Ogłoszenie
Burmistrza Miasta Brzegu
z dnia 9 sierpnia 2007 roku
w sprawie: zatrudnienia 2 osób bezrobotnych w Urzędzie Miasta w Brzegu w Biurze Spraw Obywatelskich na stanowisku pracownik I stopnia wykonujący zadania w ramach prac interwencyjnych
Informuję, że w dniu 24 sierpnia 2007 roku o godz. 1300 (budynek A, I piętro pokój 109) rozpocznie się rozmowa kwalifikacyjna w celu zatrudnienia 2 osób bezrobotnych w Urzędzie Miasta w Brzegu w Biurze Spraw Obywatelskich na stanowisku pracownik I stopnia wykonujący zadania w ramach prac interwencyjnych (2 miejsca).
Wymagania niezbędne:
1. obywatelstwo polskie
2. wykształcenie minimum średnie
3. ukończony 18 rok życia i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku
5. kandydat nie może być skazany za przestępstwo umyślne
6. nieposzlakowana opinia
Ponadto osoby bezrobotne muszą spełniać warunki do zatrudnienia w ramach prac interwencyjnych zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. Nr 99, poz. 1001 z późn. zm.)
Osoby zainteresowane winny złożyć do dnia 23.08.2007 r. do godz. 1500 na biurze podawczym Urzędu Miasta w Brzegu podanie wraz z CV oraz kserokopię dokumentu potwierdzającego wykształcenie.
Informacje dodatkowe można uzyskać pod numerem telefonu: (077) 4160724
Burmistrz Miasta Brzegu
(-) Wojciech Huczyński