłowej nią niniejszej

analizy służyły następujące akty prawne, rozporządzenia Polskie, wynikający zart,4 ust.3 TUE

oraz art.7 Konstytucji RP, obowiązek respektowania zasad prawa unijnego Europejskiej. (pisownia oryginalna).

Odpowiedź na pytanie nr 6:

Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty wszystkie wymagane Specyfikacją istotnych warunków zamówienia dokumenty, w tym m.in. oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.  Prawo zamówień publicznych dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania.

Jednocześnie Zamawiający –Burmistrz Brzegu- decyzją Komisji Przetargowej z dnia 30 marca 2017r., działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, dokonuje następujących zmian treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załączników do SIWZ:

  1. Zamawiający zmienia treść punktu 13 ppkt 2) SIWZ- Opis sposobu obliczenia ceny w następujący sposób:

            „2) Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w kalkulacji cenowej kosztów:

  1. zakupu i montażu krawężników na ławie betonowej na całej długości remontowanego odcinka drogi – ul. Szymanowskiego oraz kosztów demontażu i utylizacji starych krawężników,
  2. wykonania wszystkich zabezpieczeń na istniejących sieciach infrastruktury podziemnej zgodnie z dokumentacją projektową oraz załączonymi do SIWZ uzgodnieniami branżowymi wraz z załącznikami graficznymi.”

Ponadto, jako uzupełnienie treści SIWZ, załącza się dodatkowe pliki w wersji elektronicznej (uzgodnienia branżowe i zabezpieczenie sieci) uszczegółowiające zakres przedmiotu zamówienia dla elementu dotyczącego zabezpieczania istniejącej infrastruktury technicznej podziemnej. Zakres robót opisanych w niniejszych plikach stanowi dodatkowy element, konieczny douwzględnienia przy wycenie Wykonawcy.

    2. Zamawiający zmienia treść punktu 12 ppkt 1)-3) SIWZ- Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert- w zakresie terminu składania i otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu, który otrzymuje brzmienie:

„ 1) Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego w Brzegu przy ul. Robotniczej 12 na biurze podawczym, w terminie do dnia 10 kwietnia 2017 roku, do godziny 9:30.

         2) Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie, uniemożliwiającej odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania.  Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis:

Oferta przetargowa na zadanie pn.:

„Przebudowa ulicy Szymanowskiego

wraz z budową ciągu pieszo-rowerowego”.

– NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 10.04.2017r. godz. 10:00.

 

3) Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ul. Robotniczej 12 w Brzegu, w pokoju
nr 109A, w dniu 10 kwietnia 2017 roku, o godzinie 10:00.

W związku z dokonaniem powyższych zmian treści SIWZ, zmianie ulega treść ogłoszenia o zamówieniu.

Na podstawie art. 12a ust.2 w zw. z art. 38 ust. 4a pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przedłuża się terminy:

  • składania ofert z dnia 6 kwietnia 2017r. do godz. 9:30 na dzień 10 kwietnia 2017r. do godz. 9:30.
  • otwarcia ofert z dnia 6 kwietnia 2017r. o godz. 10:00 na dzień 10 kwietnia 2017r.  o godz. 10:00.

Zamawiający przypomina ponadto iż w/w zmiany stanowią integralną część SIWZ  i wiążą Wykonawców. Na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.brzeg.pl  zamieszczone zostały następujące dokumenty uwzględniające powyższe modyfikacje tj.: SIWZ, ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu,  plik uzgodnienia branżowe i plik zabezpieczenie sieci.                                                                                                                                 

                                               Burmistrz Brzegu

Jerzy Wrębiak

                       

Nazwa dokumentu: „Przebudowa ulicy Szymanowskiego wraz z budową ciągu pieszo-rowerowego”.
Podmiot udostępniający: BURMISTRZ BRZEGU
Osoba, która wytworzyła informację: Krystyna Rosół
Osoba, która odpowiada za treść: Krystyna Rosół
Osoba, która wprowadzała dane: Krystyna Rosół
Data wytworzenia informacji: 2017-03-22 13:03:45
Data udostępnienia informacji: 2017-03-22 13:03:45
Data ostatniej aktualizacji: 2017-04-10 11:05:31

Wersja do wydruku...

corner   corner