Brzeg, dnia 8 sierpnia 2017r.
OR.IV.042.9.2017
DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,
KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
dot. postępowania na zadanie pn.:
„Kompleksowa usługa całodobowego monitoringu tzw. Teleopieki, dla seniorów,
osób niepełnosprawnych i osób niesamodzielnych w miejscu zamieszkania w Gminie Brzeg”
(organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)
Działając na podstawie art. 38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniach 4 i 7 sierpnia br. wpłynęły do Zamawiającego pytania od Wykonawców do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:
Pytanie nr 1
W nawiązaniu do postępowania OR.IV.042.9.2017 zwracamy się z zapytaniem o uszczegółowienie zapisów SIWZ. W punkcie 3.1.5 wskazano zapis o treści: "Utrzymywanie w gotowości przez okres trwania umowy Centrum operacyjno-alarmowego, wyposażonego w nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne, pozwalające na monitorowanie wynajętych urządzeń abonenckich w miejscu ich zamontowania, przez cały okres trwania projektu, tj. od podpisania umowy do dnia 30.06.2019r. (szacunkowo 23 miesiące)."
Czy zatem przedmiotem zamówienia jest dostawa i sprzedaż urządzeń abonenckich czy ich wynajem?
W jakim zakresie oczekuje Zamawiający wspomnianego w tym punkcie "monitorowania wynajętych urządzeń"?
Odpowiedź na pytanie nr 1
Zamawiający informuje, iż przedmiotem zamówienia jest dostawa i sprzedaż urządzeń abonenckich.
W odpowiedzi na pytanie dot. monitorowania urządzeń Zamawiający wyjaśnia, iż pod pojęciem monitorowania należy rozumieć czynności związane z podejmowaniem stosownych interwencji przez Centrum operacyjno-alarmowe w przypadku odebrania sygnału z identyfikacją podopiecznego na skutek wciśnięcia przez niego „czerwonego przycisku” (np.: nawiązywania kontaktu z podopiecznym,
powiadamiania wskazanych osób z listy kontaktu oraz w razie konieczności powiadamiania odpowiednich służb ratunkowych)
Pytanie nr 2
Bardzo proszę o doprecyzowanie jakie urządzenia mają Państwo na myśli:
"Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia i sprzedaży 100 fabrycznie nowych zestawów urządzeń abonenckich do teleopieki społecznej oraz wykonywania świadczenia kompleksowej usługi całodobowego monitoringu tzw. Teleopieki, dla seniorów, osób niepełnosprawnych i osób niesamodzielnych w miejscu zamieszkania w Gminie Brzeg".
Nigdzie nie pojawia się informacja czy mowa jest o urządzeniach GSM czy urządzeniach stacjonarnych.
Odpowiedź na pytanie nr 2
Zamawiający wyjaśnia, iż nazwa zestawy urządzeń abonenckich do teleopieki społecznej dot. urządzeń GSM z kartą.
Pytanie nr 3
Druga sprawa to kryterium czasu dostawy urządzeń:
„Termin dostarczenia urządzeń abonenckich” (T), wyrażony w dniach, liczonych od dnia zawarcia umowy, oceniane będzie na podstawie podanej w formularzu oferty liczby dni:
- za termin dostarczenia urządzeń abonenckich do 7 dni T = 40 pkt,
- za termin dostarczenia urządzeń abonenckich do 10 dni T = 20 pkt,
- za termin dostarczenia urządzeń abonenckich do 14 dni T = 0 pkt.
W formularzu ofertowym znajdującym się w załącznikach na ma miejsca na wpisanie informacji o terminie dostarczenia urządzeń.
Odpowiedź na pytanie nr 3
Zamawiający w załączniku przekazuje uzupełniony formularz oferty.
Jednocześnie Zamawiający –Burmistrz Brzegu- decyzją Komisji Przetargowej z dnia 8 sierpnia 2017r. działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, dokonuje następujących zmian treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załączników do SIWZ:
1) Zamawiający zmienia treść punktu 3 ppkt 1.5) SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia, który otrzymuje brzmienie:
"5)Utrzymywanie w gotowości przez okres trwania umowy Centrum operacyjno-alarmowego, wyposażonego w nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne, pozwalające na monitorowanie dostarczonych urządzeń abonenckich w miejscu ich zamontowania, przez cały okres trwania projektu, tj. od podpisania umowy do dnia 30.06.2019r. (szacunkowo 23 miesiące)."
2) Zamawiający zmienia treść punktu 12 ppkt 1), 2) i 3) SIWZ- Miejsce oraz termin składania
i otwarcia ofert, które otrzymują brzmienie:
„ 1) Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego w Brzegu przy ul. Robotniczej 12 na biurze podawczym, w terminie do dnia 14 sierpnia 2017 roku, do godziny 9:30.
2) Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie, uniemożliwiającej odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę
i adres Wykonawcy oraz napis:
Oferta przetargowa na zadanie pn.:
„Kompleksowa usługa całodobowego monitoringu tzw. Teleopieki,
dla seniorów, osób niepełnosprawnych i osób niesamodzielnych
w miejscu zamieszkania w Gminie Brzeg.”
– NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 14.08.2017r. godz. 10:00.
|
3) Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ul. Robotniczej 12 w Brzegu, w pokoju nr 109A, w dniu 14 sierpnia 2017 roku, o godzinie 10:00.”
3) Zamawiający zmienia treść Załącznika nr 1 do SIWZ -wzór oferty w zakresie punktu 2 poprzez dodanie zapisu o treści:
„ 2) Oferujemy termin dostarczenia urządzeń abonenckich - do …… dni.”
Na podstawie art. 12a ust.2 w zw. z art. 38 ust. 4a pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przedłuża się terminy:
- składania ofert z dnia 11 sierpnia 2017r. do godz. 9:30 na dzień 14 sierpnia 2017r. do godz. 9:30.
- otwarcia ofert z dnia 11 sierpnia 2017r. o godz. 10:00 na dzień 14 sierpnia 2017r.o godz. 10:00.
Zamawiający przypomina ponadto iż w/w zmiany stanowią integralną część siwz i wiążą Wykonawców. Na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.brzeg.pl zamieszczone zostały następujące dokumenty uwzględniające powyższe zmiany tj.: SIWZ, Zał. nr 1 do SIWZ -wzór oferty, oraz ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu.
Z up. Burmistrza
Z-ca Burmistrza
Tomasz Witkowski